Achizitie publica - Executare lucrari tip sarpanta
Detaliu pentru invitatia numarul 327090
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327090/16.05.2012
Denumire contract: Executare lucrari tip sarpanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUICod fiscal: 4226338, Adresa: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui, Telefon: 0235/303487, Fax: 0235/318257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: postate in SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare lucrari tip sarpanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie acoperis tip sarpanta la sediul I.P.J.Vaslui. Se recomanda operatorilor economici interesati vizitarea amplasamentului pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei. Vizitarea amplasamentului se poate face zilnic intre orele 08.00 - 16.00, persoana de contact subcomisar Lefter Gabriel telefon 0235/303492.
II.1.6) CPV: 45261100-5 - Lucrari de sarpanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 855, 985 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 17119, 00 lei. Aceasta se constituie in una din formele prevazute la art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia va fi retinuta/restituita conform art 87 si 88 din HG 925/2006. Contul de trezorerie al autoritatii contractante : RO07TREZ6565005XXX000244, cod fiscal 4226338. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante pana la data eschiderii ofertelor la adresa : mun. Vaslui, str. 1 Decembrie, nr.2B, Garaje Politie, Compartiment Achizitii. Valoarea garantiei de participare care se retine in cazul aplicarii prevederilor art.278-1 din OUG 34/2006 este de 4635, 98 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se constituie in conformitate cu prevederile art 90 di HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, urmand a fi retinuta/restituita in conformitate cu prevederile art 92 alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1 din Modele de formulare.? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2 dinModele de formulare.? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Solicitare obligatiilor scadente se va demonstra pentru luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta si nu se incadreaza in prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea O.M.F.P.nr.752/2006, acesta va fi exclus de la procedura.? Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul 3 din Modele de formulare.? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.69-1 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala din care sa rezulte domeniul de activitate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una di aceste situatii. In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, documente ce vor fi insotite de o traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Cifra medie de afaceri intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat(nu se solicita un nivel minim pentru evaluare), ?Bilantul contabil la data de 31.12.2010, inregistrat si vizat la organele competente, sau orice alte documente echivalente din care sa rezulte indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Cerificarile vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze Certificat ISO 9001 pentru ofertant sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 13:54