Achizitie publica - Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
Detaliu pentru invitatia numarul 343094
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343094/25.02.2013
Denumire contract: Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Sangeorgiu de MuresCod fiscal: 4323152, Adresa: Str. Principala, Nr. 166, Sangeorgiu de Mures, Telefon: +40 265318026, Fax: +40 265318025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?, in cadrul proiectului integrat prin FEADR masura 322: Lot 1 - Strada Nordului;Lot 2 - Strada Banyai;Lot 3 - Strada Wesselenyi Erzsebet;Lot 4 - Strada Borzas;Lot 5 - Strada Subpadure;Lot 6 - Strada Fantanii;Lot 7 - Strada Cimitirului;Lot 8 - Strada Budiului;Lot 9 - Strada Marton Aron;Lot 10 - Strada Salcamilor;Lot 11 - Strada Stramba;Lot 12 - Strada Pacii;Lot 13 - Strada Apei Sarate.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 048, 228.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: Lot 1 18 856, 60 leiLot 8 4 249, 20 leiLot 2 9 891, 00 leiLot 9 11 750, 20 leiLot 3 10 946, 00 leiLot 10 17 497, 60 leiLot 4 8 988, 80 leiLot 11 10 811, 40 leiLot 5 13 253, 60 leiLot 12 16 149, 40 leiLot 6 20 081, 20 leiLot 13 5 314, 40 leiLot 7 9 222, 00 leiModul de constituire al garan?iei pentru participare: Garan?ia pentru participare se va depune in lei, prin urmatoarele modalita?i, calculat la cursul Inforeuro aferent lunii ianuarie 2013, 1 Euro = 4.4385, : a) scrisoare de garan?ie bancara, societate de asigurari in favoarea autorita?ii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare - Formularul 16, scrisoarea de garan?ie bancara, societate de asigurari de participare se va prezenta in original;b)ordin de plata vizat de banca in contul autorita?ii contractante ? care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor; inContul de trezorerieRO81 TREZ 4765 006X XX00 0225deschis la Trezoreria Tg.Mures, Codul Fiscal al Institu?iei este: 4323152c) numerar la casieria unita?ii;Scrisorile de garan?ie bancara/ societate de asigurari vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garan?iei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile cu completarile ?i modificarile ulterioare. In acest sens ofertantul va depune o declara?ie pe proprie raspundere din care sa reiese faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor conform modelului din sec?iunea de formulare ? Formular 5.Ata?at plicului exterior al ofertei se vor pune: dovada pla?ii garan?iei ?i declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca par?ile convin, garan?ia de buna execu?ie se poate constitui ?i prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Declara?ie privind eligibilitatea - formularul 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Daca este cazul, ter?ul sus?inator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerin?a nr. 2 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iilor art.181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formularul 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ter?ul sus?inator va prezenta documentul privind neincadrarea in prev. art. 181, lit.a), c^1) ?i d).Cerin?a nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obliga?iilor de plata catre bugetul local ?i bugetul consolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor ?i taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ? Agen?ia Na?ionala de Administrare Fiscala ? Direc?ia Generala a Finan?elor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obliga?iilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerin?a nr. 4 ? Declara?ie privind calitatea de participant ? formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerin?a nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta ? Formularul 6Cerin?a nr. 6 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari ?i completari ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat.Persoanele implicate in organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii sunt: - membrii comisiei: Birtalan Istvan, Molnar Szilard, Merdariu Rodica Maria, Mester Janos, Toth Ladislau, Macarie Emil, Kusztos Arpad, - exper?i coopta?i: Sin Daniela, Magyari Zoltan, Vass Bela- persoanele care elaboreaza ?i aproba documenta?ia: Sofalvi S. Szabolcs, Merdariu Rodica Maria, Molnar Szilard- persoanele care aproba bugetul: Orban Blasiu, Bocretas Susana, Toth Ladislau, Szekely Albert, Horvath Arpad, Macarie Emil Dumitru, Vajda Iuliu, Kocsis Iuliu, Kusztos Arpad, Muresan Kilyen Emma, Opris Mariana, Szekely Szilard Janos, Birtalan Istvan, Covrig Dumitru, Szanto Arpad Cerin?a nr. 1 - Persoane juridice / fizice - Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC care sa cuprinda informa?ii reale la data limita de depunere a ofertelor ?i din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat.In vederea evitarii situa?iilor de natura sa conduca la apari?ia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sus?inatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Informa?ii privind cifra de afaceri.Conversia se va face la cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR.Se solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de cel pu?in: Lot 1 1 880 000, 00 leiLot 2 980 000, 00 leiLot 3 1 090 000, 00 leiLot 4 890 000, 00 leiLot 5 1 300 000, 00 leiLot 6 2 000 000, 00 leiLot 7 920 000, 00 leiLot 8 420 000, 00 leiLot 9 1 170 000, 00 leiLot 10 1 740 000, 00 leiLot 11 1 080 000, 00 leiLot 12 1 610 000, 00 leiLot 13 530 000, 00 leiIn cazul in care la o procedura de achizi?ie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerin?a privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerin?a nr. 2 - Bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilorSe vor prezenta bilan?urile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012.Bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situa?ia economica ?i financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Informa?ii privind personalul tehnic de specialitateSe va prezenta o declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari ?i informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna., Cerin?a nr. 2 - Informa?ii referitoare la personalul tehnic de specialitate sau a carui angajament a fost ob?inut de catre ofertant pt derularea contractului.Lot.1-13
- ?ef de ?antier in specialitatea drumuri cu experien?a profesionala in domeniul construc?iilor de drumuri.- inginer constructor in specialitatea CFDP cu experien?a profesionala in domeniul construc?iilor de drumuri, poduri.-1 Responsabil Tehnic cu execu?ia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri- 1 responsabil cu asigurarea calita?ii.
- proiectant de specialitate, cu diploma de inginer in domeniul construc?iilor conform prevederi art.9 din Legea 50/1991.Documente doveditoare pentru personalul minim obligatoriu: - CV in format european, care sa con?ina informa?ii actualizate, datat ?i semnat - Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - car?i de munca sau dupa caz, contracte individuale de munca ale personalului invocat ?i/sau contracte de prestari servicii incheiate intre ofertant ?i persoanele respective, ori alte doc relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerin?elor privind profilul/experien?a speciali?tilor propu?i sau acordul personalului propus pentru participarea la derularea contractului.- diplome de studii privind specializarea personalului, - studiile, pregatirea profesionala, calificarea ?i atestarea profesionala, - autoriza?ii/certificate de atestare profesionala ?i legitima?ii aferente - valabile la data limita de depunere a ofertelor, - angajamentul de participare al persoanei.
Nota: autoriza?iile/atestatele/legitima?iile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerin?a nr. 3 - Declara?ie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declara?ie privind utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Daca operatorul economic nu de?ine in proprietate un utilaj/echipament/sta?ie/laborator etc., se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozi?ie in cazul declararii ofertei drept ca?tigatoare. Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele ?i echipamentele prezentate de ofertant ?i totodata cu apartenen?a lor.Cerin?e echipamente tehnice:
- Sta?ie de asfalt
- Sta?ie de betoane
- Buldozer
- Compactor terasamente- Excavator Autogreder- Repartizor mixturi asfaltice
- Compactor asfaltic
- Compactor asfaltic mixt
- Placa vibratoare- Autobetoniera- Mijloace de transport- Buldoexcavator
- Laborator autorizat gr IINota: echipamentele tehnice sunt solicitate pentru fiecare lot in parte, excep?ie fac operatorii economici care participa la mai multe loturi, caz in care sta?ia de asfalt ?i laboratorul autorizat nu se solicita pentru fiecare lot separate., Cerin?a 4. Informa?ii privind subcontractan?ii/asocia?ii.Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractan?ii ? cu precizarea exacta a par?ilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de ace?tia ?i exprimarea valorica a acestor par?i. Ofertantul a carui oferta a fost declarata ca?tigatoare are obliga?ia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractan?ii nominaliza?i in oferta, inaintea semnarii contractului de achizi?ie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre ace?tia, in exprimare fizica ?i valorica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale. In cazul unei asocieri operatorul economic va prezenta acordul de asociere ?i angajament cu to?i asocia?ii prin care i?i asuma raspunderea colectiva ?i solidara pentru indeplinirea contractul. In cazul unei asocieri la care participa mai mul?i operatori economici se va semna o declara?ie prin care in cazul in care oferta este declarata ca?tigatoare, acordul de asociere va fi legalizat ?i va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului, in forma identica cu cea prezentata in oferta. Se va prezenta angajament cu to?i asocia?ii prin care i?i asuma raspunderea colectiva ?i solidara pentru indeplinirea contractului., Cerin?a 5. Lista principala a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari.Fiecare valoare a experien?ei similare solicitata va fi demonstrata prin completarea formularului 8, din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea acestora ?i perioada de execu?ie a acestora. Ofertantul trebuie sa prezinte un numar de maxim 3 contracte de lucrari similare incheiate in ultimii 5 ani de natura ?i complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie cel pu?in egala cu: Lot 1 940 000, 00 leiLot 2 490 000, 00 leiLot 3 540 000, 00 leiLot 4 440 000, 00 leiLot 5 660 000, 00 leiLot 6 1 000 000, 00 leiLot 7 460 000, 00 leiLot 8 210 000, 00 leiLot 9 580 000, 00 leiLot 10 870 000, 00 leiLot 11 540 000, 00 leiLot 12 800 000, 00 leiLot 13 260 000, 00 lei Cerin?a nr. 1 - Certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calita?ii SR EN ISO 9001.Prezentarea de certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calita?ii corespunzatoare categoriei de importan?a a lucrarilor pe care le oferteaza ?i reprezinta obiectul prezentei achizi?ii. Se accepta ?i alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calita?ii., Cerin?a nr. 2 - Certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001.Prezentarea de certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calita?ii corespunzatoare categoriei de importan?a a lucrarilor pe care le oferteaza ?i reprezinta obiectul prezentei achizi?ii. Se accepta ?i alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protec?iei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de execu?ie a lucrarilor (in luni)
30
Descriere: Pentru per. mai mica de 1 luni oferta nu va fi punctata suplimentar. Daca durata min. de execu?ie ofertata este egala sau mai mica de 1 luni, in formula de calcul de la pct.b) durata min.ofertata se va considera 1 luni. Per. max. acceptata este de 3 luni. Daca per. max. ofertata este mai mare de 3 luni oferta va fi declarata neconforma. Daca per. ofertata este egala cu durata max. acceptata ? 3 luni se va aplica formula de calcul de la pct.b). Nota: ?Avand in vedere folosirea duratei de execu?ie ca ?i factor de atribuire, per. de execu?ie a contractului nu va putea fi prelungita decat cu perceperea penalita?ilor corespunzatoare de catre autoritatea contractanta conform clauzelor contractante.?
Perioada de garan?ie acordata lucrarii (in luni)
10
Descriere: Pentru perioade mai mari de 84 de luni oferta nu va fi punctata. Daca durata maxima de garan?ie ofertata este egala sau mai mare de 84 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garan?iei ofertata se va considera 84 de luni. Perioada minima de garan?ie acceptata este de 60 luni. Daca durata minima de garan?ie ofertata este mai mica de 60 de luni oferta va fi declarata neconforma. Daca durata de garan?ie ofertata este egala cu durata minima acceptata ? 60 luni se va aplica formula de calcul de la punctul b).
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:15