Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare lucrari in cadrul proiectului ? Reabilitare si integrare turistica monument istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?


Detaliu pentru invitatia numarul 350360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Numar invitatie: 350360/11.07.2013
Denumire contract: Executare lucrari in cadrul proiectului ? Reabilitare si integrare turistica monument istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Brezoi, str. Lotrului, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari in cadrul proiectului ? Reabilitare si integrare turistica monument istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop : Executarea lucrarilor de ?Reabilitare si integrare turistica monument istoric Biserica ?Toti Sfintii? Proieni? conform specificatiilor din descrierea generala a lucrarilor, caietului de sarcini si antemasuratorii, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.Mentionam faptul ca procentul de 9, 32% aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute reprezinta suma de782.292, 23lei (9, 32% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute, conform devizului general emis de proiectant).Valoarea estimata fara TVA supusa procedurii de achizitie publica este 9.177.592, 91lei fara TVA.Durata de executie: 15luni.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 177, 592.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui, conform dispozitiilor art. 85 din HG 925/2006, actualizata, pentru suma de 165.000, 00 lei .Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii acesteia printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori o soc. de asig. se va utiliza Formularul nr. 2.In cazul constituirii prin OP, suma se va depune in contul RO75TREZ6765006XXX000543 deschis la Trezoreria GURA LOTRULUI - judetul Valcea (CIF 2541894).IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei de participare (in acest sens se va prezenta dovada calitatii de IMM )In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare8.478, 00 lei.Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare la prezenta procedura in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 8% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 7 zile lucratoare de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaFormularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea, in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular, dupa caz, tert sustinatorCerinta nr. 2 - Prezentare declaratieipe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinte : Formularul 3.1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3 - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.691din OUG nr. 34/2006Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar 2. Berbece Rodica - Sef Serviciu 3. Dulcea Dumitru Eugen - Viceprimar 4. Sandu Nicolae - Secretar5. Ismana Bardasu Emil - Consilier Juridic 6. Consilierii locali ai Orasului Brezoi - Burlan Mitu Olivia ? Simona, Dumitrescu Gheorghe, Vlad Decebal ? Gheorghe, Dulcea Dumitru ? Eugen, Ionescu Razvan ? Sorin, Gosoiu Cristian ? Constantin, Roman Gavrila, Traistaru Ion, Spiru Marian, Bardasu Mircea, Busu Ioan, Chenic Gheorghe, Corotchi Elena, Atanasescu Constantin, Nitescu GabrielIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular, dupa caz, tert sustinator.Cerinta nr. 4 - Prezentarea declaratiei de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 4 - Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.Cerinta nr. 5 - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formularCerinta nr. 6Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte sitatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf, cu prevederile legele din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea declaratiei privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in valoare de minim16.790.000 lei .In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globala se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Prezentarea bilantului contabil aferent anului financiar 2012Bilantul va fi vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentare de informatii privind experienta similaraSe vor prezenta urmatoarele: Formular nr. 8: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate, in originalFormular nr. 8.1 : Fisa experienta similara, in originalSe solicita ca in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) ofertantul sa fi finalizat cel putin un contract de lucrari de natura si complexitata lucrarilor executate ce fac obiectulcontractului, a carui valoare este cel putin egala cu suma de 8.395.300, 68 lei.Prin sintagma ?finalizat? se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art. 14 din Ordinul nr. 509/2011.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari ofertantii vor prezenta documentele necesare si de care dispun (parti dupa contracte de executie similare, relevante pentru indeplinirea contractului / certificari de buna executie pentru lucrari similare, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit / orice alt document atata timp cat acesta cuprinde informatiile prevazute la art.188 alin. (3) lit a) din OUG nr. 34/2006).Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, vor fi luate in considerare valorile specificate in documentele prezentate, fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in termenul declarat prin oferta sa pentru executarea lucrarilor.Se vor prezenta urmatoarele: Formular nr. 11: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceFormular nr. 12: Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru fiecare dotare specifica, utilaj, echipament tehnic, mijloc de transport, laborator si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si care sunt prezentate prin propunerea tehnica si financiara se vor prezenta documente care atesta forma de detinere a acestora. Documentele se prezinta in cadrul propunerii tehnice. Neprezentarea acestora conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: , Cerinta 3 - Prezentarea listeipersonalului ?cheie?Se vor prezenta urmatoarele: 1. Formular nr. 9: Declaratie privind personalul ?cheie?;2. Formular nr. 10: Lista personalului ?cheie?Avand in vedere obiectul contractului, se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie mai jos mentionata: 1. Manager de contract2. Sef de santier3. Resposabil tehnic cu executia4. Resposabil tehnic cu calitatea5. Inginer de cantitati6. Inginer planificare7. Experti/Specialisti atestati de catre Ministerul Culturii pe fiecare Domeniu/Specializare aferent(a) lucrarilor prevazute in cadrul proiectului tehnic.Se vorprezenta, pentru fiecare in parte, urmatoarele : - CV datat si semnat in original;
- Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original;
- Document care atesta relatia juridica dintre expert si ofertant in copie conform cu originalul;
- Diploma de studii superioare in copie conform cu originalul(cu exceptia RTE si a expertilor/specialistilor atestati de MCPN)In plus, se vor prezenta urmatoarele, pentru- Manager de contract : - Certificat de manager de proiect recunoscut CNFPA in copie conform cu originalul;
- Document care demonstreaza experienta specifica in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent (pe de o parte) si dovada implicarii intr-un contract in care sa fi detinut pozitia de managerde contract(pe de alta parte), in copie conform cu originalul.-Sef de santier : - Document care demonstreaza experienta specifica in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent (pe de o parte) si dovada implicarii intr-un contract de lucrari in care sa fi detin pozitia de sef de santier(pe de alta parte), in copie conform cu originalul.-Resposabil tehnic cu executia : - Certificat care atesta calificare de resposabil tehnic cu executia pentru fiecare lucrare pe care contractul o presupune (conform Legii nr. 422/2001, republicata, privind protejarea monumentelor istorice, a Ordinulului nr. 2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice, Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii);
-Resposabil tehnic cu calitatea, Inginer de cantitati, Inginer planificare- Document care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul.-Experti/Specialisti atestati de catre Ministerul Culturii pe fiecare Domeniu/Specializare aferent(a) lucrarilor prevazute in cadrul proiectului tehnic : - Atestat emis de Ministerul Culturii in specialitatea in care este propus (cerinta obligatorie: persoana nominalizata va avea lit. ?E - executare lucrari? autorizata prin atestat)CV persoanelor nominalizate se vor prezenta in cadrul propunerii tehnice. Neprezentarea acestora conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Lista expertilor nu este limitativa, executantul fiind liber sa foloseasca expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a tuturor activitatiilor si subactivitatiilor pe care executia lucrarilor le implica.In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor umane, resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitie a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., Cerinta nr. 5 - Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatiiOperatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant (executant, furnizor, prestator ) al altui ofertant.Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta nr. 6Informatii privind sustinerea tehnico-economica (daca este cazul)In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere (Formularele nr. 16, 17, 18 si 19) raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1. Prezentarea certificatului ISO 9001 :2008Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in part, pentru partea de contract pe care o va realiza., Cerinta nr. 2 Prezentarea certificatului ISO14001Certificat ISO 14001, valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiNOTA: ? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara (pretul in lei fara TVA)
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica - Perioada de garantie acordata lucrarilor, exprimata in luni, de la finalizarea lucrarilor.- Perioada de garantie este perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia executantul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a reglementarilor tehnice aplicabile. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minimum 36 de luni si de maximum 60 de luni.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer