Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTAREA 2 FORAJE HIDROGEOLOGICE FH1 SI FH2 PENTRU APA MINERALA SI LUCRARI DE MONITORIZARE A APEI MINERALE


Detaliu pentru invitatia numarul 333575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 333575/13.08.2012
Denumire contract: EXECUTAREA 2 FORAJE HIDROGEOLOGICE FH1 SI FH2 PENTRU APA MINERALA SI LUCRARI DE MONITORIZARE A APEI MINERALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Salamon Ildiko
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetati nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTAREA 2 FORAJE HIDROGEOLOGICE FH1 SI FH2 PENTRU APA MINERALA SI LUCRARI DE MONITORIZARE A APEI MINERALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTAREA 2 FORAJE HIDROGEOLOGICE FH1 SI FH2 PENTRU APA MINERALA SI LUCRARI DE MONITORIZARE A APEI MINERALE, CONFORMLICENTEI DE DARE IN ADMINISTRARE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC, JUDETUL HARGHITA?LUCRAREA CUPRINDE: Transportarea instalatiei pe locatia FH1, respectiv mutarea instalatiei pe locatia FH2.Executarea a doua foraje hidrogeologice FH1 si FH2 ? de 200 ml fiecare;InvestigatiigeofiziceLucrari de decolmatare-denisipare a forajelor;Efectuarea testelor de eficacitate si de performata, .Studiu topo cu ridicarea locatiei forajelor executate (inclusiv locatia forajului H25).Lucrari de refacere a mediului;valoarea initiala a contractului 333.750 lei
II.1.6) CPV: 45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 5000leiperioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile se va raporta la data limita de depunere a ofertelor (nu la data depunerii sau la data deschiderii acestora).Orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respingeModul de constituire a garantiei pentru participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: a)prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, candConsiliul respinge contestatia, autoritatea contr. va retine contestatorului din gar de par in raport cu valoarea estimata a contractului , conform prevderilor art. 278 1lit.b) din OUG nr. 34/2006, o suma dupa cum urmeaza: se va retine 3.337, 5 lei lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. *
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa nr.65Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa nr.66Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuena ?conforma cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ? anexa nr. 63Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditReferent de specialitate ? Tanko; AndrasConsilieri locali : Biro; Jo;zsefCsucsi Ro;bertFerencz S. AlparFülop Arpad ZoltanKanabe GabriellaKomsa SandorMagyari ZoltanOrban ZsoltJungel KlaraPeterfi Attila CsongorSarosi BelaSo;os Szabo; KlaraSzikszai Laszlo;Szondy ZoltanXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Certificatul de atestare privind capacitatea tehnica pentru intocmirea ?i/sau executarea lucrarilor de cercetare geologica indomeniul apelor subterane, emis de Agen?ia Na?ionala pentru Resurse Minerale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011), vizat si inregistrat de organul competent2. cifra medie de afaceri minim 500.000, 00 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - lucrari de foraje, cu o valoare de min.200.000, 00 lei, Copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv.Procesul-verbal/procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost executate lucrari similare contractate pana la data depunerii ofertelor-document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 si care sa ateste daca au fost inregistrate neconformitati.Pentru experienta similare se ia in calcul si anul in curs, declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Nota: Ofertantul trebuie sa dispuna cel putinurmatoarele utilaje: instalatie de forajpompa de noroiintalatie pentru masuratori geofiziceNota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)b) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje.Certificat de inspectie tehnica pentru starea tehnica a utilajelor elaborat de o societate/institutie acreditata in acest sens (in cazul in care utilejeleau o vechime mai mare de 2 ani).3. Declaratia pe propria raspundere prin care se va specifica starea tehnica a utilajelor si echipementelor;, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, inclusiv Curriculum vitae, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant si care este specializat cageolog in domeniul apelor subterane-se cere studii de lunga durata-sa aiba o vechime de 3 ani (experienta specific activitatilor din cadrul proiectului);, 5. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant si care este specializat cainginer geofizicean -se cere studii de lunga durata-sa aiba o vechime de 3 ani (experienta specific activitatilor din cadrul proiectului);5. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru functia de: min. 1 maistru sondormin.2 sondor Certificatul ISO 9001 : 2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., privind managmentul calitatii in constructii, pentru activitatea de executie de lucrari de foraje pentru ape subterane, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005 pentru activitatea de executie de lucrari de foraje pentru ape subterane valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer