Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Exec lucrarilor de reparatii la instalatiile de MT-JT scoase de sub tensiune zona MT-JT Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 279562
Autoritate contractanta
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Cod de identificare fiscala: RO 14490379
Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Telefon: 0256405306
Fax: 0256405309
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Exec lucrarilor de reparatii la instalatiile de MT-JT scoase de sub tensiune zona MT-JT Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: reparatii la instalatiile de MT-JT scoase de sub tensiune
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.02.2011 17:10
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5 corp B cam 315
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5 corp B cam 310
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 12, 121, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 90.000 lei(IMM 50%)-Declaratie de eligibilitate, -Declaratie privind neincadrarea in art. 181 si 69 din OUG 34/2006, -Declaratie privind calitatea de participant, -Certif de participant cu oferta independenta, -certificate de atestare fiscala si cel privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat constatator emis de ORC-Fisa de inform generale cu CA medie pe ultimii 3 ani de 12.000.000 lei(50% IMM);
-Lista princ lucrari din ultimii 5 ani cu max 5 pozitii a caror val insumata sa fie 6.000.000 lei, insotita de certificari-decl cu inf privind personalul-decl cu inf privind dotarile cu utilaje-decl NPM-PSI-Certif. ISO9001, ISO14001 sau echivalente-asociati si acordul de asociere; lista subcontractantilor, persoana sustinatoare-atestat ANREtip A si C1B sau C2B- masuri de prot mediului
Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer