Achizitie publica - EXECUTARE LUCRARI REPARATII CURENTE LA CSVCA-CSVZONAL RASNOV
Detaliu pentru invitatia numarul 339752
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339752/20.11.2012
Denumire contract: EXECUTARE LUCRARI REPARATII CURENTE LA CSVCA-CSVZONAL RASNOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BRASOVCod fiscal: 4523126, Adresa: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Brasov, Telefon: 0268-440257, Fax: 0268-441722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Brasov, Romania, cod postal: 500400, telefon: +40 0268-440257, fax: +40 0268-441722, persoana de contact: LILIANA MARINCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA BRASOV, STR.CALEA FELDIOAREI, NR.20 A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SANITAR VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTARE LUCRARI REPARATII CURENTE LA CSVCA-CSVZONAL RASNOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII CURENTE CF CAIET DE SARCINI LOT NR.1-LOT NR.7LOT nr.1COD CPV 45453000-7REPARATII CURENTE INTERIOARE ( REPARAT PERETI, TERASA , ZUGRAVIT, INLOCUIT FAIANTA GRSIE, LINOLEUM, MOCHETA, ETC)LOT nr.2 COD CPV 50720000-8REPARATII CURENTE INSTALATII TERMICE SI DE INCALZIRELOT nr.3 COD CPV 45232460-4 REPARATII CURENTE INSTALATII SANITARELOT nr.4 COD CPV 45261910-6REPARATII CURENTE ACOPERISLOT nr.5 COD CPV 45410000-4 REPARATII CURENTE EXTERIOARE , GARD POARTA, FATADA ETC)LOT nr.6 COD CPV 50711000-4REPARATII CURENTE INSTALATII ELECTRICELOT nr.7 COD CPV 45421000-4REPARATII CURENTE TAMPLARIE USI , FERESTRE, TOCURI etc.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 526, 055 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: pentru lot nr.1-2509, 00 lei, pentru lot nr.2-535, 00 lei, pentru lot nr.3-258, 00 lei, pentru lot nr.4-836, 00 lei, pentru lot nr.5-805, 00 lei, pentru lot nr.6-136, 00 lei , pentru lot nr.7-182, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Total garantie de participare lot nr.1-lot nr.7-5261 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formular 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1- Formular 4;Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele? original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele- original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.PERSOANE RESPONSABILE SI CU FUNCTIE DE DECIZIE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA , DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE : DIRECTOR EXECUTIV -DR.ENACHE DORINSEF SERVICIU ECONOMIC SI ADMINISTRATIV -EC.MARINCAS LILIANADIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT-DR.SIRBU FLORINCOMPARTIMENT ACHIZITII-JR.ANGHEL ADRIANACOMPARTIMENT JURIDIC -JR.MARINCAS COSMIN Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in traducere legalizata) - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul declarat castigator va prezenta pt conformitate documentul in original sau copia legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / altele echivalente original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR EXECUTARI DE LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI -FORMULARUL NR.7Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice-Formularul nr.16 Document emis de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent.formularul 14
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 14:02