Achizitie publica - EXECUTAREA LUCRARILOR DE REDESCHIDERE ACCES CAROSABIL IN CURTEA PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA
Detaliu pentru invitatia numarul 320942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320942/28.02.2012
Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR DE REDESCHIDERE ACCES CAROSABIL IN CURTEA PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259436276, fax: +40 259436276, persoana de contact: Ciarnau Claudia, Marcela Halasz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradae, Piata Unirii nr. 1, Primaria municipiului Oradea, Sala mica, etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR DE REDESCHIDERE ACCES CAROSABIL IN CURTEA PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTAREA LUCRARILOR DE REDESCHIDERE ACCES CAROSABIL IN CURTEA PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 826 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2500 lei si se va constitui prin depunere numerar casierie, OP in cont RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii. In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, respectiv 1.388, 26 lei(1%). Valabilitea garantiei de participare este de 60 zile de la data depunerii ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Oradea
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular nr. 10?1-Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 180; Formular nr. 10?2-Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181; Formular nr. 10?3-Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69?1; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat de stat eliberate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic ? Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, consilier Serviviul Tehnic ? Negrutiu Monica, consilier Achizitii Publice - Bolos Ramona. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, si sa rezulte: ?obiectul de activitate al ofertantului;?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Nota: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.In situatia in care din documentele solicitate la capitolul V.1, respectiv V.2, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca si obiect lucrari in domeniul restaurarii si conservarii monumentelor istorice, silimare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare cel putin egala cu 138.826 lei fara T.V.A., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere, prin care sa faca dovada ca dispunde de: -un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul restaurarii si conservarii monumentelor istorice, atestat de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National., Prezentare Declaratie cuprinzand personalul calificat disponibil pentruexecutarea lucrarilor, prin care sa faca dovada ca dispune de personalcalificat necesar pentru executarea lucrarilor care fac obiectul prezenteiprocedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 08:47