Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executarea de lucrari aferente proiectului ?Modernizarea si extinderea infrastructurii turistice de agrement si a utilitatilor conexe in Municipiul Bistrita ? Padurea Schulerwald?


Detaliu pentru invitatia numarul 342986
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 342986/20.02.2013
Denumire contract: Executarea de lucrari aferente proiectului ?Modernizarea si extinderea infrastructurii turistice de agrement si a utilitatilor conexe in Municipiul Bistrita ? Padurea Schulerwald?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Bistrita, Piata Centrala, nr.1, Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea de lucrari aferente proiectului ?Modernizarea si extinderea infrastructurii turistice de agrement si a utilitatilor conexe in Municipiul Bistrita ? Padurea Schulerwald?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari aferente proiectului ?Modernizarea si extinderea infrastructurii turistice de agrement si a utilitatilor conexe in Municipiul Bistrita ? Padurea Schulerwald presupune amenajarea padurii si cuprinde urmatoarele: ? Drum de acces redimensionatcu doua sensuri rutiere si un sens giratoriu la intrarea in padure.Drumuri principale;? Alei secundare;? Piste pentru ciclism;? Alei labirint ;? Doua terenuri de sport;? Teren paintball ;? Teren skate;? Scena in aer liber;? Teren de joaca-zona picnic( mini-golf sau alte optiuni);? Parcari: 27 de locuri de parcare;? Grup sanitar ;? Punct de prim ajutor;Valoarea estimata a contractului este 4.781.384, 59 lei la care se adauga suma aferenta procentului de , ,diverse si neprevazute, , de 430.793, 01 lei
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 212, 177.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000, 00 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569; Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 8.038, 14 lei in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa pe fond de CNSC.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (completare Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr.4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr.5;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular nr. 9;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 - Completare Formular nr. 6 - Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ovidiu Teodor Cretu - Primar; 2. Gaftone Floare ? secretar; 3. Albu Maria?Director executiv; 4. Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct; 5.Filipoi Leontin?Sef serviciu;6. Cocesiu Liliana?Director executiv; 7.Scurtu Nicolae?Director executiv adjunct;8. FecheteValentina ? Director executiv; 9. Grecu Elena ? consilier;10.Ciupe Emilia 11. PopMonica?Arhitect sef; 12. Bretfelean Nicoleta ? Sef serviciu; 13. Moldovan Sever - Sef serviciu;14.Terpian Mariora ? Referent; 15. Varjan Cornelia ? inspector asistent. Consilieri locali: 1. Avram George; 2. Antal Attila; 3. Bria Dumitru Alexandru; 4. Gagea Maxim; 5. Hangan Sorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7. Kiss Laszlo; 8. Moldovan Vasile; 9. Molnar Iosif Augustin ; 10. Muthi Adrian Gelu ; 11. Moisil Filip ; 12. Peteleu Ioan; 13.Kozuc Andre; 14. Sarmasan Mihai Lucian; 15. Rus Constantin; 16. Rusu Andrei; 17.Seserman Sorin Alin; 18. Tabara Camelia; 19.Talos Florin; 20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ), persoane juridice/fizice romane/strainePentru persoane juridice - Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie, emis de ORC, din care sa rezulte si obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura. In cazul in careCertificatul constatator este depus in copie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru persoane fizice - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Pentru persoanele fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs. Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.Atestat C2A ? Executarea de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4- 20 kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV- eliberat de Autoritatea Nationala deReglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in conformitate cu prevederile Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemulelectroenergetic, aprobat prin Ordinul Presedintelui ANREnr.24/2007, modificat prin Ordinul Presedintelui ANRE nr.14/2010.Autorizatie de tip EDI destinataexecutarii instalatiilor de utilizareagazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei electrice ( ANRE ) in conformitate cu Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale aprobat prin Ordinul Presedintelui ANRE nr.89/2009.(art.15).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie globala de afaceri, pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012 ), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.000.000 lei. Valoarea in EURO a cifrei medii globale de afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pentru ultimii 3 ani. Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Se vor prezenta bilanturile contabilesau extrase de bilant, documente aferente anilor 2010 si 2011 iar pentru anul 2012 se va prezenta bilantul contabil sau extrasul de bilant daca bilantul a fost predat, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente(balanta de verificare) din care sa reiasa cifra de afaceri aferenta acestui an.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant vor fi prezentate numai in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.7Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractani. Se va completa Formular nr. 16Prezentarea acordului de subcontractare. Se va completa Formular nr. 17. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. Se va completa Formular nr. 6, Cerinta nr.6O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv lista cu aceste utilaje- mijloace de transport, utilaje si dispozitive specifice pentru lucrari de constructii, lucrari de drumuri, apa-canal, electrice, gaze.. Se va complete Formular nr.20, Cerinta nr.5Lista cu personalul muncitor, de care dispune ofertantul, direct responsabil de indeplinirea contractului. Se va completa Formular nr.15, Cerinta nr.4Personalul tehnic de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru realizarea contractului :1. Sef santier;2. Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniul constructii civile industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere;3.Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;4.Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;5.Inginer/subinginer drumuri si poduri;6.Inginer/subinginer constructii civile industriale, agrozootehnice;7.Inginer/subinginerinstalatii sanitareSe va completa Formular nr.12Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal cu specializarile solicitate, angajati sau cu contracte de colaborare.Se vor prezenta: -copie dupa atestatul R.T.E. si legitimatia RTE valabile la data limita de depunere a ofertelor pentru responsabilii tehnici cu executia-copii dupa diplomele/documentele de absolvire pentru inginer drumuri si poduri, inginer instalatii sanitare, inginer constructii-CV-uri pentru toti specialistii nominalizati pentru indeplinirea contractului( se va completa Formular nr. 13 )si Declaratii pe propria raspundere privind disponibilitatea ( se va completa Formular nr. 14).Pentru colaboratori se permite, in cadrul ofertei, prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia, la semnarea contractului, sa faca dovada incheierii contractului de colaborare sau contractului individual de munca., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa Formular nr.11, Cerinta nr.2Prezentarea de lucrari similare executate in baza unui numar maxim de 5contracte, a caror valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoareade 4.000.000 lei, fara TVA.Pentru contractul / contractele propus / propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari similare se intelege : - reabilitare/modernizare/amenajare de parcuri/spatii verzi-reabilitare/modernizare/amenajare de locuri de agrement;
- lucrari de pavare si de asfaltare;
- lucrari de constructii de piste de biciclete;
- lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare;Nota : Lucrarile prezentate ca experienta similara trebuie sa cuprinda, toate grupele de lucrari mentionate, mai sus, ca lucrari similare, fara a se impune o anumita valoare pe grupele de lucrari., Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( impliniti la data stabilita pentru depunerea ofertelor ), continand valori, perioade si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formular nr.18.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.atasata invitatiei de participare;se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer