Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Execu'ie lucrari "Reabilitare sistem rutier pe DJ665D, Km 0+000 - km 4+810, Pociovaliste (DN 67C) -Sitesti - Bumbesti Pitic (DN 67), Judetul Gorj"


Detaliu pentru invitatia numarul 354377
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 354377/03.10.2013
Denumire contract: Execu'ie lucrari "Reabilitare sistem rutier pe DJ665D, Km 0+000 - km 4+810, Pociovaliste (DN 67C) -Sitesti - Bumbesti Pitic (DN 67), Judetul Gorj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: +40 253214006, Fax: +40 253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului Judetean Gorj, sala D, strada Victoriei, NR.2-4, Targu Jiu, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execu'ie lucrari "Reabilitare sistem rutier pe DJ665D, Km 0+000 - km 4+810, Pociovaliste (DN 67C) -Sitesti - Bumbesti Pitic (DN 67), Judetul Gorj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul propus este reabilitarea drumului judetean DJ665D Km 0+000 - km 4+810, Pociovaliste (DN 67C) -Sitesti - Bumbesti Pitic (DN 67). Pentru aducerea drumului judetean intr-o stare tehnica corespunzatoare, impusa prin standardele in vigoare, sunt necesare lucrari de infrastructura, suprastructura, dispozitive de scurgere a apelor, poduri si podete.Valoarea estimativa a achizitiei: 8.362.525, 00lei fara TVA (1.880.867, 50 euro fara TVA, curs BNR din data de 04.09.2013, 1 euro = 4, 4461 lei), din care: - Valoare C+M in suma de 7.616.496, 00 lei fara TVA (1.713.073, 48 euro fara TVA), - Valoare cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 746.029, 00 lei fara TVA (167.794.02 euro fara TVA), aproximativ 9, 79% din valoarea C+M.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 362, 525 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din H.G.nr.925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare si a ofertei va fi de minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu prevederea legala mentionata anterior. Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%, depunand in acest sens o declaratie ? anexa 11 la prezenta documentatie. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se returneaza conform prevederilor legale. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul fara TVA al contractului. Conform art. 90 din H.G. nr.925/2006, garantia de buna executie poate fi constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1); - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (art.90, alin.3). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat, iar daca este cazul tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181 din O.U.G.nr.34/2006, lit. a), c1) si d).3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Calinoiu Ion - presedinte, Florescu Ciprian-Adrian - vicepresedinte, Ciolocoi Madalina-Adina - vicepresedinte, Marcau Costel - secretar judet, Stricescu Daniela - director executiv, Isuf Leontin - director executiv, Bajmatara George-Cosmin - director executiv adjunct, Giurgiulescu Ileana Claudia - director executiv adjunct, Ungureanu Victoria - sef serviciu, Vladoescu Liliana - sef serviciu, comisia de evaluare (membri si membri de rezerva): Cimpoieru Cornel Lucian, Ungureanu Ion Marian, Balaci Mirela Virginia, Daianu Alina, C[rbunescu Gheorghe, Savescu Daniela, Homescu Ion Cristian, Zarescu Mirela si Morjan Monica Geanina.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de obtinere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara'ie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.3 din Ordinul 509/2011. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine se vor depune: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2012, inregistrat de organele competente, anexele la acesta., .Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 15.000.000, 00 lei. Se vor prezenta documente care dovedesc indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri, in copie conforma cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasacontractele de subcontractare., Cerinta 1 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista cu principale lucrari similare executate in ultimii 5 ani si cu lucrarile aflate in executie. - Suma valorilor cumulate ale lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, incluse in contractul/ contractele de executie lucrari prezentate de ofertant, trebuie sa fie de minim 7.500.000, 00 lei fara TVA. - pentru cele mai importante lucrari se vor prezenta certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe si Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. In cadrul dotarii tehnice (cuprinsa in lista), pentru realizarea lucrarii, ofertantul trebuie sa faca dovada dispozitiei (in dotare proprie/ prin contracte sau conventii de inchiriere/ angajament de punere la dispozitie / orice alta forma de dispozitie, ca de exemplu: contracte de leasing) asupra a cel putin urmatoarelor echipamente/ utilaje/ etc.: - freza rutiera ? 1 buc.;
- excavator ? 1 buc.;
- buldozer ? 1 buc.;
- autogreder ? 1 buc.;
- masina de taiat rosturi ? 1 buc.;
- incarcator frontal ? 1 buc.;
- perie mecanica ? 1 buc.;
- motocompresor ? 1 buc.;
- autogudronator ? 1 buc.;
- repartizator ? finisor mixturi asfaltice ? 1 buc., - automacara ? 1 buc.;
- cilindrii compactori ? 2 buc.;
- statie de preparare mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- statiede betoane ? 1 buc.;
- masina pentru marcaje rutiere ? 1 buc.;
- set semnalizare rutiera ? 1 buc;
- ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005, pentru profilele: agregate naturale pentru lucrari de CF si drumuri (ANCFDP), drumuri (D), materiale pentru drumuri (MD), betoane (B); sau prezentare contract/precontract cu un ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005 pentru profilele enumerate mai sus, pentru care se va prezenta autorizatia; sau angajament de punere la dispozitia ofertantului, in cazul in care va fi declarat castigator, a unui ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005 pentru profilele enumerate mai sus., Cerinta 3 - Informatii referitoare la Personalul de specialitate: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului. - Lista cu persoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, trebuie sa cuprinda minim: - persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului - sef de santier, care trebuie sa aiba pregatire in domeniul constructiilor de drumuri, respectiv, sa fie absolvent al unei Facultati de constructii-specializare Cai Ferate, Drumuri si Poduri; - nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat in de MDRT in domeniul drumurilor si podurilor, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constrctii, cu modificarile ulterioare, HG 925/1995, ordinul MLPTL nr.777/2003; - nominalizare inginer topograf; - CV-urile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista de mai sus, semnate; - Copii dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, valabile la data limita de depunere a ofertelor, dupa contractele de colaborare ale acestora/conventii civile/ angajamente de participare, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului; - Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de lucrari.Nota.Pentru persoana nominalizata ca responsabil RTE, potrivit art.22 din Instructiunea ANRMAP nr.1/2013 se va depune doar atestatul/legitimatia., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasa contractele de subcontractare. Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului demanagement al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei., Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului demanagement de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita dedepunere ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer