Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - executarea lucrarii ;INCHIDEREA DEPOZITULUI DE DESEURI din incinta CTE IERNUT-


Detaliu pentru invitatia numarul 330172
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 330172/21.06.2012
Denumire contract: executarea lucrarii ;INCHIDEREADEPOZITULUIDEDESEURIdin incintaCTEIERNUT-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ENERGETICII NR. 1, iernut, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 265471333, fax: +40 265471494
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IERNUT, str.Energeticii, nr.1, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executarea lucrarii ;INCHIDEREADEPOZITULUIDEDESEURIdin incintaCTEIERNUT-
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: --executarea lucrarii : INCHIDEREADEPOZITULUIDEDESEURIdin incintaCTEIERNUT- conformcu prevederile din P.T.-C.S. nr.07.183/30.10.2007precum sicu completarile aduse la acestea prin Avizele emise de DIRECTIA APELOR MURES siAgentiapt. Protectia mediuluiMures, atasate la documentatia de atribuire , Sectiunea II- Avize.Se face urmatoarea precizare : descarcarea apelor pluviale si a levigatului din rigola perimetrala in statia de epurare a CTE Iernut ( cerintadin avizele de laApele Romane si Agentia de protectie a mediului)nu face obiectul licitatiei. Aceasta lucrare se va executa cu forte proprii.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2.500 leiPerioada de valab. a garantiei de participare este de 60zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante - conform Formularul 4 din sectiunea ?Formulare?) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament de plata in contulRO48 RNCB 0189 0159 2175 0050 , BCR Iernut. ?Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu depunerea ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Documentul care dovedeste constituirea gar.particip.se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei . Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Potrivit prevederilor art. 2781, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul garantiei de participare depusa prin oricare dintre modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare suma de 1310 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180din OUG 34/2006, aprobata cu completari si modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III Formulare;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu completari si modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cuFormular B din sectiunea III Formulare;3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul C din sectiunea III Persoane cu functii de decizie din cadrul SE Mures- Director SE Mures : ing. Calian Dorel- Director Adj.Tehnic : David Stefan- Director adj. Economic : ec. VlassaRamona- Director adj. Comercial-Marketing: ing. Maria OpreaComisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte;membri-Balea Cristina, Mezei Andrei , Detesan Horatiu, Paun Cristina4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform FormularuluiF din sectiunea III - ?Formulare?.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)-se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) : -se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice romane - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, in termen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personalul minim de care dispune operat. ec. in vederea derularii contractului trebuie sa fie angajat sau angajat permanent la data depunerii ofertelor.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (FORMULARUL 12I).Se solicita si cate o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu certificari de: a) coordonator de proiect/ sef santier executie cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de protectia mediului, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. b) responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.Responsabil cu calitatea in constructii cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de protectia mediului.Pt.responsabilul tehnic cu executia si pt. personalul responsabil cu calitatea in constructiise va/vor prezenta, doc.de atestare in termen de valabilitate certificari ISO 9001/2008 SI ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer