Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara"


Detaliu pentru invitatia numarul 352587
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 352587/12.08.2013
Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: +40 254716322, Fax: +40 254716087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: VIOREL ARION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Hunedoara, Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului " Centrul social multifunctional pentru persoane varstnice din municipiul Hunedoara"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executantul se obliga sa execute si sa finalizeze lucrarile ?CENTRUL SOCIAL MULTIFUNCTIONAL PENTRU PERSOANE VARSTNICE DIN MUNICIPIUL HUNEDOARA?1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 143.469, 00 lei3.1. Constructii si instalatii: 2.021.362, 00 lei4.1. Organizare de santier8.213, 00 lei5.1. Diverse si neprevazute 219.126, 00 leiCheltuieli cu investitia de baza: 2.392.170, 00 leiValoarea aferenta diverselor si nevrevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M, aceasta decontandu-se doar daca apar cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantialeale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 392, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.730, 44 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta la cursul de schimb BNR este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sau ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit. b) din OUG nr.34/2006, cu modif. si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza deaceeasi reducere a garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie(se va efectua conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 20), anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Potrivit art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la situatia personala a ofertantului: - declaratie privind eligibilitatea; Formular 7- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 8, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 8 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d). Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentareaformularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toatesituatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnicoprofesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 8 in mod corespunzator.- declaratie privind calitatea de participant la procedura; formular 6 - in cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; formularul 25- declaratiela art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 (persoane cu functie de deciziein cadrul autoritatii Contractantein ceea ce priveste derularea, organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atriburii: Primar - Viorel Arion, Viceprimar - Boboutanu Dan, Secretar-Aurel Rata Bugnariu, Administrator public - Mihai Leu, Consilieri locali: Cazan Florian, Farcas Bianca Magdalena, Aldea Ana Maria, Takacs Aranka, Palcau Ciprian Stefan, Muzsic Robert Eugen, Muresan Vasile, Artean Mircea Ioan, Bucalet Marian Victor, Crisan Ovidiu Ioan, Noghita Luminita, Magaon Jane, Marginean Alexandru, Radu Carolina, Voinia Claudiu Sorin, Rusu Constantin, Farcas Ladislau, Costa Mircea, Olariu Nicoleta, Mornea Maria, Director tehnic Ladislau Demeter, Director economic - Giurgiu Valentina, Director adjunct ? Directia Economica - Popa Anisoara Aurelia, Sef SADPP Poanta Marinel, Sef Serviciu Achizitii Publice si Proiecte cu Finantare Europeana - Bucur Mariana Lilica, Sef Birou Proiecte cu Finantare Internationala - Lascau Liliana Otilia, sef Birou Investitii - Nimu Ioan, inspector asistent Achizitii Publice ? Franhofer Beatrice, Consilier superior Achizitii publice - Muresan Doru, Sef Serviciu Administratie Publica - Podea Gabriela Liliana, consilier juridic - Stancu Claudia, Director Dezvoltare - Combei Anda Luminita, Director DAS ? Gemeniuc Lenuta, Director Politia Locala ? Furca Tiberiu, Director Resurse Umane ? Borsi Vasile, Sef serviciu Urbanism, amenajarea teritoriului, disciplina in constructii ? Bilei Lucian, Consilier juridic, Directia juridica - Laslau Militon Danut, Sef Serviciu Buget Finante Contabiltate - Ponta Cristina, Consilier superior - Directiatehnica - Mirfu Mihai, Consilier superior - Directia tehnica - Iuhas Ladislau, Inspector principal- Directia tehnica Popa Mariana, Inspector specialitate SAPPFE - Poganescu Niculina Rodica, Consilier superior Birou Investitii - Tomis Lia Cornelia Musata. In cazul unei oferte comune fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acesta declaratie. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.- documente care atesta statutul de IMM. 1. Persoane juridice/fizice romane: Informatiile din certificatul constatator emis de ONRCtrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintremembrii unei asocieri de operatori economici. Documentele emise in altalimba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata inlimba romana. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1. In acest sens, sustinatorul va prezenta Formularul nr.7, Formularul nr. 8, Formular nr.24, precum si Angajamentul ferm incheiat inconform Formularului nr 22., Cerinta nr.1Bilantul contabil sau extras de bilant sau alte documente edificatoare, incazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nupoate prezenta bilanturile contabile. Bilanturile contabile aferente exercitiilorfinanciare 2010, 2011, 2012 inclusivconturile de profit si pierdere sa fie vizate si inregistrate de organelecompetente. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie, stampilate sicertificate ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de catre reprezentantullegal al operatorului economic, Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana aledocumentelor solicitate mai sus. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul incare pentru exercitiul financiar 2012 bilantul si anexele nu au fostinregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzoriisocietatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectelesemnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente siveniturile din exploatare reflectate in acestea., Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respective2010, 2011, 2012, trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintremembrii unei asocieri de operatori economici.Documentele emise in altalimba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata inlimba romana.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorasocierii. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1. Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul pentrurespectivul proiect a fost semnat., Cerinta nr.1Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 5 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a/au executat si dus la bun sfarsit maxim 2 contracte de lucrari de natura si complexitate similara cu cele descrise in caietul de sarcini tehnic care face parte integranta din documentatie, contract/contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egalacu valoarea lucrarilor ce vor fi executate in baza contractului care urmeazasa fie atribuit, respectiv minim 2.000.000 lei, valoare fara TVA., Cerinta nr.2Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii deinchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesarerealizarii proiectului. In cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti parteneriiasocierii., Cerinta nr.3Personal-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul de specialitate insotita de CV-uri, diplome, atestate, etc. Se solicita o echipa care sa cuprinda minim urmatorii specialisti: - 1 coordonator de proiect - studii superioare absolvite cu diploma de licentasau echivalent, experienta profesionala specifica - participarea in cel putin 1proiect similar., - 1 sef de santier - studii superioare absolvite cu diploma de licenta sauechivalent in specialitatea constructii civile si industriale, experientaprofesionala generala in domeniul constructiilor civile sau industrial, experienta profesionala specifica - participarea in cel putin 1 proiect similar, in domeniul constructiilor- 1 responsabil tehnic cu executia RTE - atestat ISC conform Ordiului777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare pe domeniul I-1 responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ) studii superioare tehniceabsolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
- 1 responsabil atestat privind managementul sanatatii si securitatiiocupationale (SSO) responsabil coordonator SSM santiere temporare simobile SSM autorizat ITM, calificari si competente: ? studii universitaretehnice; diploma de atestare curs SSM, conform Legii nr.319/2006 asecuritatii si sanatatii in munca cu completarile si modificarile ulterioare.Alte categorii de persoane angajate: muncitori calificati. Cerinta nr.1Certificatul privind managementul sistemului calitatii Ofertantul va prezentaun certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: constructii de cladiri rezidentialesi nerezidentiale - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.2Standarde de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinereaunui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer