Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Excavare,incarcare,transport,nivelare steril-carbune in cariera Berbeti Vest


Detaliu pentru invitatia numarul 322498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 322498/22.03.2012
Denumire contract: Excavare, incarcare, transport, nivelare steril-carbune in cariera Berbeti Vest
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171120/+40 374171177, fax: +40 253222015/+40 253216064, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU , STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ-DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE , SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Excavare, incarcare, transport, nivelare steril-carbune in cariera Berbeti Vest
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: excavarea, incarcarea, transport nivelare steril-408000mc, carune-104000 tone in cadrul EC Berbesti
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 918, 018 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip.: 28.000 lei.Garantia pentru part.se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala judeteana Gorj. Perioada de valab. a garantiei pentru part.: cel putin egala cuperioada de valab. a ofertei: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc. de asig.(care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de part. o suma calculata conform prev. art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006 -in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev.in docum. de atrib. (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formularuluimodel; -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. -numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada const. garant.de partic. se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare(se va executa copie dupa OP, scris.de garantie bancara sau chitanta), originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre reprezentantii imputernici ai operatorilor economici la deschiderea sedintei.Autoritatea contract. are dreptul de a vira garan. pentru part. in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se identifica situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.In cazul dep. unei contest. sirespingeriiacesteia de catre CNSCpotrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, se va retinesuma de: 5698.01lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuiafara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire a garantiei de buna executie: - de regula printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Seva completa de exemplu formularul model. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cuprevederile art.90, alin.(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Operatorii economici vor preciza modalitatea de const.a gar. de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director DirectieEconomica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (data emiterii fiind cu maxim 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere)in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Informatii generale sau prezentare generala ? formular model.3. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara prin prezentarea de documente/dovezi din care sa rezulte: - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin :3.450.000 lei;
-cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiect. contr. intr-o perioada anterioara, care vizeaza activ. din cel mult ultimii trei ani, in masura in care inf. resp. sunt disp.; in acest ultim caz aut. contr. are obligatia de a lua in considerare si data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activ. comerciala- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri trebuie sa fiecel putin egala cu plafonul impus.Cifra de afaceri se ia in considerare prin cumul.Nivelul cursuluivalutarmediu de schimb(BNR) pentru echivalenta este: -4, 2379 lei/euro pentru anul 2011-4, 2099 lei/europentru anul 2010;
-4, 2373 lei/europentru anul 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Inf. privindexperienta similaraa)Se va prez.o lista a princ.lucrari exec. in ultimii 5ani-Se va prez.fisa de inf.priv.exp.sim.-form.model.-Ofert. va prez. copii de pe partile relevante ale contr.de exp. sim, care sa conf.exec.de lucr.sim, duse la bun sf. si recept.la sf.exec.in val.de cel putin :1.900.000 lei. Doc./contr./pv redact. in alta lb.decat lb rom, vorfi insotite de o trad. autor. in lb.romana.Pt. calculul echivalentei se va aplica cursul mediuanual lei/valuta comun.de BNRpt.fiecare an in parte intrucat anii solicitati in ved.dem exp.sim.se vor calc.prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2.Recomandari- Se va prezenta minim o recomandarepentru executie de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, semnata de directorul de la beneficiarul unde a avut loc executiade lucrari. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.Daca pe parc.exec./sau in per. de gar. tehn. a lucr.care au facut ob.contr s-au inreg : -neconformitati care au condus la refaceri part.sau totale de lucr. -cazuri de accid. tehn. prod. din vina excl. a contract.-rec. amanate sau resp.din cauza neresp. param. de cal., Cerinta nr.3 Resurse tehnice.- Aut. contr. isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesareexec. lucr.propuse prin docum.de atrib, verif. finalizandu-se printr-un pr-vb. In cazul in care op ec ofertant nu este de acord cu p.d.v.al comisiei SNLO Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriulp.d.v. in scris, chiar in cuprinsul pr-vb. Numarul deutil. de constr. din RT2 va fi de cel mult20% din parcul activ al pachetului ofertat, iar tipul deutil de constr de rezerva trebuie sa acopere plaja tipurilor ofertate in RT1. Inlocuirile efectuate cuutilaje de constr de rez. nu pot depasi 20% din totalulcelor din RT1. Utilajulde constr.din parcul RT1 poate fi inlocuit numai cu unutil. de constr.din parcul de rezerva RT2 similar celui contractat, acest lucru urmand a fi notificat imediat subun. benef., Cerinta nr.3 (cont) Se cons.calif. acel ofertant care prin asig. tehn. prop. si prez, cond.la un parc RT1 ADMIS IN PROC.DE 100% si RT2 in procent de 50%.In cazul in care nr.de util. de constr. admise din parcul activ si de rez. evaluat, in urma insp. de catrecom. de viz.si eval.tehn., nu indepl. cele ment. mai sus, ofertantulnu estecalif.Parcul activ de excav.(RT1) ofertat va cupr.3(trei)excav. clasice cu cap.cupei de 1, 8 mc si putere >200 CP.Parcul de rez.la excav.(RT2) va cupr. minim un exc.de tip celor ofertate in parcul activ.RT1 de buld.ofertat va cupr.2(doua)buld. pe senile cu o put.cupr. intre 181-250 CP.(RT2)de buld.va cupr. minim un(1)buld de tipul celor ofertate in RT1 .Parcul activ de autobasc.(RT1)ofertat va trebui sa aiba 8 autobasc., din care autobasc. cu tract. integr. pentru minim 50% din parcul ofertat iar restul de 50 % din RT1 ofertat va avea autobasc cu tract. de tipul 8x4 sau 8x6. RT2 va fi de minim 2 autobasc.care vor acoperi plaja celor ofertate in RT1., Cerinta nr.4 Resurse umane Se vaprez. Decl. priv efect. mediu anual al pers. angajat si al cadr. de cond.in ultimii 3 ani , inform. ref.a pers. / org. tehn despecial. de care dispune(care este strict necesar pentru indepl. contr.)sau al carui angajament de partic.a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model.-Se vor prez. inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. person. de cond., precum si ale pers. resp. (tehnologii)pentru indepl. contr. de lucr.- pentru care se va prez. o lista cu numele si calif. prof., insotita de CV-uri. Ofertantii au oblig.saasig. cel putin un resp.tehnic cuexecutia lucr., pentru care va prezenta CV-ul..Toate inform. prez. in oferta, vor fi conf. de cond. (directorul, administratorul)operat. economic. ofertant. Cerinta nr. 5 Certificare a sistemului demanagement al calitatii ISO 9001 sausimilara., Cerinta nr. 6 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001sau similara., Cerinta nr. 7 Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor dincontract care urmeaza a fi subcontractate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer