Achizitie publica - EVALUARE IMOBILIARA ASUPRA TERENURILOR SNGN ROMGAZ SA
Detaliu pentru invitatia numarul 341090
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341090/17.12.2012
Denumire contract: EVALUARE IMOBILIARA ASUPRA TERENURILOR SNGN ROMGAZ SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402177, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EVALUARE IMOBILIARA ASUPRA TERENURILOR SNGN ROMGAZ SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul serviciului este intocmirea rapoartelor de evaluare a terenurilor beneficiarului la valoarea de piata. In cadrul lucrarii se urmaresc ca si obiective asigurarea unei baze de date certe si juste pentru stabilirea impozitelor si taxelor datorate statului, pentru bunurile imobiliare (constructii si terenuri) aflate in patrimoniul beneficiarului prin intocmirea rapoartelor de evaluare pentru terenul aflat in administrarea SNGN ROMGAZ SA Medias ? Sucursala Targu Mures din judetele Arges, Braila, Buzau, Gorj, Ialomita, Olt, Valcea, Prahova si Dambovita.
II.1.6) CPV: 71315200-1 - Servicii de consultanta in domeniul imobiliar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: vezi fereastra Loturi. Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR in oricare zi inainte de data limita pentru depunerea ofertei.Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de ? nu se retine.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii .b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se va completa Formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006. - se va completaFormularul 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante: dl.Corin Cindrea ? director generaldl. Dimbean Gheorghe ? director departament economicdl. Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdna. Caraivan Viorica ? director economicdl. Claudiu Ilinca ? consilier juridicdl. Victor Banu ? presedinte comisie evaluaredl. Ovidiu Ciurca - membrudna. Camelia Pop ? membrudl. Dorin Flamand ? membrudl. Mihai Corui ? membrudl. Herisanu Constantin ? membrudl. Cristian Radut ? membrudl. Calin Baraian ? membrudra. Alexandra Dobre - membruse va completa Formularul 4Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 - se va completa Formularul 5 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constator emis de ONRC(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Se va completa Formularul 7, Se va completa o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Formularul nr. 8, Ofertantul va prezenta obligatoriu cel mult doua documente din ultimii 3 ani care insumate sa aiba o valoare egala sau mai mare de ? vezi loturi ? din care sa reiasa prestari de servicii similare prezentei cereri de oferta. Pentru echivalenta in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR., Informatii privind subcontractantii - Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 9., Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicat in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 13:25