Achizitie publica - Executare "sistem de prevenire si stingere a incediilor"(coloana uscata)
Detaliu pentru invitatia numarul 319780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319780/30.01.2012
Denumire contract: Executare "sistem de prevenire si stingere a incediilor"(coloana uscata)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: 0236317232, Fax: 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Marin Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei nr.177, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executare "sistem de prevenire si stingere a incediilor"(coloana uscata)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta « Sf. Apostol Andrei » Galati este alcatuit dintr-un ansamblu de cladiri independente cu functiuni specifice.Coloanele uscate vor fi amplasate pe casa scarii principale de acces in corpurile A, C si E si va cuprinde P+10 etaje.
II.1.6) CPV: 45343000-3 - Lucrari de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 351.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1740.00 lei. In situatia respingerii de catre CNSC, ca nefondata a unei contestatii se va retine contestatorului suma de 873 lei din garantia de participare.valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la primirea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 %din valoarea contractului fara TVA si se constituie: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.1Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.2Completare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, conform formular nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Nr. 314 din 12 Octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completare formular nr.4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 7 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie legalizata);Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Informatii din care sa reiasa personalulde care dispune operatorul economic. Responsabil cu executia, CV, Sa declare subcontractantii si procentul din contract care va fi indeplinit de acestia - daca este cazul documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 12:38