Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare lucrari de revizii tehnice si reparatii in instalatiile electrice din Centrul de Inalta Tensiune ? E.D.M. (Statii de 110/MT, LEA 110kV, LES 110kV)


Detaliu pentru invitatia numarul 333364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 333364/07.08.2012
Denumire contract: Executare lucrari de revizii tehnice si reparatii in instalatiile electrice din Centrul de Inalta Tensiune ? E.D.M. (Statii de 110/MT, LEA 110kV, LES 110kV)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA-Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065073, fax: +40 0372871085, Serv. Achzitii, Corp C etaj 1, Persoana Contact: Camelia NAGHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA-Bd.I. Mihalache, 41-43, Sect 1, Buc, Serv Achizitii, Corp C, etaj 1, persoana de contact: NAGHI CAMELIA,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari de revizii tehnice si reparatii in instalatiile electrice din Centrul de Inalta Tensiune ? E.D.M. (Statii de 110/MT, LEA 110kV, LES 110kV)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de revizii tehnice si reparatii la statii IT/MT si MT/MT.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.raportata la val.maxima259.200lei /129.600 lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu valoarea estimata a A.C. - suma: 9.000 lei fara TVA(calculat conform litera c).b) Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum. garant de buna exec, este de 10%(5%ptr IMM)din val.contr.fara TVA. B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este de 24 luni. C.Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract.subs. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prev. si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contr subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Aprobare buget: Director General Enel Distributie Muntenia - Giuseppe Fanizzi;
-Director Retea Enel Distributie Muntenia - Baloi Emanoil;
-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Camelia NAGHI-Responsabil cu derularea contractului, Gheorghe Nicolaescu ing. sef CIT-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4. 5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat emis de A.N.R.E. tip A - incercari de echipamente si instalatii electrice- Atestat emis de A.N.R.E. tipC2B - executare de liniielectrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominalede 0, 4kV-110kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioarade cel mult 20kV;
- Atestat emis de A.N.R.E. tip E2 - executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica acentralelor;
- Atestat emis de A.N.R.E. tip F - executare de lucrari de vopsire a elementelor de sustinere a retelelor electrice/defrisare pentru culoarul de trecere al liniilor electrice aeriene.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestsuperioara elor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (pentru anii 2009, 2010, 2011) sa fie cel putin: - 7.180.000 lei (3.590.000 lei-IMM) Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009-1 euro = 4.2373 lei; 2010-1 euro = 4.2099 lei; 2011-1 euro = 4.2379 lei. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a fost solicitata deoarece reprezinta un indicator relevant pentru demonstrarea situatiei economico-financiare a operatorului economic. Valoarea cifrei de afaceri globale s-a raportat la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata Acordului-cadru.Informatii privind situatiaeconomico financiaradin bilantul contabil sau alte documente relevante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde lucrari de natura similara celor descrise in Caietul de Sarcini, realizate in ultimii 5 ani. Aceastalista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie etc), si a caror valoare sa fie cel putin egala cu 2.880.000 lei. Valoarea lucrarii din Lista de lucrari similaresolicitata s-a raportatla valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeazaca va fi atribuit pe durata Acordului-cadru, respectiv 80% din valoare.Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari (aferente lucrarilor respective), emise de catre beneficiarii lucrarilor respective., -Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea acordului cadru -pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru.Prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca., Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta si medie tensiune, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in caietul de sarcini, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru, informatii privind subcontr.In situatia in care of. intentioneaza sa subcontr. parti din contr.de exec., are oblig.de a preciza: 1.Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr. resp. indicarea procentajului din total lucr.; 2.Indicarea activit. ce vor fi realiz. de subcontr. si valoarea ac.; 3. Datele de recunoastere ale subcontr., precum si specializarea acestora; 4.La incheierea contr.(in situatia in care este desemnat castig.) are oblig. de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contr. Res mat si umane ale subcontr. declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indepl., daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus of.are subcontr., intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb. indepl. de acesta. Subcontr. nu pot subcontr. la randul lor parte din activ. alocate., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol. cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuireeste atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer