Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu?ie lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri locale- strada Morii si strada Ghituleasca, in comuna Comisani, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 328113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COMISANI
Numar invitatie: 328113/28.05.2012
Denumire contract: Execu?ie lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri locale- strada Morii si strada Ghituleasca, in comuna Comisani, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COMISANICod fiscal: 4280140, Adresa: Str Suseni, Nr 121, Comisani, Telefon: 0245-263017, Fax: 0245-263017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Suseni, Nr 221, Comisani, Romania, cod postal: 137120, telefon: +40 245263017, fax: +40 245263017, persoana de contact: Batranu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Suseni, nr.221, comuna Comisani, sat.Comisani, jud.Dambovita, cod postal 137120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu?ie lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri locale- strada Morii si strada Ghituleasca, in comuna Comisani, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru urmatoarea investi?ie: ?Modernizare drumuri locale- strada Morii si strada Ghituleasca, in comuna Comisani, judetul Dambovita?Lungimea drumurilorpropuse spre modernizareeste de 1260 m astfel: -strada Morii cu lungimea de 610m si-strada Ghituleasca cu lungimea de 650m.Pentru aceasta investitie se vor avea in vedere executarea de lucrari pentru: - investi?ia de baza- lucrari de constructii
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 789, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 15.700 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original in fav. Autorit. contract., pt. val. de 15.700 RON si un termen de de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 19 ).2. ordin de plata in contul RO 69TREZ2715006XXX000250 deschis la Trezoreria Targovi?te, beneficiar Comuna Comisani, CUI 4280140, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asocia?i.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf legii. Se va atasa Form.20completat.f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) 8 % din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006.B.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data deschiderii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asociatii, membru al unei asociatii.A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in proceduraB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania .Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatele de atestare fiscala / certificatele de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in copie ?i in traducere legalizata in limba romana.A.3) Op. ec. vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaB.3) Se va atasa: Formularul nr. 3 ? CERTIFICAT DE PARTICIPARELA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.A.4) Op. ec. trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev. art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).B.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006Nota : NOTA : in vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele :1.Batranu Ion- primar2.Badea Constantin-viceprimar3.Vlasceanu Stelica- secretar comunaMembrii comisiei de evaluare :1.Iorga Valentin-inspector urbanism- presedinte2.Popescu Ana Magdalena-consilier contabil-membru3.Moise Veronica Daniela-consilier IT-membru4.Cazaceanu Camelia Crenguta-inspector asistenta sociala-membru5.Vlasceanu Stelica-secretar-membruMembrii de rezerva: Danciulescu Marian-sef SVSU ?membruConsiliul Local al Comunei Comisani care a aprobat bugetul local pe anul 2012 este compus din urmatorii membrii : - Amuza Alexandru- Badea Constantin-Trandafir Cristian-Tanase Sebastian- Tancu Ion- Serb Danut- Stoica Victor-Dina Maria-Serb Titu- Ivan Gheorghe- Ionescu Viorel- Lambescu Ion-Barlodeanu Constantin- Olteanu Gheorghe- Cazaceanu FlorianA.5) Operatoriieconomicitrebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.1.a) Se va atasa, in copie, Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 4211 (Rev.2) - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;Autoritoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabilaPersoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nota : Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective informa autentica-Formular 32Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura conf art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006.A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 anisa fie de minim 1.500.000 lei (pentru persoanele juridice romane)sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual comunicat de BNR: 2008:1 eur = 3.6287 lei, 2009:1 eur = 4.2373 lei, 2010:1 eur = 4.2099 leiNota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? sa fie apropiat de 100% (peste 90%), A.2) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului , are disponibile resurse financiare reale negrevate de datorii / acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) ori alte mijloace financiare suficiente, de min. 315.500 (min. 40% din val. estimata a contractului), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nota : Capaciatea tehnica/ profesionala poate fi sustinuta si de tert.Operatorii eonomici vor dovedisustinerea prin Formularul nr.33 -forma autentica (Anexele 20-22).Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006.A.1) Ofertantul va dovedi ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract de lucrari similare - valoare cumulata de min.780.000 lei (fara TVA)in conditiile prevazute de art.14 din Ordin 509/2011 al ANRMAP, A2)Op.ec.va dovedi ca are in prop./disp.de echip., utilaj., mentionate in Form.C8 siC9dincadrul PT: Excav.pe pneuri, mot.termic;Buldozerpe senile;Cilindru compactor static autopropu lsat cu rulouri(valturi);Cilindru compactor s tatic autoprop.cu pneuri;Perie mecanica pt.cu ratat fundatii;Repartizor finisor mixturi asf altice motor termic fara palpator;autogudrona tor;Masina de trasat benzi de circulatie;auto cisterna cu dispoz.de stropire cu m.a.j(se voratasa in copieITP, RCA);celule de bitum;autotractor pe pneuri cu remorca;Autobasculante-mineuro3(sevor atasa in copieCI, ITP valab.la datadepunerii ofert).Autobetoniera(se vor atasain copieCI, ITP valab.la data deschid.ofert.) NOTA: Op.ec. trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie/sau in propr.statie de betoane/sortare agregate, utilaje, etc. pt.care se vor atasa contr.de vanz./cump., fact., contr/precontr.de furniz.valab.la data dep.ofert.Autoriz. mediu valab.la data deschid.ofert.Pt.autovehse vor atasa iTP valab., CI siRCA, A.3. Ofertantul va dovedi ca detine/ dispune de laborator asigurarea controlul calitatii, gr.II, sau incheie contractde prestari serviciicu un astfel de laborator., A.1) Ofertantul sa dispuna de resurse umaneo 1 sef santier-studii universitare de lunga durata ?specializarea drumuri si poduri-cu experienta in cel putino investitie similara .o 1 RTE in domeniul constructiei de drumuri si poduri, studii superioare tehniceo 1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii, in domeniul constructiei de drumuri si poduri -cu experienta in cel putin cel putino investitie similara NOTA1. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind stand. solicit. mai sus nu se accepta prezentarea de doc. din care sa rezulte ca op. ec. este in curs de certificare.A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contr., valabilla data deschiderii of., A.2) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 14001 sau echivalent, in dom. care face obiectul contr., valabil la data deschiderii of.Nota: In cazul in care exista asoc.toti op.ec. implicati trebuie sa detina aceste certif.sau echiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: - max. 20 pct.a.pt. perioada de garantie cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 60 de luni) - 20 pct;b. pt. perioada de garan?ie mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni): P per. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 20 pctPt. o perioada garantie mai mica de24 luni - Oferta va fi declarata neconformaPt.o perioada garantie mai mare de 60 luni ? Oferta nu se va puncta suplimentar
durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: -max. 30 pct.a. pt. durata cea mai mica (Tmin) (dar nu mai mica de 1 luna) - 30 pct;b. pt.durata mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 4 luni): Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct.Pt. o durata mai mare de 4 luni- Oferta va fi declarata neconformaPt. o durata mai mica de 1 luna ?Oferta nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer