Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EVALUARE STRATEGICA DE MEDIU (SEA) ? REALIZAREA DOCUMENTATIEI CONFORM HG 1076 / 2004


Detaliu pentru invitatia numarul 328628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 328628/01.06.2012
Denumire contract: EVALUARE STRATEGICA DE MEDIU (SEA) ? REALIZAREA DOCUMENTATIEI CONFORM HG 1076 / 2004
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: 0259 442033, Fax: 0259 444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 259442033, fax: +40 259444237, persoana de contact: Secretariat ABA Crisuri Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A. N. Apele Romane-Administratia Bazinala de ApaCrisuri, str. Ion Bogdan, nr.35, Mun. Oradea, judetul Bihor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EVALUARE STRATEGICA DE MEDIU (SEA) ? REALIZAREA DOCUMENTATIEI CONFORM HG 1076 / 2004
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru implementarea proiectului ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Crisuri ?, finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantarenr: 103084 din 22.12.2010, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat, se solicita prestarea serviciilor : ? Evaluare strategica de mediu (SEA)- Realizarea documentatiei conf. HG 1076 /2004
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (model Formular 12)sau se depune la caseria unitatii.Contul pentru garantia de participare: RO78 TREZ 0765 005X XX01 3101 - TrezoreriaOradea ; CIF = 18261602 - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si se anexeaza plicului care contine oferta.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2.984, 52 lei, conform art.278ยน alin. (1), lit. b din O.U.G. 34/2006.Daca ofertantul este IMM, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire, fara TVA , a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 1 din H.G. nr. 1045 / 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vorprezenta : -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 1.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese) - Formularul 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul AN Apele Romane-ABA Crisuri privind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire : ing. Pasztor Sandor ;dr.ing. Dume Dorel ; chim. Magyari Maria ;ec. Tonca Maria ; ec. Stanciu Gheorghe ; cons. jur. Pirtea Madalin ; ing. Buta Mihai ; ec. Anichitoaie Valerica ; ing. Moisa Ioan.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 4.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 5 Se vor prezenta : -Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul licitatiei.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , depunerea documentului in original sau in copie legalizata.-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie : Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie mai mare sau egala cu 250.000, oo lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se solicita completarea si prezentarea declaratiei privind Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Fisa de experienta similara, pentru contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare).Pentru fiecare fisa prezentata se vor atasa copii dupa contractele de servicii sau copii dupa informatii relevante din contracte, recomandari, alte documente care sa ateste finalizarea contractelorCerinta obligatorie : prezentarea unui contract al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate( evaluare de mediu ), prestat in ultimii 3 ani ., 3. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) 1. Certificat ISO 9001 saudocument echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer