Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?


Detaliu pentru invitatia numarul 352803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Sangeorgiu de Mures
Numar invitatie: 352803/20.08.2013
Denumire contract: Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Sangeorgiu de MuresCod fiscal: 4323152, Adresa: Str. Principala, Nr. 166, Sangeorgiu de Mures, Telefon: +40 265318026, Fax: +40 265318025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Petki David, Nr. 130, Sangeorgiu de Mures, Romania, cod postal: 547530, telefon: +40 265318026, fax: +40 265318025, persoana de contact: Molnar Szilard
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari de reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mure?, jud. Mure?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop reabilitare modernizare drumuri comunale in loc. Singeorgiu de Mures, jud. Mures, , in cadrul proiectului integrat prin FEADR masura 322: Lot 3 - Strada Wesselenyi Erzsebet;lungime str: 422, 00valoarea lei fara TVA: 547 300, 00val. organizare santier: 13 219, 20val. cheltuieli diverse si neprevazute: 560, 50Lot 9 - Strada Marton Aron;lungime str: 445, 97valoarea lei fara TVA: 587 510, 00val. organizare santier: 14 190, 40val. cheltuieli diverse si neprevazute: 601, 70Lot 11 - Strada Stramba;lungime str: 393, 74valoarea lei fara TVA: 540 570, 00val. organizare santier: 13 057, 50val. cheltuieli diverse si neprevazute: 553, 60
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 715, 846.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: Lot 3 10 946, 00 leiLot 9 11 750, 20 leiLot 11 10 811, 40 leiModul de constituire al garan?iei pentru participare: Garan?ia pentru participare se va depune in lei, prin urmatoarele modalita?i, calculat la cursul Inforeuro aferent lunii ianuarie 2013, 1 Euro = 4.4385, : a) scrisoare de garan?ie bancara, societate de asigurari in favoarea autorita?ii contractante; scrisoarea de garan?ie bancara, societate de asigurari de participare se va prezenta in original;b)ordin de plata vizat de banca in contul autorita?ii contractante ? care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor; inContul de trezorerieRO81 TREZ 4765 006X XX00 0225deschis la Trezoreria Tg.Mures, Codul Fiscal al Institu?iei este: 4323152c) numerar la casieria unita?ii;Scrisorile de garan?ie bancara/ societate de asigurari vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garan?iei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile cu completarile ?i modificarile ulterioare. In acest sens ofertantul va depune o declara?ie pe proprie raspundere din care sa reiese faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor conform modelului din sec?iunea de formulare ? Formular 5.Ata?at plicului exterior al ofertei se vor pune: dovada pla?ii garan?iei ?i declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca par?ile convin, garan?ia de buna execu?ie se poate constitui ?i prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Declara?ie privind eligibilitatea - formularul 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Daca este cazul, ter?ul sus?inator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerin?a nr. 2 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iilor art.181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formularul 3. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ter?ul sus?inator va prezenta documentul privind neincadrarea in prev. art. 181, lit.a), c^1) ?i d).Cerin?a nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obliga?iilor de plata catre bugetul local ?i bugetul consolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor ?i taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata a impozitelor, taxelor ?i contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden??i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerin?a nr. 4 ? Declara?ie privind calitatea de participant ? formularul 7. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerin?a nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta ? Formularul 6Cerin?a nr. 6 - Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari ?i completari ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat.Persoanele implicate in organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii sunt: - membrii comisiei: Birtalan Istvan, Molnar Szilard, Merdariu Rodica Maria, Mester Janos, Furo Judita, Toth Ladislau, Kusztos Arpad, - exper?i coopta?i: Savu Felicia, Vass Bela- persoanele care elaboreaza ?i aproba documenta?ia: Sofalvi S. Szabolcs, Merdariu Rodica Maria, Molnar Szilard- persoanele de conducere din cadrul institu?iei: Sofalvi S. Szabolcs, Birtalan Istvan, Moldovan Mircea- persoanele care aproba bugetul: Orban Blasiu, Bocretas Susana, Toth Ladislau, Szekely Albert, Horvath Arpad, Macarie Emil Dumitru, Vajda Iuliu, Kocsis Iuliu, Kusztos Arpad, Muresan Kilyen Emma, Opris Mariana, Szekely Szilard Janos, Birtalan Istvan, Covrig Dumitru, Szanto Arpad Cerin?a nr. 1 - Persoane juridice / fizice - Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC care sa cuprinda informa?ii reale la data limita de depunere a ofertelor ?i din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus men?ionat.In vederea evitarii situa?iilor de natura sa conduca la apari?ia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sus?inatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Informa?ii privind cifra de afaceri.Conversia se va face la cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR.Se solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de cel pu?in: Lot 3 1 090 000, 00 leiLot 9 1 170 000, 00 leiLot 11 1 080 00, 00 leiCurs euro: 2010-4, 2099; 2011- 4, 2379; 2012 - 4, 4560In cazul in care la o procedura de achizi?ie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerin?a privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerin?a nr. 2 - Bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilorSe vor prezenta bilan?urile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012.Bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situa?ia economica ?i financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitateSe va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna., Cerinta nr. 2 - Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate sau a carui angajament a fost obtinut de catre ofertant pt. derularea contractului.- sef de santier in specialitatea drumuri cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri.- inginer constructor in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri.-1 Responsabil Tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri- 1 responsabil cu asigurarea calitatii.- proiectant de specialitate, cu diploma de inginer in domeniul constructiilor conform prevederi art.9 din Legea 50/1991.Documente doveditoare pentru personalul minim obligatoriu: - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat - Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - carti de munca sau dupa caz, contracte individuale de munca ale personalului invocat si/sau contracte de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte doc relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialittilorpropusi sau acordul personalului propus pentru participarea la derularea contractului.- diplome de studii privind specializarea personalului, - studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala, - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii aferente - valabile la data limita de depunere a ofertelor, - angajamentul de participare al persoanei.Pentru responsabilul tehnic cu executia se vor prezenta doar atestatul si legitimatia RTE.Nota: autorizatiile/atestatele/legitimatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cuapartenenta lor.Cerinte echipamente tehnice: - Statie de asfalt- Statie de betoane- Buldozer- Compactor terasamente- Excavator Autogreder- Repartizor mixturi asfaltice- Compactor asfaltic- Compactor asfaltic mixt- Placa vibratoare- Autobetoniera- Mijloace de transport- BuldoexcavatorNota: echipamentele tehnice sunt solicitate pentru fiecare lot in parte, exceptie fac operatorii economici care participa la mai multe loturi, caz in care statia de asfalt nu se solicita pentru fiecare lot separate., Cerin?a 4. Informatii privind subcontractantii/asociatii.Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizi?ie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei asocieri operatorul economic va prezenta acordul de asociere si angajament cu toti asociatii prin care iti asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractul. In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului, in forma identica cu cea prezentata in oferta. Se va prezenta angajament cu toti asociatii prin care i?si asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului., Cerinta 5. Lista principala a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Fiecare valoare a experientei similare solicitata va fi demonstrata prin completarea formularului 8, din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea acestora si perioada de executie a acestora. Ofertantul trebuie sa prezinte un numar de maxim 3 contracte de lucrari similare derulate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: Lot 3 540 000, 00 leiLot 9 580 000, 00 leiLot 11 540 000, 00 leiCurs euro de referinta: 2008-3, 6827; 2009-4, 2373; 2010-4, 2099; 2011- 4, 2379; 2012 - 4, 4560 Cerin?a nr. 1 - Certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calita?ii SR EN ISO 9001.Prezentarea de certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calita?ii corespunzatoare categoriei de importan?a a lucrarilor pe care le oferteaza ?i reprezinta obiectul prezentei achizi?ii. Se accepta ?i alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calita?ii., Cerin?a nr. 2 - Certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001.Prezentarea de certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calita?ii corespunzatoare categoriei de importan?a a lucrarilor pe care le oferteaza ?i reprezinta obiectul prezentei achizi?ii. Se accepta ?i alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protec?iei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer