Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Evaluare S.C SANEVIT S.A Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 353506
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie
Numar invitatie: 353506/09.09.2013
Denumire contract: Evaluare S.C SANEVIT S.A Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in IndustrieCod fiscal: 25008603, Adresa: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Telefon: +40 212025488, Fax: +40 212025146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 212025349, fax: +40 212025372, persoana de contact: IoanaRussu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Afaceri economice si financiare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Evaluare S.C SANEVIT S.A Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectului achizitiei este: Evaluarea S.C. SANEVIT 2003 S.A. Arad ?i estimarea valorii juste, a?a cum este ea definita in Standardele Interna?ionale de Aplica?ii in Evaluare ? IVA 1 Evaluarea pentru raportare financiara, edi?ia 2011. Estimarea valorii juste a societatii se va face in conformitate cu Standardele Interna?ionale de Evaluare ?i cu reglementarile Standardelor Interna?ionale de raportare Financiara
II.1.6) CPV: 79410000-1 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: .............Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.b) OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c) Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare (instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin: a) scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante. Se va completa in conformitate cu Formularul nr. 21 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b) OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract. Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86 alin. 3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.: a) completare Formular nr. 2 din Sectiunea FORMULARE- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)b) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic nu va fi calificat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea - FORMULARE. Personalul cu putere de decizie la nivel OPSPI este urmatorul: Bogdan Constantin Andronic, p. Sef Oficiu; Denisa Mihaela Russu, Responsabil cu Achizitiile; Ioana Russu, Expert Directia Privatizare si Atragere de Investitii, Claudia Maria Baicu, CJ Directia Juridic, Contencios;Doina Variu, Director Economic; Jireghe Dana Olga, Expert Directia Privatizare si Atragere de Investtii; Cristea Gabriela CJ Directia Juridica; Liliana Radu, Expert Directia Economica. Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar in original insotite daca este cazul de copii legalizate si traducerea in limba romana autorizata notarial.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura : Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea FORMULARE in original.Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta : Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea FORMULARE in original. 1.Persoane juridice/fizice romane;a) Certificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesc calitatea de membru asociat al ANEVAR pentru societatea comerciala ofertanta (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)2.Persoane juridice /fizice straine: a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesc calitatea de membru asociat al ANEVARpentru societatea comerciala ofertanta (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Informatii privind situatia economico-financiara: - Cifra medieglobala de afaceri peultimii3 ani( 2012, 2011 si 2010) , in lei siin euro (la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte).- Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii globala de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de100.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Evaluatorul va trebui sa prezinte componenta echipei, organizarea acesteia si modul de lucru pentru acest contract.Evaluatorul trebuie sa aloce proiectului experti cu: -atestat ANEVAR conform HG 577/2002 privind aprobarea normelor metodologice de aoicare a OUG 88/1997 si a Legii 137/2002;Echipa propusa: Seful echipei: - CV-ul insotit de copie dupa atestat ANEVAR si legitimatia.? Membrii echipei: - CV-uri ale tuturor membrilor echipei de proiect insotite de copie dupa atestat ANEVAR si legitimatia., Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer