Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Executarea lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului Supraetajare Pavilion A - Baza Nautica a UMC"


Detaliu pentru invitatia numarul 349255
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Numar invitatie: 349255/26.06.2013
Denumire contract: , ,Executarea lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului Supraetajare Pavilion A - Baza Nautica a UMC"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTACod fiscal: 2747321, Adresa: str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Telefon: 0241/664740, Fax: 0241/617260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Maritima din Constanta-RECTORAT, str. Mircea cel Batran, nr. 104. mun. Constanta, cod postal 900663, telefon: +40 241664740, fax: +40 241617260, persoana de contact: Cristalina Stoian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Maritima din Constanta, str Mircea cel Batran, nr 104 - Sala de Consiliu, etaj 7.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Executarea lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului Supraetajare Pavilion A - Baza Nautica a UMC"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructii privind realizarea obiectivului Supraetajare Pavilion A - Baza Nautica a UMC, astfel cum specifica Caietul de sarcini: etajarea cladirii existente utilizand o structura usoara.Pentru etajare se vor executa: 1.Desfacerea straturilor de hidroizolatie si temoizolatie ale terasei;2.Executarea structurii metalice pentru pereti si acoperis;3.Realizarea scarii din beton armat si a casei de scara adiacente cladirii;4.Realizarea inchiderilor si a acoperisului;5.Realizarea instalatiilor interioare;6.Realizarea finisajelor interioare si exterioare.- In conformitate cu art. 29, alin. 2 cu (1) din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, , ,Valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)., ,Estimarea Cheltuielilor diverse si neprevazute, in conformitate cu H.G.nr.28/2008, se face procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general.- Conform devizului general definit de proiectat: Cap.5. Alte cheltuieli respectiv, 5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute = 84.270, 00 lei.- Valoarea estimata a contractului(inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute, exclusiv TVA)= 1.041.502, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 041, 502 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 19.100, 00 lei. Perioada de valab.a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: astfel cum stipuleaza art.86 alin. 1, alin.2, alin.3 si alin.5 din H.G. nr. 925/2006; in cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se va completa si depune in original Formular nr.20. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unuiordin de plata (in original) sau a unei file cec(in original), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;
- In cazul ofertantilor din categ. I.M.M.- prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004 - garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.ATENTIE! Confirmarea de catre banca a documentelor de constituire a garantiei de participare se va efectua pana la data si ora deschiderii ofertelor.- In cazul depunerii unei contestatii la CNSC: cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul respingerii contestatiei pe fond, este cel prevazutde art.278 cu (1), alin. 1, din O.U.G. nr.34/2006.- In cazul IMM-urilor, valoarea ce se va retine din garantia de participare va fi de 50% din cuantumul prevazutde art.278 cu (1), alin. 1, din O.U.G. nr.34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile in materia achizitiilor publice.- In cazul constituirii prin virament bancar: Cont nr. RO49TREZ231504601X000610, deschis la Trez. Constanta, cod fiscal 2747321.Pentru o evaluare si/sau raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia constituita in EURO, se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A. Constituire, in conformitate cu art.90, alin.(1)si alin.(2) din H.G. nr.925/2006: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va completa Formular nr.21 - devine anexa la contract; b)retineri succesive din sumele datorate ptr.facturi partiale: in acest caz Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- In cazul ofertantilor din categ. I.M.M., garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, prin notificarea pretentiei oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.- Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin. (3) si alin (4) din HG 925/2006.- Garantia va fi constituita in max.3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr.1.a) Formularul nr.1 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1.d) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 2.a) Formularul nr. 2 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, vor fi demonstrate de fiecare asociat - se va completa si prezenta in original, Formular nr.2c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.3.d) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant in procedura-Se va completa si prezenta in original, Formular nr.4.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta - Se va completa si prezenta in original, Formular nr.5.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a)Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;b)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;c)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere, va completa si prezenta in original Formular nr.5.Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa si prezenta in original Formular nr.6.a)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a1)Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a2)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a3)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a4)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta in original, Formular nr. 6.b)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1. Violeta Vali CIUCUR, Ordonator de credite2. Cornel PANAIT, Prorector3. Emil OANTA, Presedinte Comisie de evaluare4. Elena GHITA, Membru Comisie de evaluare5. Viorica GURAU, Contabil Sef6. Elena MAXIM, Membru Comisie de evaluare7. Daniel VLAESCU, Membru Comisie de evaluare8. Cristalina STOIAN, Membru Comisie de evaluare9. Cecilia BALANESCU, Membru Comisie de evaluare10.Luiza NICA, Membru Comisie de evaluare11.Adrian Branza, Membru de rezerva Comisie de evaluare12.Elena BOGDAN , Membru de rezerva Comisie de evaluare.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul", semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c) In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratie pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.7Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c) In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratia pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.8Cazier judiciar al societatii sau certificat echivalent: eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnat autorizat si stampilat.- Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe proprie raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata.Cerinta nr.9Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006. (Daca este cazul).Se va completa si prezenta in original Formular nr.25. Cerinta nr.1.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal, sau secundar, codurile CAEN aferente obiectului contractului.a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in clasificarea CAEN (cazul persoanelor juridice/fizice romane)/in clasificarea NACE din tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul(cazul persoanelor juridice/fizice straine).b) Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnat autorizat si stampilat;c) Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.d) Ofertantul declarat castigator in urma derularii procedurii de atribuire a contractului, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata - in cazul depunerii documentului copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnat autorizat si stampilat.e) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert sustinator/terti sustinatori;f) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea sa de contract.Cerinta nr. 1 - pentru Persoanele fizice autorizateSe vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Cerinta nr.1 - pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori, apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.a) Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana, original.b) In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea si/sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate si/sau nu sunt prezentate in forma solicitata si/sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.a)Nivel minim necesar: 1.900.000, 00 lei.b)Angajament ferm, incheiat in forma autentica, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata decatre o alta persoana;c)Persoana ce asigura sustinerea economica sifinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d)., Cerinta nr. 2.Disponibilitati/resurse Disponibilitati financiare(banesti), resurse reale, negrevate de datorii, sau linii de credit in valoare de638.155, 00lei, pentru o perioada de 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie;
- Accesul la disponibilitati se va raporta la momentul semnarii contractului.- Suma va fi imobilizata pentru realizarea a 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie.a)Scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare, din care sa reiasa ca ofertantul detine, in cazul in care oferta sa este declarata cattigatoare, surse reale de finantare, negrevate de datorii, sau linii de credit in suma de 638.155, 00 lei, pentru o perioada de minim 4 luni de derulare a contractului, in conformitate cu graficul de executie.b)Documentul se depune in original/copie legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.1.1.Experienta similara, realizata din contracte executate in ultimii 5 ani, in domeniul aferent obiectului contractului.1.2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cuprinzand executia de lucrari similare care vor fiinsotite de certificari privind executia.1.3.Nivelurile specifice minime necesare, respectiv suma valorilor lucrarilor similare executate incluse in documente/parti alecontractelor/procese-verbale de receptie/ certificari privind executia prezentate, sa fie de minim: 900.000, 00 lei, fara TVA.a) Se vor completa si prezenta in original, semnate autorizat si stampilate: Formular nr.9 si Anexa 1 la Formular nr.9;b) Pentru confirmare, se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate autorizat si stampilate: b1) documente/parti ale contractului/ contractelor privind executia de lucrari similare celei specificate la pct.1.1.;b2) documente care certifica executia: procese verbale de receptie /certificaride executie, emise privind executia de lucrari similare celei specificate la pct.1.1.Procesele verbale de receptie/certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.1.4. Angajament ferm, incheiat in forma autentica, in cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana;a)Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si lit.d)., Cerinta nr. 2Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari: 1.Automacara;2.Autobasculanta;3.Motocompresor, Cerinta nr. 3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii.a) Documente care atesta calitatea de responsabil cu controlul calitatii/decizia de numire in calitatea de responsabil cu controlul calitatii.b)Declaratie de disponibilitate, pentru fiecare personal de specialitate care asigura controlul calitatii., Cerinta nr.4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare a personalului de conducere precum si ale personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului: 1.Manager de proiect -Inginer, reprezentantul constructorului;2.Inginer instalatii- experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul instalatii;3.Sef de santier - experienta profesionala de minim 3 ani ;4.Inginer respobonsabil tehnic cu executia ? atestat.- Se vor prezenta CV-urile in original, semnate;
- Se vor prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate: documente, atestate, certificate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertei;
- Se va prezenta, in original, semnat autorizat, Formular nr. 13 - Declaratie de disponibilitate pentru fiecare personal de specialitate., Cerinta nr.5 Acord de asociere-daca este cazul. Cerinta nr.1 Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate specific lucrarilor care fac obiectul principal/secundar al proceduriide atribuire a contractului.a)Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.b)Documentele se vor prezenta in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul'', semnate autorizat si stampilate., Cerinta nr. 2 Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.a)Se vor prezenta: certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de mediu ? ISO 14001 sau alte sisteme de respectare a standardelor de mediu, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.b)Documentele se vor prezenta in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate autorizat si stampilate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer