Achizitie publica - Execurie de lucrari: racorduri individuale la reteaua de canalizare a apelor uzate menajere si bransamente individuale la reteaua de alimentare cu apa potabila in localitatile Valea Viilor si Motis, comuna Valea Viilor, jud. Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 340860
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340860/12.12.2012
Denumire contract: Execurie de lucrari: racorduri individuale la reteaua de canalizare a apelor uzate menajere si bransamente individuale la reteaua de alimentare cu apa potabila in localitatile Valea Viilor si Motis, comuna Valea Viilor, jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea Viilor(Primaria)Cod fiscal: 4556212, Adresa: str. Principala, nr. 342, Valea Viilor, Telefon: 0269-515400, Fax: 0269-515400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 342, Valea Viilor, Romania, cod postal: 557290, telefon: +40 269515109, fax: +40 269515199, persoana de contact: Ilie Avram Pinte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Valea Viilor, str. Principala, nr. 342, loc. Valea Viilor - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Execurie de lucrari: racorduri individuale la reteaua de canalizare a apelor uzate menajere si bransamente individuale la reteaua de alimentare cu apa potabila in localitatile Valea Viilor si Motis, comuna Valea Viilor, jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract privind executia de lucrari pentru realizarea de: racorduri individuale la reteaua de canalizare a apelor uzate menajere si bransamente individuale la reteaua de alimentare cu apa potabila in localitatile Valea Viilor si Motis, comuna Valea Viilor, jud. Sibiu
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 008, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20166 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: -prin scrisoare de garantie bancara - Formular nr.11, care se pezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. In cazul optarii pentru constutuirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO26TREZ5775006XXX003004 deschis la Tezoreria Medias, in numele comunei Valea Viilor, cod fiscal 4556212.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, in afara plicului sigilat ce contine oferta.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.garantia de participare se restituie legal, cu exceptia sumei retinute contestatorului a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, in lei exclusiv TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificatul fiscal trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificatul fiscal trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG nr.34/2006, aprobata prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Primar: Pinte Ilie Avram, Secretar -Visa Mirela Viorica, Contabil: Avram Maria, Viceprimar: Laza Elena, Agent fiscal: Ghircos Pana Adriana, Consilieri: Bacila Dan Octavian, Bobar Catalin, Cristea Ioan, Comiza Nicolae, Grecu vasile, Oanta Radu George, Porima Ioan, rada David, Urda Marian, Soldorfean Vasile.Certificat de participare cu oferta independenta - operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainde de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte faptul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Bilant contabil pe ultimii 3 ani.Se solicita ca media globala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista princip. lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani(raportat la data limita de dep. a ofertei).Pt.a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat si dus la bun sfarsit, cel putin un contr.similar a carui val.a fost de cel putin 1.000.000 lei.Lista lucr. executate va fi insotita de rec. de buna executie pentru cele mai imp., conf.art.188, alin.(3)din OUG 34/2006.-Copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractele care dovedesc experienta similara insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul.-Proces verbal de receptie a lucrarilor-Recomandarea trebuie sa contina minimum: denumirea, sediul, pers. de contact a aut. contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, nr. in Reg. comertului al operatorului econ., den. si obiectul contr., incl. cod CPV, calitatea de participant in indep. contractului, pretul initial si final, litigiile aparute, durata de prestare conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea lucrarilor., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului cheie minim solicitat care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: - sef de santier-inginer constructii hidrotehnice cu experienta profesionala in lucrari de infrastructura apa-canal. Se va anexa CV-ul document semnat in original/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul".- responsabil tehnic cu executia (se va prezenta atestat profesional eliberat de institutiile abilitate in domeniul lucrarilor de infrastructura retele apa-canal, valabil la data la data limita de depunere a ofertelor.- responsabil de securitate si sanatate a santierului- responsabil privind calitatea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat 95 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim/pretn) x 95. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertelor fata TVA
2. Termenul de executie
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim alocat 5 puncte; pentru alt termen se acorda punctajul astfel: Ptermen = (termen minim/termen n) x 5.Ofertele cu termenul de executie peste durata maxima acceptata (4 luni) vor fi declarate neconforme, iar termenul minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentareste de 2 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla in format electronic in SEAP la sectiunea Documentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 09:33