Achizitie publica - Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 348760
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348760/19.06.2013
Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: +40 254716322, Fax: +40 254716087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: VIOREL ARION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executantul se obliga sa execute si sa finalizeze lucrarile ?CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAR PENTRU PERSOANE VARSTNICE DIN MUNICIPIUL HUNEDOARA?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 392, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.730, 44 lei.Garantia de participare se poate constitui si in euro.Data la care se va face echivalenta leu/euro este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/2004, cu modif. si completarile ulterioare, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% fata de valoarea solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, personae fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Mun. Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.20.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Retinerea garantiei de participare: Autorit.contract. va retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG nr.925/2006 si cu art.2781 alin.(1) lit. b)din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie(se va efectua conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 20), anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Potrivit art. 180 si art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la situatia personala a ofertantului: - declaratie privind eligibilitatea; Formular 7- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 8, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 8 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d). Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat limbaromana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 8 in mod corespunzator.- declaratie privind calitatea de participant la procedura; formular 6 - in cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;formularul 25- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale- sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta-declaratiela art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 (persoane cu functie de deciziein cadrul autoritatii Contractantein ceea ce priveste derularea, organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atriburii: Primar - Viorel Arion, Viceprimar - Boboutanu Dan, Secretar-Aurel Rata Bugnariu, Administrator public - Mihai Leu, Consilieri locali: Aldea Ana Maria, Artean Mircea Ioan, Takacs Aranka, Farcas Ladislau, Bucalet Marian Victor, Cazan Florian, Crisan Ovidiu, Farcas Bianca Magdalena, Olariu Nicoleta, Magaon Jane, Marginean Alexandru, Muzsic Robert Eugen, Noghita Luminita Marinela, Palcau Ciprian Stefan, Radu Carolina, Rusu Constantin, Voinia Claudiu Sorin, Costa Mircea, Muresan Vasile, Sef Serviciu Achizitii Publice si Proiecte cu Finantare Europeana - Bucur Mariana Lilica, Director tehnic Ladislau Demeter, Director economic Giurgiu Valentina, Director economic adjunct - Popa Anisoara Aurelia, Sef SADPP - Poanta Marinel, Manager Proiect - Lascau Liliana Otilia, sef Birou Investitii - Nimu Ioan, consilier superior Birou Investitii ? Lia Tomis, inspector asistent Achizitii Publice ? Franhoffer Beatrice, Consilier superior Achizitii publice - Muresan Doru, Sef Serviciu Administratie Publica - Podea Gabriela Liliana, consilier juridic compartiment Achizitii Publice ? Stancu Claudia. In cazul unei oferte comunefiecare membru al grupului are obligatiade a depune acesta declaratie. - formularul 24 In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.- documente care atesta statutul de IMM.- certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local - sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta Persoane juridice / fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Persoane juridice / fizice straineAutoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Documentele emise in altalimba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1. Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat., Cerinta nr.1Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 5 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a/au executat si dus la bun sfarsit maxim 2 contracte de lucrari de natura si complexitate similara cu cele descrise in caietul de sarcini tehnic care face parte integranta din documentatie, contract/contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv minim 2.000.000 lei, valoare fara TVA, Cerinta nr.2Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesare realizarii proiectului. In cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii., Cerinta nr.3Personal-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul de specialitate insotita de CV-uri, diplome, atestate, etc. Se solicita o echipa care sa cuprinda minim urmatorii specialisti: - 1 coordonator de proiect - studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, experienta profesionala specifica - participarea in cel putin 1 proiect similar., - 1 sef de santier - studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in specialitatea constructii civile si industriale, experienta profesionala generala in domeniul constructiilor civile sau industrial, experienta profesionala specifica - participarea in cel putin 1 proiect similar, in domeniul constructiilor- 1 responsabil tehnic cu executia RTE - atestat ISC conform Ordiului 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare pe domeniul I-1 responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ) studii superioare tehnice absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
- 1 responsabil atestat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) responsabil coordonator SSM santiere temporare si mobile SSM autorizat ITM, calificari si competente: ? studii universitare tehnice; diploma de atestare curs SSM, conform Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu completarile si modificarile ulterioare.Alte categorii de persoane angajate: muncitori calificati.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile propuse. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea si a altor documente pentru sustinerea informatiilor prezentte in CV. Cerinta nr.1Certificatul privind managementul sistemului calitatii Ofertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul contractului: constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.2Standarde de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 08:43