Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?REFACERE ?I MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 104 FAGETU IERII ? IARA, COMUNA IARA, JUDE?UL CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 354370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Iara
Numar invitatie: 354370/03.10.2013
Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?REFACERE ?I MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 104 FAGETU IERII ? IARA, COMUNA IARA, JUDE?UL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna IaraCod fiscal: 4546952, Adresa: loc. Iara nr.282 com. Iara jud. cluj, Iara, Telefon: +40 0264333247/0740167397, Fax: +40 0264333001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Iara nr.282 com. Iara jud. cluj, Iara, Romania, cod postal: 407315, telefon: +40 0264333247/0740167397, fax: +40 0264333001, persoana de contact: Olimpiu Ioan Onaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Iara nr.282 com. Iara jud. cluj, Iara, Romania, cod postal: 407315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?REFACERE ?I MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 104 FAGETU IERII ? IARA, COMUNA IARA, JUDE?UL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari privind reabilitarea si modernizarea Drumului Comunal 104 (Fagetu Ierii ? Iara) care porne?te din drumul jude?ean DJ 107 M in conformitate cu Proiectul Tehnic anexat.Valoarea totala estimata a ontractului este de 1.820.976 lei fara TVA, sau 410.074 euro fara TVA, din care: - 1.655.433 lei fara TVA - valoare eligibila, este cuantumul aferent Execu?iei de lucrari- 165.543lei fara TVA (10% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? valoare eligibila, este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.Data pentru care s-a determinat echivalenta RON/Euro: cursul euro-leu de la data aprobarii Raportului de selectie de catre autoritatea de Management pentru PNDR, publicat pe pagina web a Bancii Central Europene http: //www.ecb.int/index.html. fiind de 1 euro = 4, 4406 lei la data de 14.05.2012.Orice referire la marci, standarde ?i norme prezentate in documenta?ia de atribuire vor fi considerate ca purtand men?iunea , ,sau echivalent?.Valoarea posibilelor suplimentari in baza art 122 lit j este de 150.000 lei.Optiuni: Aplicarea prevederilor art 122 lit j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 820, 976 - 1, 970, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 33.000 RON. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societa?i, garan?ia de participare va fi constituita de catre liderul asocia?iei.- In cazul in care ofertan?ii depun garan?ia de participare in VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO35 TREZ 219 5006 XXX 0016 61 ?Trezoreria Beclean) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. 1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Garan?ia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data recep?iei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declara?ie privind eligibilitatea ? ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator. Formularul Nr. 3.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator. Formularul nr. 4.3) Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006.Formularul nr. 5. Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Popa Ioan Dorin, Viceprimar: Ursulean Lucian Vasile, Secretar: Onaca Olimpiu Ioan, Consilier: Todor Ioan, Consilieri Locali: Arhire Olimpia, Balc Nicolae Sorin, Boca Ilie, Cordi? Viorel, Cri?an Cornel, Luca Ioan, Mure?an Ioan, Mure?an Traian.4) Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010. Formularul nr. 65) Declara?ie privind calitatea de participant la procedura. Formularul nr. 76) Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu men?iunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale ? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificatele de atestare fiscala vor fi emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 3.200.000lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM). In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevante in acest sens.MODALITATE DE INDEPLINIRE - Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani ((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. Pentru datele financiare in VALUTA, se va considera cursul mediu din anii fiscali (2010, 2011, 2012) comunicat de BNRDeclaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de zile de la data semnarii contractului in valoare de minim 551.811 lei.MODALITATE DE INDEPLINIRE - Scrisoarea de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»MODALITATE DE INDEPLINIRE -Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ?i adus la bun sfar?it lucrari similare cuvaloare de minim 1.600.000, fara TVALista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani, Formularul nr. 9 . Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)un contract similar sau maxim 2 contractacte a caror valoare cumulata sa fie (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 1.600.000lei fara TVA si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.MODALITATE DE INDEPLINIRE - Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele Formularul nr. 9: Declaratie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, impliniti la data depunerii ofertelor - insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 10., Cerin?a 2. Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statie de mixturi asfaltice, statie de betoane si de statie de sortare a agregatelor de balastiera si cariera.MODALITATE DE INDEPLINIRE - Modalitatea de indeplinireFormular 13 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract)insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte formede detinere., Cerin?a 3: Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar).2. Sef santier. (Studii superioare, inginer CFDP; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar).3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.MODALITATE DE INDEPLINIRE - Formular 11 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului). Insotita de CV in original, contracte de munca / colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusiOfertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) Formularul 12, Formular 12a, Formular 12b.PT SPECIALISTII PT CARE, IN BAZA UNUI ACT NORMATIV, ESTE OBLIGATORIE DESFA?URAREA ACTIVITA?ILOR IN CADRUL CONTRACTULUI IN CALITATEA ATESTATA/AUTORIZATA, AUTORITATEA CONTRACTANTA SOLICITA DOAR ATESTATUL SI/SAU LEGITIMATIA -CF. INSTRUCTIUNII NR.1 DIN 18.06.2013, PUBLICATA IN M.O. NR. 371/21.06.2013-ART.22, Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantiiMODALITATE DE INDEPLINIRE - Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 15, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Informatii privind asociereaMODALITATE DE INDEPLINIRE - Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica., Cerin?a 6: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»MODALITATE DE INDEPLINIRE -Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).» Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer