Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu?ie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Flore?ti Stoene?ti, jude?ul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 337841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Florest - Stoienesti (Primaria)
Numar invitatie: 337841/19.10.2012
Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Flore?ti Stoene?ti, jude?ul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Florest - Stoienesti (Primaria)Cod fiscal: 5123799, Adresa: Comuna Florest Stoienesti str.1 Decembrie 1918 nr.123, Floresti-Stoenesti, Telefon: 0246/256258, Fax: 0246/256005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Floresti-Stoenesti, sat Stoenesti, str.1 Decembrie 1918 nr.123, jud. Giurgiu, Floresti-Stoenesti, Romania, cod postal: 087078, telefon: +40 246256258/256005, fax: +40 246256005, persoana de contact: Constantin DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Floresti-Stoenesti, Com. Floresti-Stoenesti, sat Stoenesti, str.1 Decembrie 1918 nr.123, jud. Giurgiu, tel/fax 0246256258/256005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Flore?ti Stoene?ti, jude?ul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Flore?ti Stoene?ti, jude?ul Giurgiu?.1. Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul ? modernizarea a doua tronsoane de drum de exploatare existente DE A1/404 cu lungimea totala de 7878 ml.prin drumurile de exploatare propuse in acest proiect se urmare?te preluarea traficului agricol de pe drumurile jude?ene DJ 404 ?i DJ 401A pe o lungime de 9557 ml.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 111, 362 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 62.200 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original, in fav. Autorita?ii contractante, pt. val. de 62.200 lei si un termen de valab. de min. 120 zile de la data deschid. ofertelor (Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO91TREZ3222145020401XXX deschis la Trez. Bolintin Vale, benef. ComunaFlore?ti Stoene?ti, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Garantia de participare depusa in alta valuta se va face prin echivalarea leu/alta valuta, la cursul BNR, cu cinci zile inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii condi?iilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declara?ia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu con?inutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAPnr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? ?i vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/?tampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre unimputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006B.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declara?ie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data deschiderii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentan?ilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in proceduraB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care de?in func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante in ceea ce prive?te procedura de atribuire sunt : -Primar ? Constantin Dumitru- Membrii comisiei de evaluare: Iva?cu Marin, Craciun Monica, Salomia Marius , Lazar Constantin, Popescu Elena, Codreanu Stelu?a-rezerva- Pentru Secretar Paraschiv Ilie- Contabil Paun Marian- Membrii consiliului local: Antonescu Gheorghe Gioni, Caloian Gheorghe, Ciurel Grigore, Crancea ?tefan, Dragu?inoiu Constantin, Drugea Vasilica, Lazar Constantin, Malusparteanu Florin, Marin Florin, Ni?escu, Marius, Pandele Maximilian, Paraschiv Mihaela, Sararu Vasile, State CorneliuB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (Declara?ie privind calitatea de participant la procedura) completat. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 4211 (Rev.2) - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.Operatori economici trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective informa autentica - valabil la data deschiderii ofertelor.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situa?iile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.200.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 28.03.2012 (pentru persoanele juridice straine) (1 euro = 4, 3733 lei)Nota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? din fiecare an de raportare sa fie apropiat de 100% (peste 90%), Cerinta nr. 2A.2) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel op.ec. trebuie sa faca dovada ca la momentul depunerii ofertelor, are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de min. 1.244.545 lei (min. 40% din val. estimata a contr.), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 6 luni de la data ordinului de incepere a lucr.Nota: Declaratia va fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la procedura ? independent, asociat, lider de asociatie ? cat si de terti sustinatori, daca este cazul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacit.tehn/ prof. poate fi sustinuta si de tert.In acest sens, se va atasa formularele solicitate ? in forma autentica.Tertul nu trebuie sa se afle in sit.care determina exclud.din proced., ACerin?a nr. 1A.1) in ultimii 5 ani a executat si finalizatun contract de lucrari similare de o valoare cumulata de min. 3.100.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul BCE din 28.03.2012, (1 euro = 4.3733 lei)., A.2) Operatorul economicva dovedi ca are in proprietate/dispune de echipamentele, utilajele mentionatein Formularul 8- Excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)- Autogreder- Vibrator de interior pentru beton ac?ionat electric- Compactor static autopropulsat cu rulouri(val?uri)- Compactor static autopropulsat pe pneuri- Foreza rutiera cu tractor pe ?enile- Celula de bitum pentru instala?ie mixturi asfaltice- Repartizator finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Ma?ina de trasat benzi de circula?ie motor ardere interna- Plug cu trac?iune mecan PP -3-30 N cu 3 trupite pe tractor U650- Grapa cu disc tip GD ? 4 pe tractor U650- Autocisterna cu dispozitiv de stropire cu m.a.j.- Macara pe pneuri- Incarcator cu o cupa ?i grefer cu furci pentru tractor- Incarcator frontal pe pneuri- Sta?ie de betoane- Autobasculante ? min euro 3- Autobetoniera- Autogudronator, A.3. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfa?urare., A.4. Ofertantul va dovedi ca de?ine/ beneficiaza de serviciile unui laborator privind asigurarea controlului calita?ii, gr.II, ,Cerinta nr. 1A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: - 1 ?ef ?antier cu experienta profesionala in constructie de drumuri- 1 RTE in domeniul constructii de drumuri- 1 resp. SSM- 1 responsabil cu asigurarea /controlul calita?ii, in dom.constr. de drumuri- Personal muncitor de specialitate A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contr., valabilla data deschiderii of., A.2) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 14001 sau echivalent, in dom. care face obiectul contr., valabil la data deschiderii of.Nota: In cazul in care exista asoc. toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certif. sau echiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: max. 60 pct.a)cel mai scazut pret -60 de pct; b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct.
durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: -max. 30 pct.a.pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)- max. 30 pct; (dar nu mai mica de 6 luni), b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 14 luni)Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct.
perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: - max. 10 pct; a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) - max. 10 pct. (dar nu mai mare de 60 de luni) ; b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer