Achizitie publica - Executarea de lucrari aferente proiectului ?REABILITAREA CLADIRII CENTRULUI MUNICIPAL DE CULTURA ?GEORGE COSBUC? - BISTRITA, MONUMENT ISTORIC DIN CATEGORIA A?, Cod SMIS 7328
Detaliu pentru invitatia numarul 341485
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341485/28.12.2012
Denumire contract: Executarea de lucrari aferente proiectului?REABILITAREA CLADIRII CENTRULUI MUNICIPAL DE CULTURA ?GEORGE COSBUC? - BISTRITA, MONUMENT ISTORIC DIN CATEGORIA A?, Cod SMIS 7328
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Piata Centrala nr.1, Bistrita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea de lucrari aferente proiectului?REABILITAREA CLADIRII CENTRULUI MUNICIPAL DE CULTURA ?GEORGE COSBUC? - BISTRITA, MONUMENT ISTORIC DIN CATEGORIA A?, Cod SMIS 7328
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari aferente proiectului?REABILITAREA CLADIRII CENTRULUI MUNICIPAL DECULTURA?GEORGE COSBUC?-BISTRITA, MONUMENT ISTORIC DIN CATEGORIA A?presupune urmatoarele faze de lucrari: ? Imbunatatirea conditiilor functionale privitoare la utilizarea constructiei;? Reabilitarea structurii de rezistenta a cladirii;Diminuarea fenomenului de igrasie;? Reabilitarea tamplariilor, astfel incat sa se respecte forma si detaliile istorice, utilizandu-se aceleasi materiale;? Repararea elementelor de finisaj, pastrand pe cat posibil solutia istorica;? Reconditionarea tuturor elementelor decorative cu valoare istorica, pastrand pe cat posibil solutiile initiale;? Reabilitarea invelitorii, a elementelor decorative de la invelitori, repararea jgheaburilor si burlanelor;? Efectuarea unor lucrari de reparatii capitale la instalatiile electrice, de incalzire, de apa si canalizare, conform cu necesitatile functionale si arhitecturale ale cladirii;Reconditionarea sistemului de ventilare a cladirii, cu refolosirea partiala a sistemului istoric.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 646, 808.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000, 00 lei;valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al AC: 4347569;Garantia de participare se constituie prin viramentbancarin contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular nr. 25) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentulde garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 8.924, 68 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata. Garantiadeparticipare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M, garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr.4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 9Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ovidiu Teodor Cretu - Primar;2.Albu Maria?Director executiv;3.Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct; 4.Popa Radu?Inspector de specialitate;5.Filipoi Leontin?Sef serviciu;6.Cocesiu Liliana?Director executiv;7.Rus Radu-Sef serviciu;8.Scurtu Nicolaie?Director executivadjunct; 9.FecheteValentina - Director executiv; 10.Varjan Cornelia?Inspector asistent;11.Silasi Dorin?Inspector asistent; 12. Naghiu Doina ? Referent de specialitate; 13. Vancea Vasile ?Consilier; 14. Ivascu Lia?Inspector de specialitate; 15. Moldovan Sever - Sef serviciu; 16.Terpian Mariora ? Referent. Consilieri locali: 1.Avram George; 2.Antal Attila; 3.Bria Dumitru Alexandru; 4.Gagea Maxim; 5.Hangan Sorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7.Kiss Laszlo; 8.Moldovan Vasile; 9.Molnar Iosif Augustin ; 10.Muthi Adrian Gelu ; 11.Moisil Filip ; 12.Peteleu Ioan; 13.Kozuc Andre; 14.Sarmasan Mihai Lucian; 15.Rus Constantin; 16.Rusu Andrei;17.Seserman Sorin Alin; 18.Tabara Camelia; 19.Talos Florin; 20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine-Pentru persoane juridice-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Pentru persoane fizice-Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei.Valoarea in EURO a cifrei medii globale de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pt. anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.Formular nr.8 si se vor prezenta Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani.Declaratie pe propria raspundere, prin careofertantul isi ia angajamentul ca, in cazul in care va fi declarat castigator in cadrul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, va incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contr.Formular 23
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea de lucrari similare (similare culucrarile de constructii/reabilitare /modernizare/consolidare de monumente istorice sau memoriale de categoria A sau B) executate in baza unui numar maxim de 3 contracte, a caror valoare/valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoarea de 10.000.000 lei fara TVA. Pentru contractul/contractele propus/propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriuurmatoarele documente : Formular nr.19privind experienta similara si copie proces-verbal de receptie a lucrarilor/ recomandare din partea beneficiarului/ certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiari., -Declaratie privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul direct responsabil de indeplinirea contr.de lucrari(conducerea tehnica: sef santier, adjunct sef santier;responsabil tehnic cu executia atestat MCPN, specialist consolidare restaurare structuri istorice, specialist inginerie instalatii, responsabil cu calitatea in constructii, arheolog pentru supraveghere arheologica - in cf.cu art.5 alin.(6) din Ord.nr. 43/2000 privind protectia patrimoniului arheologic), cu calificarea si experienta profesionala generala si specifica.Personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contr.de lucrari trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime : Deoarece acest obiectiv estemonument istoric de categoria A, figureaza in Lista Monumentelor Istorice/2004/Cod LMI: BN-II-a-A-01449, responsabilul tehnic cu executia si specialistii, in conformitate cuLegea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, trebuie sa fie atestati MCPN in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata(monum.istorice)cf.Ord.2495/2010, Se vor prezenta: - atestate nominale eliberate de Ministerul Culturii si Patrimoniului National(cf.Ordin MCPN nr.2495/2010)pt.consolidare/restaurare structuri istorice, specializare E executie lucrari.-atestate nominale eliberate de Ministerul Culturii si Patrimoniului National(cf.Ordin MCPN nr.2495/2010) pt. inginerie instalatii, specializare E executie lucrari.-copie dupa atestatul R.T.E. valabil la data limita de depunere a ofertelorsi atestat MCPN in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata(monumente istorice).-decizia de numire si documentul de specializare in baza caruia afost nominalizat responsabilul cu calitatea in constructii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal atestat MCPN in specializarile solicitate, angajati sau cu contr.de colaborare pe toata durata de derulare a contr.de lucrari.Se vor prezenta CV-uri pt.toti specialistii nominalizati(Formular13) pt.indeplinirea contr.si Decl.pe propria ras- pundere privind disponibilitatea-Formular 14, Pentru colaboratori se permite prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/contract individual de munca la semnarea contractului.Lista cu personalul muncitor direct responsabil de indeplinirea contractului de care ofertantul dispune(ingineri si maistri cu specializare in constructii civile si instalatii muncitori calificati in meseriile: dulgher, fierar betonist, finisor, mozaicar, parchetar, betonist, instalator apa canal, electrician constructii si asimilati, instalator incalzire centrala si gaze)., - Lista privind utilajele, dotarile specifice si echipamentul tehnic, de careofertantul dispune pentru indeplinirea contractului(mijloace de transport care sa poata avea acces in zona Centrului Istoric sisa respecteconditiilede circulatie impuseinzona; utilaje si dispozitive specifice pentru lucrari de instalatii sanitare si canalizare, electrice, termice; utilaje specifice pentru lucrari de finisaje, consolidariisiinjectari; utilaje si dispozitive pentru lucrari de tamplarie-dulgherie; baza de productie; laborator). In cazul dotarilor tehnice ce se asigura de la alti agenti economici se va prezenta si acceptul acestora., Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Completare Formular nr. 16Acord de subcontractare-Completare Formular nr.17.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-atasata invitatiei de participare;(se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente) pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 12:03