Achizitie publica - Executarea lucrarilor de mentenanta pentru instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune - Zona MT-JT Giurgiu
Detaliu pentru invitatia numarul 332264
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332264/24.07.2012
Denumire contract: Executarea lucrarilor de mentenanta pentru instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune - Zona MT-JT Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0734557641, fax: +40 0372871085, pers.de cont.Dumitra Ulmeanu, Serv Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0734557641, fax: +40 0372871085, persoana de contact: Serv Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea lucrarilor de mentenanta pentru instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune - Zona MT-JT Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii se efectueaza in instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune.Lucrarile de reparatii sunt lucrari de mentenanta corectiva prin care se elimina un anumit defect detectat in instalatiile de MT-JT, astfel incat acestea sa poata fi readuse in starea normala de functionare.
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 110, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.rapor.la val.maxima ptr.fiecare lot in parte: Lot 1 = 53.000/26.500lei-IMM, Lot 2 = 45.500/27.750 lei-IMM; Lot 3 = 53.000/26.500lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a AC -suma: Lot 1 = 7.318, 44 lei fara TVA, Lot2=6.813, 84 lei fara TVA, Lot 3= 7.318, 44 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum. garant de buna exec, este de 10%(5%ptr IMM)din val.contr.fara TVA. B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este de 24 luni. C.Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract.subs. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legiide o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prev. si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contr subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Aprobare buget: Director General Enel Distributie Muntenia - Giuseppe Fanizzi;
-Director Retea Enel Distributie Muntenia - Baloi Emanoil;
-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Dumitra Ulmeanu-Responsabil cu derularea contractului, Constantin Gheban - sef Operativa Zona MT-JT Giurgiu.-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4. 5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV ? 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV (C2A/C2B);
-Atestat emis de A.N.R.E. pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4kv(B).Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (pentru anii 2009, 2010, 2011) sa fie cel putin: - pentru Lotul 1:3.400.000 lei (1.700.000 lei pentru I.M.M.);
- Lot 2:3.000.000 lei (1.500.000 lei pentru I.M.M.);
- Lot3:3.400.000 lei (1.700.000 lei pentru I.M.M.). Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009-1 euro = 4.2373 lei; 2010-1 euro = 4.2099 lei; 2011-1 euro = 4.2379 lei.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a fost solicitata deoarece reprezinta un indicator relevant pentru demonstrarea situatiei economico-financiare a operatorului economic. Valoarea cifrei de afaceri globale s-a raportat la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent/pentru fiecare lot care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata Acordului-cadru.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare lot ofertat, o lista care va cuprinde lucrari de executie instalatii electrice de medie si joasa tensiune, realizate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc), si a caror valoare sa fi cel putin egala cu: Pentru Lot 1 ? 1.416.000 lei (fara T.V.A.);Pentru Lot 2 ? 1.200.000 lei (fara T.V.A.);Pentru Lot 3 - 1.416.000 lei (fara T.V.A.);Valoarea lucrarii din Lista de lucrari similare solicitata s-a raportat la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent/pentru fiecare lot care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata Acordului-cadru, respectiv 80% din valoare.Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari(aferentelucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective., Pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind personalultehnic de pecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor deconducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca, pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru, Pentru fiecare lot ofertat informatii privind subcontr.In situatia in care of. intentioneaza sa subcontr. parti din contr.de exec., are oblig.de a preciza: 1.Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr. resp. indicarea procentajului din total lucr.; 2.Indicarea activit. ce vor fi realiz. de subcontr. si valoarea ac.; 3. Datele de recunoastere ale subcontr., precum si specializarea acestora; 4.La incheierea contr.(in situatia in care este desemnat castig.) are oblig. de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contr. Res mat si umane ale subcontr. declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indepl., daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus of.aresubcontr., intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb. indepl. de acesta. Subcontr. nu pot subcontr. la randul lor parte din activ. alocate., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof sedemonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl dacaunul dintre asociati detine autoriz sol. cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatiacontractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vordeclara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Doc. de atrib. este publicata in SEAP, pers. contact: D.Ulmeanu, tel. 0734557641, fax: 0372871085
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 11:04