Achizitie publica - Executare lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school
Detaliu pentru invitatia numarul 324286
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324286/18.04.2012
Denumire contract: Executare lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Concesti (Primaria Concesti)Cod fiscal: 3643892, Adresa: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Telefon: 0231631429, Fax: 0231631429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Romania, cod postal: 717055, telefon: +40 231631429, fax: +40 231631429, persoana de contact: Sorin Atomei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Concesti, jud.Botosani, Concesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui CONTRACT DE LUCRARI, pentru proiectul: ?Reabilitare drumuri comunale si satesti in intravilanul si extravilanul Concesti, Sistem centralizat de canalizare menajera si statie de epurare, Reabilitare camin cultural, centru de zi pentru copii ? after school, in comuna Concesti, judetul Botosani »
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 280, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de : LOT I- 100.000 LEILOT II - 53.000 LEILOT III ? 12.000 LEILOT IV-14.000 LEIGarantia poate fi : a) Scrisoare de garantie, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situa?ie in care se va folosi form. nr.2 din sec?iunea II - Formulare si modele a Doc. de Atribuire, in favoarea Aut. Contr. (art. 86/HG925/2006).Scrisoarea de garan?ie se prezinta in original si va fi anexata la coletul care con?ine oferta. Aceasta va fi insotita, dupa caz, de documentele in copie privind incadrarea in categoria IMM.In cazul scrisorilor de garan?ie emise de o institutie din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.b)Ordin de plata, contul aut. contr. este : COMUNACONCESTICONTIBAN: RO21TREZ1185004XXX000030TREZORERIA DARABANICUI3643892Pe OP se va face men?iunea : ? Garantie de participare la licitatie?c) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada din doc. de atribuire.Garantia de participare se va prezenta pentru fiecare lot in parte, dat fiind posibilitatea ofertarii pentru unul sau mai multe loturi.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de minim 120 de zile de la data limita dedepunere aofertelorConf.art. 2781 din O.U.G. 34/2006, in cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic, « In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o parte din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului « (2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele retinute in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii decizieiinstantei de judecata »
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului de lucrariModul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata ? In acest caz, operatorul economic are obligatia de a deschide un cont cont la Trezorerie, in favoarea autoritatii contractante. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea operatorului economic.Suma minima initiala care se va depune in cont de catre operatorul economic, este de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta ? Anexa 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? ?care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Anexa 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691, din OUG 34/2006In acest sens se specifica persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire: -Primar: Bostan Constantin;
-Viceprimar: Nazare Costel;
-Secretar: Ilas Maria;
-Compartim. Achizitii publice: Buhaschi Virgil- completare formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Trebuie sa aiba autorizate ca obiecte de activitate, codurile CAEN corespunzatoare contractului de lucrari.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantii prezinta certificatul constatator in format ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea pentru conformitatea a documentului in original sau copie legalizata - aceasta prevedere se aplica doar ofertantului clasat pe locul 1.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani va fi de minim : -LOT I-10.500.000 lei-LOT II - 5.300.000 lei-LOT III ? 1.200.000 lei-LOT IV ? 1.400.000 lei, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind dotarile specificeCerinte minime: Ofertantul trebuie sa dispuna in proprietate sau, sa aiba contract de inchiriere sau angajament de punere la dispozite: ? LOT I : statie preparare mixturi asfaltice, statie preparare betoane, perie mecanica de curatat drumuri, masina de raspandit lianti bituminosi, repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald, cilindru compactor pentru mixtura asfaltica., cilindru compresor pe pneuri cu vibrare (12+14 tone), cilindru compactor (1, 5-2 tone), autogreder, buldoexcavator, excavator pe pneuri, mijloace de transport specifice transportului de mixtura, agregate de balastiera, pamant etc.?LOT II ? aparat de sudura prin electrofuziune, aparat de sudura cap la cap in polietilena, mai compactor, generator de curent, buldoexcavator, mijloace de transport specifice transportului de agregate, pamant.?LOT III : - schele metalice, ?LOT IV: - schele metalice, excavator, mai compactor, mijloace de transport specifice transportu, Informatii privind resursele umane si structura managementuluiCerinta minima obligatorie: Operatorul economic trebuie sa aiba angajat cu carte de munca/contract de colaborare, personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: LOTUL I? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere;? Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere;? Sef santier ? inginer CFDP;? Responsabil de proiect ? inginer CFDPLOTUL II : ? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- lucrari de canalizare;? Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - lucrari de canalizare;? Sef lucrari - lucrari de canalizare ? inginer Instalatii;? Responsabil Tehnic cu sudura;? lista cu sudori autorizati ISCIRLOTUL III? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a Standarde de asigurare a calitatii - Certificare ISO 9001 sau echivalenta, Standarde de protectie a mediului- certificare ISO 14001 sau echivalenta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
100
Descriere: Punctaj tehnic detaliat in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 14:19