Achizitie publica - Executarea de lucrari ?REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE FATADE LA 3 IMOBILE SITUATE IN CENTRUL ISTORIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA?
Detaliu pentru invitatia numarul 335289
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335289/12.09.2012
Denumire contract: Executarea de lucrari?REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE FATADE LA 3 IMOBILE SITUATE IN CENTRUL ISTORIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Bistrita, Piata Centrala nr.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea de lucrari?REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE FATADE LA 3 IMOBILE SITUATE IN CENTRUL ISTORIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea delucrari?REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE FATADE LA 3 IMOBILE SITUATE IN CENTRUL ISTORIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 617.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.900, 00 lei;valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelorCod fiscal al autoritatii contractante: 4347569;Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular nr. 25) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantiatrebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentulde garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 996, 17 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata. Garantiadeparticipare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M(Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr.4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 9Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ovidiu Teodor Cretu - Primar; 2.Albu Maria?Director executiv; 3.Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct; 4.Popa Radu?Inspector de specialitate; 5.Filipoi Leontin?Sef serviciu; 6.Marina Vasile?Director executiv; 7.Precup Alina-Sef serviciu; 8.Melian Ioan-inspector; 9.Irimies Andreea-inspector;10.Varjan Cornelia?Inspector asistent;11.Badiu Mihaela?Inspector;12. Moldovan Sever-Sef serviciu. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine-Pentru persoane juridice-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Pentru persoane fizice-Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.-Documente edificatoare emise de autoritatile competente care sa dovedeasca inscrierea in Registrul specialistilor a persoanelor ce aucalitatea de specialist atestat in domeniul de executare de lucrari la monumente istorice(- consolidare/restaurare structuri istorice), conform prevederilor Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata; si aOrdinului MCPN nr. 2495/2010.- Documente edificatoare emise de autoritatile competente care sa dovedeasca inscrierea in Registrul expertilor si verificatorilor tehnici apersoanei care are calitatea de responsabil tehnic cu executia la monumente istorice, conform prevederilor Legii nr. 422/2001 privind protejareamonumentelor istorice, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata; si a Ordinului MCPN nr. 2495/2010.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 180.000 lei.Valoarea in EURO a cifrei medii de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pt. anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea unui contract, care sa confirme executarea de lucrari similare (contract deLucrari de reparatii generale si renovare de monumente istorice sau memoriale de categoria A sau B)in valoare de cel putin/minim 90.000 lei fara TVA.Pentru contractul/contractele propus/propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriu anexate urmatoarele documente : - formular privind experienta similara- Formular nr.19- informatii relevante din contractul prezentat ca experienta similara care sa confirme indeplinirea cerintelor- copie proces-verbal de receptie a lucrarilor- recomandare din partea beneficiarului, -Lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari(conducerea tehnica: sef santier, adjunct sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea in constructii, ingineri si maistri cu specializare in constructii civilei), cu calificarea si experienta profesionala generala si specifica, sarcinile si durata de indeplinire a acestora.Personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime :1.Datorita faptului ca aceste obiective suntmonumente istorice de categoria B, figureaza inLista Monumentelor Istorice/2004/ Cod LMI: BN-II-m-B-01535; BN-II-m-B-01553; BN-II-m-B-01566, persoaneledirect responsabile de indeplinirea contr. responsabilul tehnic cu executia si specialistii atestati cf.Legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice trebuie sa fie atestati MCPN in domeniul lucrarii.., continuare..ce urmeaza sa fie executata(monumente istorice) conform Ordinului MCPN nr. 2495 / 2010.2. Persoanele fizice atestate de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National vor face dovada ca sunt inscrisein Registrul specialistilor in domeniul protejarii monumentelor istorice., Pentru demonstrarea cerintelor minime solicitate se vor prezenta: - atestate nominale eliberate de Ministerul Culturii si Patrimoniului National(conform Ordinului MCPN nr. 2495/2010) pt. consolidare/restaurare structuri istorice, specializare E executie lucrari.-copie dupa atestatul R.T.E. si copie dupa legitimatie cu viza la zi eliberate de ISC/MDRT, si atestat MCPN in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata(monumente istorice).-decizia de numire si documentul de specializare in baza caruia afost nominalizat responsabilul cu calitatea in constructii.- copie dupa pagina in care este inscris in Registrul specialistilor in domeniul protejarii monumentelor istorice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal atestat MCPN in specializarile solicitate, angajati sau cu contract de colaborare pe toata durata de derulare a contractului de lucrari., Pentru colaboratori se permite prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/contract individual de munca la semnarea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul muncitor direct responsabil de indeplinirea contractului(muncitori calificati in meseriile: dulgher, fierar betonist, finisor, mozaicar-parchetar, betonist, instalator apa canal, instalator electrice; specialisti in domeniul de executare de lucrari la monumente istorice: restaurare arhitectura;consolidare restaurare structuri istorice )., Lista privind utilajele, dotarile specifice si echipamentul tehnic, pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(mijloace de transport: autocamioane, autobasculante, autobetonierecare sa poata avea acces in zona Centrului Istoric sisa respecteconditiilede cirulatie impuseinzona; utilaje specifice pentru lucrari de finisaje, consolidari; utilaje si dispozitive pentru lucrari de tamplarie-dulgherie; baza de productie). In cazul dotarilor tehnice ce se asigura de la alti agenti economici se va prezenta si acceptul acestora., Informatii privind subcontractantii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP-atasata invitatiei de participare (se va descarca, de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 14:22