Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede


Detaliu pentru invitatia numarul 347488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE
Numar invitatie: 347488/28.05.2013
Denumire contract: Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECod fiscal: 4568250, Adresa: STR.AVIATIEI NR.1, Rosiori de Vede, Telefon: +40 247406085, Fax: +40 247406095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.AVIATIEI NR.1, Rosiori de Vede, Romania, cod postal: 145100, telefon: +40 247406085, fax: +40 247406095, persoana de contact: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1, Rosiori de Vede, Judetul Teleorman, Romania, cod postal: 145100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul cuprinde totalitatea lucrarilor pentru realizarea forajului la 90 m adancime(executie forare put hidraulic, cabina put cu imprejmuire, instalatii hidraulice, instalatii electrice, conducta de alimentare cu apa la statia de pompe existenta si rezervor, sistem filtare apa si dozare hipoclorit)Valoarea totala estimata, fara TVA, a contractului de lucrari este defalcata pe componente, astfel: a)Investitia de baza = 371.850 leib)Organizare de santier= 6.600 leic)Diverse si neprevazute conform HG 28/2008 = 32.960 leiTotal valoare estimata, fara TVA: 411.410 lei
II.1.6) CPV: 45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) In conformitate cu prevederile Art. 43^1 si Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 : se solicita garantia de participare in cuantum de 7.569 ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat : Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la autoritatea contractanta ? secretariat, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu prezinta dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art. 36 alin (1), lit. a) din HG 925/2006.SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECont trezorerie RO 68 TREZ 60 85 006 XXX 00 45 94, deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede.Cod de inregistrare fiscala: 4568250
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.nr.925/2006 modificat prin H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original;3.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3. original;Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ec. Circiumaru Valerica ? manager, Ec. Chirita Corina ? director financiar contabil, Dr. Nastasescu Mihail ? director medical, Tudor Bujorel, Toma Cristiana, Mangiru Aurelian, Drimbu Adrian, Preda Nicoleta, Matei Constanta, Bajan Mariana, Buciu Victor Viorel4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr.4 original;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 original;6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii. Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr.1, nr.2, nr.3 si nr.5 ? original;Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr.3 si nr.5 ? original Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificatul constatator trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii;Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Intreprinderi mici si mijlocii: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr. 346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legi ? Formular nr. 21 originalIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2010, 2011 si2012 sa fie cel putin egala cu 756.900 leiIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana (conform art. 186 alin (2) din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei /valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte (http: //www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract(e) /proces(e) de receptie etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare cumulata de minim/cel putin 378.450 leiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 10 originalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul nr. 11 originalPentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art. 190 - OUG 34/2006 (prin cumul), Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier ? inginer constructor cu experienta profesionala in lucrari de constructii edilitare; Se va anexa CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006(prin cumul), - 1 responsabil tehnic cu executia ? atestat/ti conform L10/1995, Ord.777/2003, pentru minim categ. de lucrari IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala.Se vor anexa: - CV/uri - document/e semnat/e in original/copie legalizata/copie lizibilasemnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita dedepunere a ofertei ? copii lizibile, semnate si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul), - 1 responsabil cu controlul calitatii pentru lucrari edilitare. Se vor anexa : CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, sau decizie de numire. Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006(prin cumul), Responsabil SSM, atestat ca si coordonator SSM pe santier in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern 300 din 2006 si Ordinului MMSSF 242 din 23 martie 2007. Se vor anexa: CV-ul -document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; Diploma studii (in copie semnata in conformitate cu originalul); Atestat /certificat /orice documentjustificativ care atesta calitatea de coordonator SSM, document valabil ladata limita de depunere a ofertelor (in copie semnata in conformitate cu originalul). Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art. 190 - OUG 34/2006 (prin cumul), Manager mediu. Se vor anexa: CV-ul - document semnat in original / copie legalizata/ copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?; Diploma studii (in copie semnata in conformitate cu originalul). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art. 190 - OUG 34/2006 (prin cumul), Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloaceleauto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna ladispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie.Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat casuficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului. Operator economic va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform art. 188 alin.3 lit. f din OUG 34/2006, Laborator de grad II, autorizat ISC conform prevederilor Legii 10/1995 pentru efectuarea analizelor de laborator prin prezentarea certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente. In cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, se vor prezenta copii dupa contractele de colaborare cu laboratoare autorizate pentru efectuarea analizelor de laborator precum si dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente, conform cu originalul. In cazul in care ofertantul va procura betonul si agregatele, se va prezenta declaratie pe propria raspundere, ca in cazul in care in urma evaluarii va fi declarat castigator, va prezenta contract de furnizare., Informatii privind subcontractantii / asociatii (daca este cazul): a) Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partile din contractpe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastereale acestuia/acestora si acordul acestuia / acestora.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.b) In cazul in care oferta se depune de o asociere, acesta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii. Ofertantul va prezenta documente / certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executialucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere aofertelor. Se vor prezenta copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO 14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer