Achizitie publica - Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?LUCRARI DE CONSTRUC?IE INFRASTRUCTURA DE PROTEC?IE ?I PREVENIRE IMPOTRIVA INUNDA?IILOR, IN COMUNA MESE?ENII DE JOS, JUDE?UL SALAJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 354380
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354380/03.10.2013
Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?LUCRARI DE CONSTRUC?IE INFRASTRUCTURA DE PROTEC?IE ?I PREVENIRE IMPOTRIVA INUNDA?IILOR, IN COMUNA MESE?ENII DE JOS, JUDE?UL SALAJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)Cod fiscal: 4495107, Adresa: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Telefon: 0260/663365, Fax: 0260/663365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Romania, cod postal: 427542, telefon: +40 260663365, fax: +40 260663365, persoana de contact: Sandu Bercean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Mesesenii de Jos, Romania, cod postal: 427542
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?LUCRARI DE CONSTRUC?IE INFRASTRUCTURA DE PROTEC?IE ?I PREVENIRE IMPOTRIVA INUNDA?IILOR, IN COMUNA MESE?ENII DE JOS, JUDE?UL SALAJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari privind protec?ia ?i prevenirea impotriva inunda?iilor, in comuna Mese?enii de Jos, jude?ul Salaj, in conformitate cu Proiectul Tehnic anexat.Valoarea totala estimata a contractului este de 6.041.679 lei fara TVA, sau 1.355.305 euro fara TVA, din care: - 5.920.855 lei fara TVA - valoare eligibila, este cuantumul aferent Execu?iei de lucrari- 120.824 lei fara TVA (2, 04% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? valoare eligibila, este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.Data pentru care s-a determinat echivalenta RON/Euro: cursul euro-leu de la data aprobarii Raportului de selectie de catre autoritatea de Management pentru PNDR, publicat pe pagina web a Bancii Central Europene http: //www.ecb.int/index.html. fiindde 1 euro = 4, 4578 lei la data de 14.06.2012Orice referire la marci, standarde ?i norme prezentate in documenta?ia de atribuire vor fi considerate ca purtand men?iunea , ,sau echivalent?.Valoarea posibilelor suplimentari in baza art 122 lit j este de 600.000 lei.Optiuni: Aplicarea prevederilor art 122 lit j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 041, 679 - 6, 641, 679 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 115.000 RON. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societa?i, garan?ia de participare va fi constituita de catre liderul asocia?iei.- In cazul in care ofertan?ii depun garan?ia de participare in alta moneda (valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO93TREZ5615006XXX003275) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. 1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Garan?ia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data recep?iei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declara?ie privind eligibilitatea ? ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006. Tertii sustinatori au obligatia de a demonstra neincadrarea la lit a, c1 si d ale art 181. Formularul Nr. 3.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Tertii sustinatori au obligatia de a demonstra neincadrarea la lit a, c1 si d ale art 181. Formularul nr. 4.3) Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006.Formularul nr. 5. Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Bercean Sandu, Viceprimar: Seres Arpad, Secretar: Pop Floare, Consilieri Locali: Aghire?an Mariana, Bica Alexandru, Cri?an Gligor, Cri?an Ioan, Cri?an Marian, Ilie? Ioan, Kui Lucaci, Mila? Simion Avram, Onica? Cosmin Florin, Pop Valentin, Szeredai Melinda, Taut Ramona Sorina, Consilier Primar: Stanciu Mariana Crina, Consilier Educativ, responsabil achizi?ii: Pop Mariana Dorina, Expert cooptat: Ciufudean Petre.4) Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010. Formularul nr. 65) Declara?ie privind calitatea de participant la procedura. Formularul nr. 76) Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu men?iunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale ? din care sa reiasa CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Certificatele de atestare fiscala vor fi emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii hidrotehnice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 11.500.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM). In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevante in acest sens., Cerin?a nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de zile de la data semnarii contractului in valoare de minim 986.809 lei., Cerin?a nr. 3Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ?i adus la bun sfar?it lucrari similare cuvaloare de minim 5.900.000, fara TVALista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani, Formularul nr. 9 . Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (implinitila data limitade depunere a ofertei)un contract similar sau maxim 2 contractacte a caror valoare cumulata sa fie (lucrari hidrotehnice/de imbunata?iri funciare) in valoare de minim 5.900.000lei fara TVA si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Cerin?a 2. Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus., Cerin?a 3: Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii de lucrari hidrotehnice/imbunata?iri funciare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .2. Sef santier. (Studii superioare in domeniul corespunzator obiectului contractului; experienta profesionala in constructii hidrotehnice/lucrari de imbunata?iri funciare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pedomeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.PENTRU RTE SI ANCPI NU SE SOLICITA PREZENTAREA DE CV, Cerin?a 4: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, Cerin?a 5: Informatii privind asocierea, Cerin?a 6: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).» Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii hidrotehnice/imbunata?iri funciare.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii hidrotehnice/imbunata?iri funciare. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
23.33
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
6.67
Descriere: Termenul de executie
Perioada de garantie acordata lucrarilor
3.33
Descriere: perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 17:02