Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare lucrari pentru proiectul ?Extinderea si Reabilitarea Termica a scolii nr 19 din Pitesti?


Detaliu pentru invitatia numarul 356017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 356017/25.11.2013
Denumire contract: Executare lucrari pentru proiectul ?Extinderea si Reabilitarea Termica a scolii nr 19 din Pitesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Oprescu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari pentru proiectul ?Extinderea si Reabilitarea Termica a scolii nr 19 din Pitesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul urmareste extinderea unitatii de invatamant cu 19 Sali de clasa, 2 ateliere, centru de informare, cabinet fonetic limbi moderne, 1 sala informatica, 1 sala cursuri 100 locuri cu anexe, 1 spatiu pentru servirea mesei, cancelarie, 10 grupuri sanitare pentru elevi organizate pe sexe, 2 grupuri sanitare pentru cadre didactice, cabinet medical cu anexe, cabinet logopedic, cabinet psihopedagogic, toate cuprinse in 3 corpuri de cladire avand regimul de inaltime P, P+2E, P+1, pe latura de SV a incintei, in suprafata desfasurata de 3.474 mp, ce se va racorda la corpul existent.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica: Executare lucrari pentru proiectul ?Extinderea si Reabilitarea Termica a scolii nr 19 din Pitesti? a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie, respectiv: Denumire Valoarelei fara TVA1. Amenajari pentru protectia mediului 11.000, 002. Canalizare, alimentare cu apa, alimentare cu gaze, alimentare cu agent termic, alimentare cu energie electrica, telecomunicatii, radio tv, etc 129.000, 003. Constructii si instalatii 11.235.282, 004. Organizarea de santier 428.083, 005. Diverse si neprevazute1.123.527, 00reprezentand un procent de 9, 8769155787 % din valoarea estimata a contractului, conform devizului general aprobat si a bugetului aprobat.Total 12.926.892, 00
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 926, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 236.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Incazuldepuneriiuneicontestatii, autoritateacontractantavaretinedingarantiadeparticiparesumade 8740, 33 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9, 5% din val. totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exececutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12B- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 3- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 12C - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 6A).- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Tudor Pendiuc - Primarul muncipiului Pitesti, Iosiv Cerbureanu ? Secretarul municipiului Pitesti, Elena Tintila Neacsu - Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru - Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu - Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea - Director Executiv, Directia Economica, Mihai Anton - Director Executiv Adjunct, Directia Economica, Rina Viorica Boata - Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu ? Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica - Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu - ConsilierBiroul Buget, Floarea Stoiculescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu - Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita - Director Executiv, Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan - SefServiciul Tehnic, Dorel Zaharescu - Sef Biroul Investitii, Maria Gava ? Inspector Biroul Investitii, ?tefan Mihai?a Zdrafcu-Arhitect sef, Marcela Badescu - Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu ? Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin - Inspector specialitate ServiciulDezvoltaresiManagementulProiectelor, AnaMihaelaBradeanu?InspectorspecialitateServiciul Dezvoltare siManagementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu - Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel ? Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu? Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu ? Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu ? Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu - Consilier local, Iuliu Radu Banica- Consilier local, Moise Ciopleasi - Consilier local, Gheorghe Dinescu - Consilier local, Mircea Dinu - Consilier local, Sanda Cristina Fulga - Consilier local, Florin Gardin - Consilier local, Cristian Gentea - Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu - Consilier local, Cornel Constantin Ionica -Viceprimar, Gheorghe Malacu - Consilier local, Silviu Marinescu - Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu - Consilier local, Mariean Neacsu - Consilier local, Radu Valeriu Perianu - Consilier local, Marin Preda - Consilier local, Adrian Mihai Prodanel - Consilier local, Mihail Tudor - Consilier local, Dumitru Tudosoiu - Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu - Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru - Viceprimar, Maria Gabriela Zoana - Consilier local. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat ANRE de tip Bsau de tip Besau echivalentpentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV- conform prevederilor Ordinului nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Tertsustinatorfinanciar(1) Se vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 A , Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr 12A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular nr 12B, Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici- Formular nr. 5a.(2) Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare., 1. Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari incheiati de minim23.000.000, 00 lei.Completare si prezentare Formularul 6B - INFORMATII GENERALE? Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012);? Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior, vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala, fiind indeplinita prin cumul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia leu/alta valuta se vor raporta la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 7. Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 A , Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr 12A, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular nr 12B, Formular nr. 5b- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici, Formularul nr. 5c- Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publicasi Formularul nr. 5d- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirera contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., 5. Informatii privind subcontractantii : Completarea si prezentarea Formularului nr. 12G-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si a Formularului nr.6A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 6. Informatii privind asociatii. Completarea si prezentarea Formularului nr. 12K - acord de asociere si a Formularului nr.6A- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: - capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
- situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4.O echipa de personal formata din:
-1sef santier: inginer constructor, specializarea constructii civile, pentru care se va prezenta: CV-in original; declaratie de disponibilitate-in original; diploma de studii superioare -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;
-1inginer instalatii pentru constructii pentru care se va prezenta : CV-in original; declaratie de disponibilitate-in original; diploma de studii superioare -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;
- 1 electrician autorizat ANRE minim IIB, conform Ordinului nr. 23 din 17 aprilie 2013, sau echivalent , pentru care se va prezentaAtestatul ANRE-in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;
-1responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, conform Legii 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala, conform Legii 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent;
-1 responsabil cu controlul de calitate (RTQ).
Pentru responsabilii tehnici cu executia (RTE), se vor prezenta: Certificatele de atestare tehnico-profesionala, insotite de legitimatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Pentru responsabilul cu controlul de calitate (RTQ) - se accepta si decizia de numire, din partea operatorului economic., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Completare si prezentare: Formular nr.12I -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazuluneiasocieri, formularul12Iva fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul de conducere al tuturor asociatilor., 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in proprietate sau dispun (leasing, inchiriere, etc) de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului, se accepta si un angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 1. Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita dedepunere aofertelor). Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari de natura si complexitate similara celor pentru care se oferteaza, in valoare cumulata de minim 11.500.000, 00 lei, exclusiv TVA, in cadrul unuia sau mai multor contracte , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Completare si prezentare Formular nr. 12D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunerea ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 12E ?Experienta Similara. Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta documente care sa cuprinda urmatoarele informatii: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatoruluieconomic.Pentrucontracteleprezentatecaexperientasimilara, exprimateinalte monede decat lei, conversia leu /alta valutase va realiza laratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana. Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre executant
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer