Achizitie publica - EXECUTARE DE LUCRARI DE CONSTRUIRE PENTRU CENTRALA TERMICA-GAZE NATURALE COLEGIUL SILVIC BUCOVINA CAMPULUNG MOLDOVENESC
Detaliu pentru invitatia numarul 337272
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337272/12.10.2012
Denumire contract: EXECUTARE DE LUCRARI DE CONSTRUIRE PENTRU CENTRALA TERMICA-GAZE NATURALE COLEGIUL SILVIC BUCOVINA CAMPULUNG MOLDOVENESC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUPUL SCOLAR SILVICCod fiscal: 4327260, Adresa: STR.CALEA BUCOVINEI NR.56, Campulung Moldovenesc, Telefon: +40 230314093, Fax: +40 230314093
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COLEGIUL SILVIC BUCOVINA str.Calea Bucovinei nr.56 , loc Campulung Moldovenesc , jud Suceava , cod postal 725100, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230314093, fax: +40 230314093, email [email protected] , persoana de contact: Gherase Elena Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractanteCOLEGIUL SILVIC BUCOVINA , str.Calea Bucovinei , nr 59 , loc Campulung Moldovenesc , jud Suceava , cod postal 725100 , tel 0230/314093
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTARE DE LUCRARI DE CONSTRUIRE PENTRU CENTRALA TERMICA-GAZE NATURALE COLEGIUL SILVIC BUCOVINA CAMPULUNG MOLDOVENESC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa sa incheie un contract de achizitie de lucrari pentru ?EXECUTARE DE LUCRARI DE CONSTRUIRE PENTRU CENTRALA TERMICA-GAZE NATURALE COLEGIUL SILVIC BUCOVINA CAMPULUNG MOLDOVENESC? . Se vor executa urmatoarele lucrari : lucrari de constructie centrala termica ? rezistenta si arhitectura, lucrari de amenajare centrala termica ? instalatii termotehnice , lucrari de amenajare retele termice preizolate si utilitati , lucrari de amenajare instalatie electrica de iluminat si prize , lucrari de amenajare instalatie electrica de forta , lucrari de amenajare instalatie de impaminate si paratrasnet , efectuarea tuturor probelor si determinarilor ce se impun pentru punerea in functiune , intocmirea instructiunilor de explaotare.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 588 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2430 leiPentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% , respectiv 1215 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 86 al H.G.R. nr. 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO58TREZ5925006XXX000625 deschis la Trezoreria Municipiuli Campulung Moldovenesc cod fiscal 4327260, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Lipsa confirmarii ordinului de plata de catre banca emitenta echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si va duce, in consecinta, la respingerea ofertei. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere .In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 lit.?a?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 1216 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului , fara TVA. , pe o perioada de 24 luni .Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% si va fi 5 % din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004 . Garantia de buna executieseconstituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiileart.90 alin.(1) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conitiile art.90 alin.(3) din, HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere : Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG nr925/2006Pentru indeplinirea cerintelor prevazute la acest criteriu, ofertantii vorprezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, .In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele : ing. Cuciurean Alina Elena ? director , profPopescuRamona Carmen ? director adjunct , ec. Ghearse Elena Camelia ? contabil sef , ec.Onofrei Nicoleta Adina ? secretar sef .Comisia de evaluare a ofertelor, stabilita prin dispozitia Directorului Colegiului Silvic BucovinaCampulung Moldovenesc, este formata din: dr.ing.Cuciurean Cristian . ? presedinte , prof.Popescu Ramona? vicepresedinte;ec.Gherase Camelia?secretar;ing Holuta Aurel ? membru;prof Mirzac Lidia. ? membru.Nota: Aceasta declaratie va fi completata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP, nr. 314/2010, Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, care sa cuprinda obligatiile de plata exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic in original, in termenul legal de valabilitate); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile de plata exigibile, la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic in original, in termenul legal de valabilitate). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/sau sa fie nominalizati ca subcontractanti al unui alt ofertant sau ca tert sustinator in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii din procedura, conform art.46 alin (1) lit.c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local al tarii de provenienta sau pentru punctele de lucru din Romania, daca este cazul. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora, in limba romana.In conditiile in care in tara de rezidenta a ofertantului nu se emit certificate, caziere judiciare sau alte documente necesare pentru stabilirea eligibilitatii acestuia, indeplinirea acestor cerinte se poate face de catre ofertant prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau in fata unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertantul va prezenta urmatoarele: a) certificatul constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului pentru a se verifica, daca domeniul de activitate al ofertantului include activitati autorizate de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri si daca exista mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Documentul se va prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de catre ORC .In cazul unei asocieri prezentarea documentelor solicitate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice /fizice straine, pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Descriere : Descriere : a) fisa de informatii generale, model F6 din sectiunea Formulare , cu mentionarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), care trebuie sa fie cel putin 243176lei. Cifra de afaceri al asocierii va fi egala cu insumarea cifrelor de afaceri al fiecarui membru al asocierii. Pentru I.M.M.-uri, cifra medie de afaceri, se reduce cu 50%, aceasta fiind egala cu o valoare de 121588 lei, conform prevederilor art 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004. Cirfa de afaceri va face referire stric la domeniul de activitate al contractului . Pentru calculul cifrelor de afaceri se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicate2011=4, 2379; 2010 =4, 2099; 2009 =4, 2373, Descriere b) bilantul contabil, pentru anii 2009, 2010 si 2011 inregistrat si vizat de organele competente, prezentat in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnate de catre reprezentantul / reprezentantii legali ai ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: a) lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani formularF7 ?Experienta similara siFormular F8 ? Lista principalelor lucrari executate , sectiune Formulare, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, Se va prezenta cel putin o lucrare similara executata si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu o valoare de cel putin 121588 lei, fara T.V.A. , pentru care se va prezenta: - copia contractului incheiat, - procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor / receptie finala-copie- certificat/document constator sau recomandare, emis/a si contrasemnat/a de beneficiarul lucrarii si care va contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale si prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea contractului. Toate copiile vor purta mentiune?conform cu originalul?.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR 2009-4, 2399 lei, 2010-4, 2122 lei , 2011 -4, 3282 lei, Descriere: b )Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, formular F9 ? Decalaratie personal angajat si cadre de conducere ?lucrari sectiune Formulare, In vederea demonstrarii de catre ofertanti a capacitatatii intelectuale si experientei in domeniu a personalului implicat in derularea contractului de achizitie precum si urmarirea modului deexecutie a lucrarilor, calitatea acestora si respectarea cerintele proiectului tehnic si a caietului de sarcini, se solicita asigurarea cu urmatorul personal de specialitate: 1.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor specifice obiectului contractului, cu atestat valabil la data ofertarii, cu experienta in derularea unor lucrari similare, pentru care se va prezenta: - Atestat profesional? responsabil tehnic cu executia (RTE), eliberat de institutiile competente, care dovedeste capacitatea profesionala a acestuia, in copie cu precizarea ?conform cu originalul?.- Contract de munca sau contract de colaborare, responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie, cu precizarea ?conform cu originalul?.-Curriculum Vitae, care va contine informatii actualizate la nivelul lunii decembrie 2011, cali, 2.Responsabil cu controlul calitatii, raportat la specificul obiectului contractului, cu experienta in derularea unor lucrari similare, pentru care se va prezenta: - dovada absolvirii cursurilor de management in domeniul calitatii;
- Contract de munca sau contract de colaborare, in copie cu precizarea ?conform cu originalul?.- Curriculum Vitae, care va contine informatii actualizate la nivelul lunii decembrie 2011, calificarea si experienta trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate, cu specificarea lucrarilor similare la care a participat.- Diplome de studii ce atesta specializarea acestuia, copie, conf cu original, 3, Responsabil tehnic cu pazasi stingerea incendiilor si securitatea si sanatatea in munca , raportat la specificul obiectului contractului, cu experienta in derularea unor lucrari similare, pentru care se va prezenta: - dovada absolvirii cursurilor privind securitatea si sanatatea muncii si de paza si stingerea a incentiilor;
- Contract de munca sau contract de colaborare, in copie cu precizarea ?conform cu originalul?.- Curriculum Vitae, care va contine informatii actualizate la nivelul lunii decembrie 2011, calificarea si experienta trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate, cu specificarea lucrarilor similare la care a participat.- Diplomede studii ce atesta specializarea acestuia, copie, conform cu originalul, 4, Responsabil autorizat ISCIR raportat la specificul obiectului contractului, cu experienta in derularea unor lucrari similare, pentru care se va prezenta: - dovada absolvirii cursurilor privind obtinerea autorizatiei ISCIR- Contract de munca sau contract de colaborare, in copie cu precizarea ?conform cu originalul?.- Curriculum Vitae, care va contine informatii actualizate la nivelul lunii decembrie 2011, calificarea si experienta trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate, cu specificarea lucrarilor similare la care a participat.- Diplomede studii ce atesta specializarea acestuia, copie, conform cu originalul, Descriere: c) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice formular F10- Declaratie cuprinzind cantitatea de utilaje si echipamente tehnologice sectiune Formulare, Descriere: d) informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze formular F11- declaratia privind subcontractantii sectiune Formulare Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent., Certificat ISO 14001privind managmentul de mediu. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului din seria ISO14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare la sectiune documentatie si clarificari .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:09