Achizitie publica - Executare lucrari pentru ?Amenajare traseu turistic CIT Baru-Valea Barisor-RT Vf Tulisa achizi?ie si montaj echipamente aferente obiectivelor de investi?ie ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE PROMOVARE SI INFORMARE TURISTICA BARU, JUD.HUNEDOARA/ REFUGIU TURISTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 341632
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341632/08.01.2013
Denumire contract: Executare lucrari pentru ?Amenajare traseu turistic CIT Baru-Valea Barisor-RT Vf Tulisa achizi?ie si montaj echipamente aferente obiectivelor de investi?ie?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE PROMOVARE SI INFORMARE TURISTICA BARU, JUD.HUNEDOARA/ REFUGIU TURISTIC VF. TULI?A??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARUCod fiscal: 4521427, Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Telefon: 0254778003, Fax: 0254778398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Romania, cod postal: 337035, telefon: +40 254778003, fax: +40 254778398, persoana de contact: Daniel Raducanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari pentru ?Amenajare traseu turistic CIT Baru-Valea Barisor-RT Vf Tulisa achizi?ie si montaj echipamente aferente obiectivelor de investi?ie?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE PROMOVARE SI INFORMARE TURISTICA BARU, JUD.HUNEDOARA/ REFUGIU TURISTIC VF. TULI?A??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari pentru ?Amenajare traseu turistic CIT Baru-Valea Barisor-RT Vf Tulisa achizi?ie si montaj echipamente aferente obiectivelor de investi?ie?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE PROMOVARE SI INFORMARE TURISTICA BARU, JUD.HUNEDOARA/ REFUGIU TURISTIC VF. TULI?A??
II.1.6) CPV: 45216250-1 - Lucrari de constructii de transee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip.se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pt.per.prev.in documentatia de atribuire.Gar.de part.este de 580 lei, respectiv in cuantum de 1, 98% din valoarea supusa achizitiei(cf.art.43.ind.1alin.2, lit a. Din OUG nr 34/2006 ).In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prev. in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei A1)gar.de participare se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire, respectiv suma de 290 lei .Per. de valabilitate a gar.pentru part. va fi cel putin egala cu per.de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Gar. de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: Scrisoare/asigurare de garantie bancara in favoarea AC in original si este valabila pe per. de valabit. a ofertei sau ordin de plata sau fila CEC.Contul in care se poate constitui garantia de participare este: RO81TREZ0082145020403XXX, deschis de AC la Trezoreria Hateg. In cazul scrisorii/asigurarii de garantie bancara se va completa Formularul nr. 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi respinse.Gar. pt.participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit.gar.de buna executie.Gar.de part.se va restitui conf. art. 88din HG 925/2006.Doc. care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM sunt prevazute in Legea nr.346/2004.Dovada calitatii de IMM se va realize astfel: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?Anexa A1 titular cont: COMUNA BARU; Cursul euro la care se vor raporta ofertantii va fi de 4, 5388, stabilit la 11.12.2012
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului si se va constitui prin scrisoare/ asigurare de garantie, in conformitate cu Formularul nr. 19 din sectiunea III ? Formulare.Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? AnexaA1).Garantia de buna executie, se constituiecf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 925/2006. Gar de bun aexecutie s eva restitui conf. art92 ali. 4 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1- Demonstrarea capacitatii economice si financiare pentru ofertantii rezidenti se va face conform art. 185 din OUG 34/2006 prin: 1. Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 29.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2009 , 2010, 2011, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 29.000 lei, fara TVA, continuarecerinta nr. 1Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2009, 1 euro= 4, 2396 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 leiNOTA: 3.In situatia in care operatorul economic are doar 2 ani de la infiintare se va face media aritmetica aferenta celor doi ani seva verifica daca nivelul rezultat este de minim de29.000 lei fara TVA, iar daca operatorul este infiintat de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat, estede minim de29.000 lei.4. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor., Continuare cerinta 1Ofertantii care prezinta cifra de afacere mai mica decatcea solicitatavor fi respinsi.Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a)declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;c)declaratii privind CA globala sau, daca este cazul, privind CA in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala, Oferta comunaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2 - Demonstrarea capacitatii economice si financiare pt ofertantii nerezidenti se va face prrin: 1. Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 29.000lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente RON/EURO, cf. cursului mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2009, 1 euro= 4, 2396 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 lei, Continuare cerinta 2Pentru operatorii economici care sunt infiintati de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat, estede minim de 29.000 lei .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Cerinta minima de calificare privind experienta similara este satisfacuta daca valoarea totala a contractului/ contractelor de lucrari similare este de 29 344 leiOfertantul va trebui sa prezinte : - minim 1 contract maxim 2 contracte de lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul procedurii, finalizat sau in curs de realizare, insotite de acte aditionale (daca e cazul), recomandari din partea beneficiarului.Se solicita prezentarea de informatii relevante din contract(e) referitor la : - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul desfasurarii lucrarilor executate au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, receptii amanate sau respinse.Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati, valoarea, perioada si locul, executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.1.Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand : obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Lucrarile executate in ultimii 5 ani calculati de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Se solicita din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara care sa certifice buna executie/prestare a lucrarilor/serviciilor sa prezinte fie recomandari oriprocese verbale de receptie ori alte documente relevante. Lucrarile vor fi luate in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate. Contractele de lucrari similare vor fi insotite de procesele verbale la terminarea lucrarilor care fac dovada finalizarii acestora sau recomandari din partea beneficiarului, sau se vor prezentadocumente relevante din contract(e) referitor la : - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; - daca pe parcursul desfasurarii lucrarilor executate au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, receptii amanate sau respinse., sau se vor prezenta Procese verbale de receptie;Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Sau6. Alte documente relevanteCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25;, Cerinta nr. 2- Nr mediu de angajati.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in executia lucrarilor .1.Se va completa Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.?Personal calificat : -1 Sef de lucrari ( inginer/ subinginer/ maistru - specializ. constructor);
- 1 muncitor calificat ca electrician ;Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie facuta dovada experientei in domeniu;2.Declaratii de disponibilitate;3.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul (spre ex. contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, etc.) valabile pe toata perioada de derulare a contractului;, 4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate, Anexa 1 la Formularele 12 I si 32, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;, Cerinta nr. 3- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), vor fi furnizate prin :1. Prezentare acord de subcontractare. Informatii privind lucrarile/ partile din lucari care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Completarea si prezentarea Formularului 12 G cu subcontractantii.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.6).4. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.6., In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta .Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire., Cerinta nr. 4- Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/ selectie care se cumuleaza sunt: ? situatia economico-financiara: ;? informatiiprivind situatia economico?financiara;? capacitatea tehnica si/sau profesionala: o informatii privind capacitatea tehnica; -informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare;Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 7 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica., Continuare cerinta4Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea. Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 pentru lucrari de constructii civile (sau echivalent).In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 11:03