Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTAREA LUCRARILOR DE REABILITARE SI INSTALATII, ORGANIZARE DE SANTIER, AMENAJARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI, STUDII DE TEREN SI ASIGURAREA UTILITATILOR pentru contractul de finantare REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?


Detaliu pentru invitatia numarul 322995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Aiud
Numar invitatie: 322995/28.03.2012
Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR DE REABILITARE SI INSTALATII, ORGANIZARE DE SANTIER, AMENAJARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI, STUDII DE TEREN SI ASIGURAREA UTILITATILOR pentru contractul de finantare REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul AiudCod fiscal: 4613636, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud, Telefon: 0258861310, Fax: 0258861280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 1., Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861310, fax: +40 258861280
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, loc. Aiud, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR DE REABILITARE SI INSTALATII, ORGANIZARE DE SANTIER, AMENAJARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI, STUDII DE TEREN SI ASIGURAREA UTILITATILOR pentru contractul de finantare REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL ?BETHLEN GABOR?din Aiud, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reabilitare ?i de instala?ii, organizare de ?antier, amenajare pentru protec?ia mediului, studii de teren ?i asigurarea utilita?ilor pentru contractul de finantare Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National ?Bethlen Gabor?din Aiud, judetul Alba conform Proiectului tehnic nr. 1/2009.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 098, 820.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 200.000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original ; Formularul 16.b) prin virament, ordin de plata in contul UAT Municipiul Aiud (RO43 TREZ 0045 06XX XX00 0491), deschis la Trezoreria Aiud, CUI: 4613636.c) numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 17.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari, conform art. 90 din HG 925/2006, prin una dintre urmatoarele variante: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 1.II. Neincadrarea in situa?ia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul 2. Daca este cazul, fiecare asociat, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit.c si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cadrul acestei sectiuni se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: ? Formular 3.? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si care sa se rezulte indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 4.? Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Josan Mihai Horatiu - primar;
- Florea Delia Daniela? presedinte ? membru;
- RaczLeventeZoltan ? membru;
- Szocs Ildico? membru;
- Scrobota Elena Viorica ? membru ;
- Nagy Csaba Gyula? membru ;
- Varadi Alina Florina? membru ;
- Niculita Cosmina? membru ; 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -4120 ? Lucrari de construc?ii a cladirilor reziden?iale ?i nereziden?iale.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.(In cazul unei asocieri/consor?iu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerin?a).In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt echivalente cu codul CAEN -4120 ? Lucrari de construc?ii a cladirilor reziden?iale ?i nereziden?iale. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii conditiilor legale pentru executarea instalatiilor de utilizare gaze naturale. Astfel, ofertantul trebuie sa prezinte Autorizatia pentru executarea instalatiilor de utilizare gaze naturale tip EDI emisa de ANRE, valabila la data deschiderii ofertelor. Dupa caz, ofertantul va face dovada indeplinirii conditiilor mentionate mai sus prin prezentarea unui contract incheiat cu o societate autorizata in domeniul solicitat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.? Informatii generale-Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 20.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat una sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 19.000.000 lei fara TVA.Lucrarea/lucrarile prezentate pentru demonstrarea experientei similare trebuie sa aiba ca obiect reabilitarea de monumente istorice: lucrari de structuri, lucrari de arhitectura si de finisaje, restaurare pictura murala si obiecte de arta plastica, instalatii sanitare, electrice, de ventilatie si de incalzire.2. Fisa de experienta similara, Capacitatea tehnicaAsigurarea dotarilor necesare1. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), de urmatoarele tipuri de echipamente: - buldoexcavator - 1 buc.;
- schela pentru minim 1.000 mp;
- mijloc de transport materiale cu capacitate de minim 8 tone ? 1 buc;
- macara de fereastra;In sensul dovedirii/asumarii respectarii conditiilorde mai sus, ofertantul poate prezenta inclusiv un angajament., 1. Decl.pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect2.Decl.privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere3. Decl.de angajament pentru asigurarea descarcarii arheologiceAsigurarea expertilor/specialistilor1)Un sef de santier/coordonator, care trebuie sa indeplineasca urmat.conditii: -sa detina un atestat emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile: 4 - Inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice: E - executare lucrari, G - inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice(1, 2);
- sa dem.experienta in domeniu restaurare ? conservare a monumentelor istorice, in calit.de coordonator de lucrari, sef santier, sef formatie lucru/echipa, dovedita prin particip.la cel putin un proiect de tipul celui care face obiectul prezentei proceduri. Se va considera ?proiect de tipul celui care face obiectul prez.proc.?orice lucrare coordonata care se ref. la monumene istorice, 2) Un artist plastic atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile: 6 ? Restaurare pictura murala ? E ? executare lucrari;3) Un sculptor atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile: 9 - Componente artistice - Restaurare piatra, sculptura piatra: D - sef proiect; E - executare lucrari ;4) O persoana atestata de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul arheologie.5) O persoana autorizata de ANREcu minim grad II B ?in domeniul energiei electrice ., 6) Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.): - in domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere- in domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala.- sa demonstreze experienta in domeniul restaurare ? conservare a monumentelor istorice, in calitate de responsabil tehnic cu executia, dovedita prin participarea la cel putin un proiect de tipul celui care face obiectul prezentei proceduri. Se va considera ?proiect de tipul celui care face obiectul prezentei proceduri? orice lucrare care se refera la monumente istorice, in cadrul careia persoananominalizata a indeplinit atributii de RTE, conform celor solicitate mai sus.7) Unresponsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii8)Responsabil/coordonator de Securitatea si Sanatatea in Munca. 1.Certificat cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), pentru activitati de constructiiin copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.2. Cerinta obligatorie: Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitati de constructiiin copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
10
Descriere: Garantie minima solicitata: 2 ani.Perioadele de garantie peste 5 ani nu vor fi punctate suplimentar. Algoritmul: Pmax. ? 10p, Pn = (Garantie?n? /Garantie`max`)x10
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In mod gratuit, prin descarcare din SEAP, de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer