Achizitie publica - Excavare ,incarcare,transport,nivelare steril-carbune la EC Alunu pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 329600
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329600/15.06.2012
Denumire contract: Excavare , incarcare, transport, nivelare steril-carbune la EC Alunu pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171120/+40 374171127/+40 374171129/+40 374171170/+40 374171161/+40 374171117, fax: +40 253222015/216064, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA , STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD.GORJ, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE, ETAJ 3, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Excavare , incarcare, transport, nivelare steril-carbune la EC Alunu pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Excavarea , incarcarea , transportul , nivelarea a 70000 tone carbune si 150000 mc steril in decurs de 3 luni de zile
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 769, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip.: 15.000 lei.Garantia pentru part.se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala judeteana Gorj. Perioada de valab. a garantiei pentru part.: cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc. de asig.(care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de part. o suma calculata conform prev. art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006 - in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev.in docum. de atrib. (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formularului model; -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. -numerar la casieria autoritatii contractante.Oferta care nu are dovada constituirii garant. de part. se respinge si va fi restituita ofertantului nedeschisa.Dovada const. garant.de partic. se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare(se va executa copie dupa OP, scris.de garantie bancara sau chitanta), originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre reprezentantii imputernici ai operatorilor economici la deschiderea sedintei.Autoritatea contract. are dreptul de a vira garan. pentru part. in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit.: a)isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul dep. unei contest. si respingerii acesteia de catre CNSC potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, se va retine suma de: 4548.99lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire a garantiei de buna executie: - de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Se va completa de exemplu formularul model. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Operatorii economici vor preciza modalitatea de const.a gar. de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara prin prezentarea dedocumente/dovezi din care sa rezulte: - cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin :1.500.000 lei; - - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici cifra de afaceri se ia in considerare prin cumul.Nivelul cursului valutar mediu de schimb (BNR) pentru echivalenta este: -4, 2379 lei/euro pentru anul 2011 -4, 2099 lei/euro pentru anul 2010; -4, 2373 lei/euro pentru anul 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Inf. privind experienta similara a)Se va prez.o lista a princ.lucrari exec. in ultimii 5 ani -Se va prez.fisa de inf.priv. exp. sim.-form.model.-Ofert. va prez. copii de pe partile relevante ale contr.de exp. sim, care sa conf.exec.de lucr.sim, duse la bun sf. si recept.la sf.exec.in val.de cel putin :760.000 lei. Doc./contr./pv redact. in alta lb.decat lb rom, vorfiinsotite de o trad. autor. in lb.romana.Pt.calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comun.de BNR pt.fiecare an in parte intrucat anii solicitati in ved.dem exp.sim. se vor calc.prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2.Recomandari - Se va prezenta minim o recomandare pentru executie de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, semnata de directorul de la beneficiarulunde a avut locexecutia de lucrari. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale peparcursul derularii contractului respectiv. Daca pe parc.exec./sau in per. de gar. tehn. a lucr.care au facut ob.contr s-au inreg : -neconformitati care au condus la refaceri part.sau totale de lucr. -cazuri de accid. tehn. prod. din vina excl. a contract.-rec. amanate sau resp.din cauza neresp. param. de cal., Cerinta nr.3 Resurse tehnice.- Aut. contr. isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare exec. lucr. propuse prin docum.de atrib, verif. finalizandu-se printr-un pr-vb. Parcul activ de utilajesimijloace auto ofertat va cupr.2(doua)excav. clasice cu cap.cupei de 1, 8 mc si putere >200 CP, masa exc.>50 t, 1(un)buldozer pe senile cu o putere. cupr. intre 181-250 CP, 4 autobasc. cu tract. integr. 6x6, necesare pentru functionarea celor doua puncte de lucru, steril si carbune.Parcul de rezerva pentru utilaje si mijloace auto va fi ca si numar jumatate din numarul celor din parcul activ la toate categoriile de utilaje si mijloace auto, dar nu mai putin de 1(una)bucata.Numarul autobasculantelor corespunde cerintei minime de eficienta a transportului de steril si carbune., Cerinta nr.3 (cont) Se cons.calif. acel ofertant care prin asig.tehn.prop. si prez, cond.la un parc activADMIS IN PROC.DE 100% si un parc de rezerva in procent de 50%.In cazul in care nr.de util. de constr.admise din parcul activ si de rez. evaluat, in urma insp. de catre com. de viz.si eval.tehn., nu indepl. cele ment. mai sus, ofertantul nu este calif.Utilajele sau mijloacele auto din parcul activ nu pot fi inlocuite decat de utilaje sau mijloace auto din parcul de rezerva, acest lucru urmand a fi notificat imediat subunitatii beneficiare., Cerinta nr.4 Resurse umane Se va prez. Decl. priv efect. mediu anual al pers. angajat si al cadr. de cond.in ultimii 3 ani , inform. ref.a pers. /org. tehn de special. de care dispune(care este strict necesar pentruindepl. contr.)sau al carui angajament de partic.a fost obtinut de catre candidat/ ofertant ? formular model.-Se vor prez. inf. ref. la studiile, preg.prof.si calif. person. de cond., precum si ale pers.resp. tehnologii)pentru indepl. contr. de lucr.- pentru care se va prez.o lista cu numele si calif. prof., insotita de CV-uri. Ofertantii au oblig.sa asig. cel putin un resp.tehnic cu executia lucr., pentru care va prezenta CVul.. Toateinform. prez. in oferta, vor fi conf. de cond. (directorul, administratorul)operat. economic. ofertant. Cerinta nr. 5 Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara., Cerinta nr. 6 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau similara., Cerinta nr.7Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 13:33