Achizitie publica - Executarea lucrarilor de centrala termica si retele termice aferente la Gradinita Nr. 191
Detaliu pentru invitatia numarul 321416
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321416/12.03.2012
Denumire contract: Executarea lucrarilor de centrala termica si retele termice aferente la Gradinita Nr. 191
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR.191Cod fiscal: 3212890, Adresa: STR.COZLA NR.1, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 340 30 46, Fax: 340 10 59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea lucrarilor de centrala termica si retele termice aferente la Gradinita Nr. 191
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de centrala termica si retele termice aferente la Gradinita Nr. 191, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant part 3.380, 19LEIIn caz unei contest, in mas in care CNSC resp cont dep de un op ec, aut contr va retine cont din garan de part in rap cu val estim a contr in conf cu art 278¹ alineat(1) din OUG 34/2006 cu modif si compl ult.In caz in care of face part din categ IMM in conf cu Leg nr. 346/2004, va atasa garant de part si decl de incadr in categ IMM.Garan de part poate fi const in urmat form: a) OP in contulRO05TREZ7035006XXX007695 desc la Trez Sector 3, cod fiscal 3212890;b) Scris de garant banc in fav aut contr cf form 14Per de valab a garantiei 90 zile de la data limita stab pT depunerea of.Orice of care nu este insot de garan de part (in orig prez in part ext a plic nu va fi desch si va fi consid resp in cadr sed de desch cf art 33 alin 3 din HG 925/2006 actual.Of care vor const garan de part prin viram banc sau printr-un instr de garan emis in cond legii de o soc bancara, vor incl. in cadr ac si urmat clauza ?in sit in care subscr a depus contest la CNSC iar acestaa resp contest, ne oblig sa viram in cont aut contr o val rap la val est a contr, cf art 278¹ alin (1) din OUG 34/2006 cu modif si compl ult.In caz unei asoc, Scris de garant banc sau orice alta modde const a ac fi emisa in num Lid Asoc.In caz in care of este o asoc, pt a putea benef de reduc cerint priv val garan de partic la 50 %, fiec asoc tr sa se incadr in categ IMM, cf Leg nr 346/2004.Garant pt partic se pierde de catre of in urmat caz: of isi retrage of in perioada de valab a of;of sa fiind stab castig, nu const garant de buna exec in per de valab a of si oricum nu mai tarz de 15 zile de la data semn contr;of sa fiind stab castig, refuza sa semn contr de achiz publ in perioada de valab a of.Garan de partic se restit: of castigator: in cel mult 3 zile lucr de la data const garantiei de buna executie;of necastiga: dupa semn contr de achiz publ cu of a carui of a fost desemn castig, dar nu mai tarz de 3 zile lucrat de la data exp per de valab a of.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de lucrari 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contr de lucrari este cf art 90 din HG 925/cu modif si compl ulterioare tinandu se cont de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180si art. 181 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul nr. 0.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul nr. 1.Declaratii privind calitatea de participant la proceduraSe va completa formularul 2.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Pres ANRMAP nr.314/2010.Certificat de participare cu oferta independenta, conf Ord pres ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa formularul nr.3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ind 1Se va completa formularul nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Factori de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stefania Tudorache, Georgeta Negulescu, Cristina Dona, Mariana Gaescu, Maricica VoicuDocumente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorPrezentare Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat de stat eliberate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat. in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Forma de prezentare: in original , copie legalizata sau copie cu inscrisul »conform cu originalul »Prezentare Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa rezulte ca societatea nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteleForma de prezentare: in original , copie legalizata sau copie cu inscrisul »conform cu originalul »In situatia in care din documentele solicitate la capitolul V.1 respectiv V.2, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica Pers jurid/fiz romane: Prez Certif constatator emis de Of Reg Com, in conf cu prev Leg nr.26/1990, din care sa rez a ob de activ a of este in corespondenta cu activ solicitate in prez contr, in orig sau copie leg si elib cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii of;Forma de prez: orig, copie leg sau copie cu inscrisul »conf cu orig»;Pers jurid/fiz straine: Prez doc care dovedesc o forma de inregistrare ca pers fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conf cu prevederile din tara in care of este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2008, 2009, 2010, Fisa de inf generaleCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu: ani642.236, 10 LEIlei fara TVA, rezultata exclusiv din executie de lucrari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare ISCIRpe societatepentru montare, instalare si punere infunctiune a centralelor termice pentru - Domeniul deautorizare: montarea, instalarea cazanelor cu puteri = 400 Kw, conform prescriptiei tehnice PTA1/2010., Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara-Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de lucrari de natura similara, , avand ca obiect lucrari de centrala termica si retele termice aferente "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat., Declaratia cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, -un responsabil tehnic cu executia de lucrari (RTE)- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ)- un manager de calitate- un manager de mediu- un inginer/subinginer specialitate constructii civile- un inginer/subinginer specialitate instalatiiOfertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare, Declartie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere sau contract decomodat) pentru indeplinirea contractului, Declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii-Legea 319/2006, Declaratie cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea furnizarii de catre subcontractantDaca un ofertant care subcontracteaza parti din contract este declarat castigator, inaintea incheierii contractului de achizitie publica se vor prezenta contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006., Acord de asociere - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Standarde de asigurare a calitatiiStandarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
25
Descriere: a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 25 de puncte; b) pentru durata de garantie durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: (n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [ 25 ]. Durata garan?iei acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 24 (douazeci?ipatru) luni ?i maxim de 120 (unasutadouazeci) luni.Nota: Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Termen de executie
15
Descriere: a)Pentru durata minimade executie, prevazuta in caietul de sarcini se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la litera a) punctajul se acorda astfel: Te (n) = {termen minim/termen (n)} x punctajul maxim alocat factorului de evaluare durata de executie; Durata minima de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 45 zile si maxim60 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesand direct Sistemul Electronic de Achizitii Publice - S.E.A.P., pe site-ul www.e-licitatie.ro, prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din invitat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 14:48