Achizitie publica - Executare dalari ?anturi laterale ora? ?icleni - Sentin?a civila nr. 1074/2011 pentru Cocioaba, HCL nr. 49/2011, precum si in zona din punctul Broscu?a, situata intre locuin?ele numi?ilor Trusca Ioana si Danescu Victor?
Detaliu pentru invitatia numarul 341936
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341936/22.01.2013
Denumire contract: Executare dalari ?anturi laterale ora? ?icleni -Sentin?a civila nr. 1074/2011 pentru Cocioaba, HCL nr. 49/2011, precum si in zona din punctulBroscu?a, situata intre locuin?ele numi?ilor Trusca Ioana si Danescu Victor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TICLENICod fiscal: 4898657, Adresa: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, ticleni, Telefon: +40 0253234416, Fax: +40 0253234361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 253234361, fax: +40 253234361, persoana de contact: Tirca Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Ticleni, str. Petrolistilor, nr. 769, oras Ticleni, jud. Gorj - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare dalari ?anturi laterale ora? ?icleni -Sentin?a civila nr. 1074/2011 pentru Cocioaba, HCL nr. 49/2011, precum si in zona din punctulBroscu?a, situata intre locuin?ele numi?ilor Trusca Ioana si Danescu Victor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executarea de dalari santuri laterale oras Ticleni -Sentinta civila nr. 1074/2011pentru Cocioaba, HCL nr. 49/2011, precum si in zona din punctulBroscuta, situata intre locuintele numitilor Trusca Ioana si Danescu Victor
II.1.6) CPV: 45431000-7 - Lucrari de imbracare cu dale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 585.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2331, 70lei, iar pentru IMM-uri 1165, 85 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO72TREZ3375006XXX000566, deschis la Trezoreria Tg-Carbunesti.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006. ? Formular nr. 14. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 1165, 85 lei, conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Pentru echivalenta lei/euro se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna ex este in cuantum de 10% din valoarea contr. fara TVA (5% din valoarea contr. fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 cat. IMM) se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. autoritatii contractante, la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre acesta in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna ex. in conf. cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordin 509/2011.- declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 1- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 2- certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr. 3- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.5- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006- Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei, dupa cum urmeaza: 1. Radu Constantin ? primar, 2. Mazilu GheorgheConstantin? viceprimar, 3. Geica Dragos ? secretar, 4. Cojocaru Maria ? sef birou financiar contabil si administrativ, 5.Tirca Maria - consilier comp. achizitii, 6.Popescu Georgeta - subinginer comp. achizitii, 7. Bobeanu Sorin - consilier local, 8. Branescu Constantin - Alexie - consilier local, 9. Burtea Nicolae Alin - consilier local, 10. Carnuta Gabriel - consilier local, 11. Coltescu Iulian - consilier local, 12. Dunga Matei Catalin - consilier local, 13. Licurici Constantin Adrian - consilier local , 14. Munteanu Ion- consilier local, 15. Rebedia Sever - consilier local, 16. Spranceana Silviu Tudosie - consilier local, 17. Stancu Victor - consilier local, 18. Ticleanu Virgil - consilier local, 19. Ungureanu Ilie Ion - consilier local, 20. Varoagea Valentin ? consilier local. Cerinta nr. 1-Ofertantul sa fie legal inregistrat-Cerinta obligatorie: Se va atasa Certificat constatator-ONRC in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2-Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrata activitatea ce urmeza a fi realizata prin contractul de achizitie publica, respectiv, codul CAEN, aferent categoriei/categoriilor de lucrari pentru care urmeaza sa oferteze.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minim 233.000 lei. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Transformarea valorii cifrei medii de afaceri globala din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: Anul 2010 ? 1 euro = 4.2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4.2379 leiAnul 2012 ? 1 euro = 4.4560 leiMentionam faptul ca sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara in valoare de 116.000 lei fara TVA.Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de fisa de experienta similara, copie dupa procese verbale de receptie si certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada experientei similare se va face prin: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala(art.14 alin.1 din Ordinul 509/2011 ANRMAP., Cerinta nr. 2. Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea contractului-conform art.188, alin (3), lit.f) din O.U.G. 34/2006.Se solicita din partea ofertantului sa faca dovada ca dispune de utilaje si echipamente.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de utilajele si echipamentele minime solicitate., CERINTA 3.Informatii privind personalul.Personal tehnic de specialitate: -sef de santier custudii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii; -RTE specialitatea constructii atestat si legitimat conform legii;responsabil CQ atestat si legitimat conform legii, responsabil SSM atestat conform legii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari (conf. art.188, alin (3), lit.c) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Se vor prezenta pentru personalul tehnic nominalizat anterior: ? CV-urile datate si semnate in original;declaratii de disponibilitate, semnate in original;copii dupa contractele de munca/contracte de colaborare/echivalent din care sa reiasa experienta in domeniu mai sus solicitat;diplome de studiu/atestari profesionale valabile la data depunerii ofertelor ? Operatoriieconomici vor respecta prevederile art 172 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4. Informatii privind subcontractantii.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a subcontracta lucrari sau de a inlocui subcontractantii nominalizati in ofertafara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nutrebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Se accepta numai subcontractanti de specialitate, in caz contrar ofertantul urmand a fi descalificat.Un operator economic nu are dreptul, sub sanctiunea excluderii din procedura, sa participe in calitate de ofertant si subcontractant in cadrul aceleiasi proceduri.In cazul in care o parte a contractului se va subcontracta - se va mentiona categoria de lucrari ce vor fi executate de subcontractanti, ponderea acestora in total contract., Cerinta nr. 5.Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economicidepune oferta/candidaturacomuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare dintre asociati in parte, prin formularele prevazute la capitolele III.2.1.a si III.2.1.bNota : Un operator economic nu are dreptul, sub sanctiunea excluderii, sa participe in calitate de membru/lider in mai multe asocieri.Chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. Certificat ISO 9001 sau echivalent-pentru lucrari de constructiiCertificat ISO 14001/2005 sau echivalent ?pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 11:54