Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare de lucrari aferente proiectului REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL, PITESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 354653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 354653/11.10.2013
Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL, PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Camelia Daianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare de lucrari aferente proiectului REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL, PITESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transformarea cinematografului Bucuresti intr-un centru cultural multifunctional modern : - reamenajarea si marirea scenei, asigurarea conditiilor de acustica pentru sustinerea concertelor de catre Filarmonica Pitesti;
- mansardarea cladirii si crearea unei sali multifunctionale pentru organizarea de expozitii, conferinte, simpozioane, etc.;
- pastrarea activitatii de vizionare a filmelor intr-un spatiu modern amenajat;
- crearea de spatii conexe noilor functionalitati: birouri, vestiare, sala de repetitie, grupuri sanitare, noi fluxuri de circulatie;
- extinderi la nivelul parterului, pe cele doua laterale;
- la etaj, placa peste cele doua extinderi se va continua in consola pe laterale si in partea posterioara pentru asigurarea unor noi fluxuri de circulatie pentru spatiile nou create;
- crearea unei sarpante noi, din ferme de lemn curbe.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari: Executare de lucrari aferente proiectului REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL, PITESTI a fost calculata, avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie, respectiv: Denumire capitol/subcapitolValoare fara TVA1. Amenajarea terenului26.795, 00 lei2. Amenajari pentru protectia mediului10.440, 00 lei3. Constructii si instalatii11.633.103, 00 lei4. Dotari de specialitate425.180, 00 lei5. Organizarea de santier172.655, 00 lei6. Diverse si neprevazute, 1.228.220, 00 lei reprezentand un procent de 10, 0114% din valoarea estimata a contractuluiTotal13.496.393, 00 lei
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 496, 393 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 240.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Incazuldepuneriiuneicontestatii, autoritateacontractantavaretinedingarantiadeparticiparesumade 8786, 81 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
10% din val. totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz. autorit. contr., la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 2 «Declaratie privind eligibilitatea» - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 3 «Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006» - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 4 «Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta» - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 1 «Declaratie privind calitatea de participant la procedura» - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare si prezentare Formular nr.6A «Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 69^1 din OUG nr. 34»- Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc, primar, Iosiv Cerbureanu, secretar, Elena Tintila Neacsu, director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru, sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu, director executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea, director executiv Directia Economica, Mihai Anton, director executiv adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata, sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu, sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu, consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica, consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu, consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu, consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu, consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita, director executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan, sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu, sef Biroul Investitii, Maria Gava, inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu, arhitect sef, Marcela Badescu, sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu, inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu, sef Birou Juridic, Aurelia Pavel, consilier Birou Juridic, Camelia Maria Daianu, sef Serviciul Achizitii-Administrativ, Daniel Constantinescu, inspector Serviciul Achizitii-Administrativ, consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local) - Sorin Apostoliceanu, Tiberiu Avramescu Cristian, Iuliu-Radu Banica, Moise Ciopleasi, Gheorghe Dinescu, Mircea Dinu, Sanda Cristina Fulga, Florin Gardin, Cristian Gentea, Anitte Michaelle Ionescu, Cornel Constantin Ionica -viceprimar, Gheorghe Malacu, Silviu Marinescu, Florentin Andrei Mosteanu, Mariean Neacsu, Radu Valeriu Perianu, Marin Preda, Adrian Mihai Prodanel, Mihail Tudor, Dumitru Tudosoiu, Nicolae Valeriu Zarnescu, Laurentiu Marian Zidaru -viceprimar, Maria Gabriela Zoana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat ANRE de tip B - executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV- conform prevederilor Ordinului 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.Autorizatie ANRE pentru executia, verificarea si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI - conform prevederilor Ordinului 89/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.Autorizatie ISCIR conform PT A1-2010 care sa certifice capacitatea ofertantului de a executa lucrarile de instalare/punere in functiune a centralelor termice pe gaz pana in 400 kw.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim24.000.000, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana., Se vor prezenta: (1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2)Angajamentul ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 2, Formular 3, Formular 6A si Formular 7a.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin 2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat maxim 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 12.268.173, 00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
- Completare si prezentare Formular 30 «Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani» si Formular 31 «Experienta similara»Prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptive finala.In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., O echipa de personal compusa din: 1 sef santier inginer constructii civile, 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii pe domeniul I sau IX, conform Ordinului 777/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru seful de santier se vor prezenta CV, declaratie de disponibilitate, diplome de studii, atestate(dupa caz) valabile la data limita de depunere a ofertelor, legitimatii(dupa caz)valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarilor deconstructii se vor prezenta certificat de atestare si/sau legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate.Completare si prezentare: Formular 34 «Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere» - Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere prezentate in original, semnate si datate conform Formular 36 «Curriculum vitae»; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform Formular 35 «Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor». In cazul unei asocieri, formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 35 - va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinireaacestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cadrul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita prin cumul., Informatii privind subcontractantiiCompletaresiprezentareFormular 6A «Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006», Formular 37 «Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora»., Informatii privind asociatiiCompletaresiprezentareFormular 6A «Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006», Formular 38 «ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica»., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand : Formular 2 «Declaratie privind eligibilitatea», Formular 3 «Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006», Formular 6A «Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006», Formular 7b «Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici», Formular 7c «Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional (Lista privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)»si Formularul 7d «Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional (Lista privind personalul angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica)». Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre executant
25
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer