Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu?ie lucrari construc?ii-montaj, expertiza tehnica, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru montaj instalatii gaze arse, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru instalatii de combustibil gaz natural, la CT 3 Grigorescu


Detaliu pentru invitatia numarul 325038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Numar invitatie: 325038/26.04.2012
Denumire contract: Execu?ie lucrari construc?ii-montaj, expertiza tehnica, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru montaj instalatii gaze arse, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru instalatii de combustibil gaz natural, la CT 3 Grigorescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 - 503703, Fax: 0264 - 503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264503703, fax: +40 264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari construc?ii-montaj, expertiza tehnica, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru montaj instalatii gaze arse, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru instalatii de combustibil gaz natural, la CT 3 Grigorescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie lucrari construc?ii-montaj, expertiza tehnica, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru montaj instalatii gaze arse, elaborare proiecte la faza PT+DDE+CS pentru instalatii de combustibil gaz natural, la CT 3 Grigorescu
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: 2624 RonPerioada de valabilitate a garan?iei: cel putin egala cu cea a ofertei;Modul de constituire a garan?iei de participare: - scrisoare de garantie (F.12J) in favoarea autorita?ii contractante; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garan?ia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 alin.(1) din OUG34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, in situa?ia in care ofertantul depune o contesta?ie ce va fi respinsa de catre CNSC.- scrisoare de garan?ie emisa de o societate de asigurari, in acelea?i condi?ii ca si scrisoarea de garan?ie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.- numerar, la casieria unitatiiNota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioreCuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului.Plata se va face in Euro sau lei, la cursul de schimb calculat de BNR din data platii;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: 36 luni;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Prezentarea Formularului nr. 12A completat), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Prezentarea Formularului nr. 12B completat), Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Prezentarea Formularului nr. 12C completat), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Prezentarea Formularului nr.12G completat), Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (pers cu drept de decizie: Ioan Moldovan, Dan Cupsa, Dorin Racoti, Marius Ciomos, Victoria Maran, Tataru Catalin, Lungu Mihai, Fontu Gheorghe, Razvan Tosa) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, Persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 aniinsotita de valori, beneficiari, perioade de execu?ie si recomandari, din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari, nominalizate in lista si similare cu lucrarile ce se regasesc in obiectul contractului, -Prezentarea cel pu?in a unuia, sau a cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de recep?ie prin care sa se confirme realizarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de: 174.948 Ron., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participant a fost ob?inut de catre ofertant, in special pentru asigurarea calita?ii, Nominalizarea, pentru indeplinirea contractului, a responsabililor cu supravegherea lucrarilor (RSL), pentru urmatoarele domenii de autorizare: a) Montare, punere in func?iune, reparare si intre?inere la: Instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice., b)Instalare, montare, reparare la cazane de apa calda cu P>400 Kw., Nominalizarea, pentru indeplinirea contractului, a responsabilului tehnic cu sudura (RTS) desemnat, Minim 4 sudori autorizati ISCIR, Nominalizarea, pentru indeplinirea contractului, a responsabilului tehnic cu execu?ia (RTE), Informa?ii referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informa?ii privind asocia?i / subcontractan?ii / ter?ii sus?inatori.Asocia?i/subcontractan?ii /ter?ii sus?inatori vor avea obliga?ia de a completa declara?ii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, art 180 si art 181 din O.U.G. 34/2006. certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea desfa?urata de ofertant (se va asigura calitatea, pentru servicii si pentru lucrari ? obiectul contractului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer