Achizitie publica - Executare de lucrari aferente proiectului MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC IN ZONA PODUL VIILOR ? CALEA CAMPULUNG, PITESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 352155
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352155/07.08.2013
Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC IN ZONA PODUL VIILOR ? CALEA CAMPULUNG, PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Marius Ciuculete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC IN ZONA PODUL VIILOR ? CALEA CAMPULUNG, PITESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dezafectarea sistemului de iluminat vechi format din 25 de stalpi si amplasarea celor 75 de stalpi noi, montarea cablului ingropat, montarea cutiilor de separatie, montarea corpurilor de iluminat.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari: Executare de lucrari aferente proiectului MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC IN ZONA PODUL VIILOR ? CALEA CAMPULUNG, PITESTI a fost calculata avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv: 1. Amenajarea terenului10.550, 00 lei, fara TVA2. Amenajari pentru protectia mediului30.000, 00 lei, fara TVA3. Constructii si instalatii1.108.120, 00 lei, fara TVA4. Organizarea de santier22.973, 00 lei, fara TVA5. Diverse si neprevazute111.866, 00 lei, fara TVA reprezentand un procent de 9, 5477% din valoarea estimata a contractului.Total1.283.509, 00 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 283, 509 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 23.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formular 5 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.951, 64 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
10% din val. totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz. autorit. contr., la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 3- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care este data limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care este data limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 4 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 1 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 6A) - Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Municipiului Pitesti in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc, primar, Iosiv Cerbureanu, secretar, Elena Tintila Neacsu, director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru, sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu, director executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea, director executiv Directia Economica, Mihai Anton, director executiv adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata, sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu, sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu, consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica, consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu, consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu, consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu, consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita, director executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan, sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu, sef Biroul Investitii, Maria Gava, inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu, Arhitect Sef, Marcela Badescu, sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu, sef Birou Juridic, Aurelia Pavel, consilier Birou Juridic, Camelia Maria Daianu, sef Serviciul Achizitii-Administrativ, Daniel Constantinescu, inspector Serviciul Achizitii-Administrativ, consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local) - Sorin Apostoliceanu, Tiberiu Avramescu Cristian, Iuliu-Radu Banica, Moise Ciopleasi, Gheorghe Dinescu, Mircea Dinu, Sanda Cristina Fulga, Florin Gardin, Cristian Gentea, Anitte Michaelle Ionescu, Cornel Constantin Ionica -viceprimar, Gheorghe Malacu, Silviu Marinescu, Florentin Andrei Mosteanu, Mariean Neacsu, Radu Valeriu Perianu, Marin Preda, Adrian Mihai Prodanel, Mihail Tudor, Dumitru Tudosoiu, Nicolae Valeriu Zarnescu, Laurentiu Marian Zidaru -viceprimar, Maria Gabriela Zoana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat ANRE de tip C2A sau C2B, sau echivalent, conform Regulamentului aprobat prin Ordinul ANRE nr.23/2013, care sa certifice capacitatea ofertantului de a executa lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim2.200.000, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana., Se vor prezenta: (1)Angajamentul ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate (Formular 7a).(2)Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 2, Formular 3 si Formular 6A)In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin 2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.171.643, 00 lei exclusiv TVA executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor - Completare si prezentare Formular 30 si Formular 31.Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificarile de buna executie.Prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptive finala.In situatia in care contractul/contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar stabilit de BNR, valabil la data semnarii contractului. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Completare si prezentare Formular 33 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., O echipa de personal compusa din: 1 inginer/subinginer/ maistru autorizat ANRE gradul III B , conform Regulamentului aprobat prin Ordinul ANRE nr.11/2013;1 inginer/subinginer/ maistru constructor specializare drumuri;1 responsabil tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401, conform Regulamentului aprobat prin Ordinul ANRE nr.11/2013;1 responsabil tehnic cu executia, in conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;2 electricieni atestati ANRE grad IIB, IIIB sau IVB, conform Regulamentului aprobat prin Ordinul ANREnr.11/2013.Pentru inginerul/subinginerul/maistrul autorizat ANRE gradul III B, inginerul/subinginerul/maistrul constructor specializare drumuri si electricienii atestati ANRE grad IIB, IIIB sau IVB, conform Regulamentului aprobat prin Ordinul ANRE nr.11/2013 se vor prezenta CV-uri, declaratii de disponibilitate, diplome studii, atestate, legitimatii valabile la data deschiderii ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta declaratii de disponibilitate si atestatele valabile la data deschiderii ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile membrilor echipei propuse - Formular 34, Formular 36 siFormular 35. In cazul unei asocieri, formularul 34 si formularul 35 vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei., Informatii privind asociatii /subcontractantii, Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand : Formular 2, Formular 3 si Formular 6A, Formular 7b, Formular 7c si Formularul 7d. Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre executant
25
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 09:14