Achizitie publica - Executarea lucrarilor de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 338236
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338236/26.10.2012
Denumire contract: Executarea lucrarilor de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA Brasov-BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea lucrarilor de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 894, 107.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare este de 208941 lei sau 104.470, 5 lei pentru IMM, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens. Modul de const conform art 86 din HG 925/2006 - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, Formular F59, sau virament bancar - cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul intrep mici si mijlocii cunatumul gar de particip solicitat mai sus va fi redus la jumatate - se va completa Formular 61. In cazul dep de oferte in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM. In conformitate cu art. 278^1 alin 1 lit b din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare din gar de part se va retine suma de 10.090, 58 lei. Garantia de participare se restituie conform dispoz art 88 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Da.Cuantum garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent sau 5% daca ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens. Modul de constituire: conform art.90 din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG nr. 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face conform art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.1 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3. Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.12.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3. Informatii despre persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Atomei si Razvan Popa-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct - D-na Liliana Horga-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilier juridic Cristina Dica, consilier Mihaela Gal, Consilieri locali :1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS Certificat constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, emis cu maxim 30 de zile inaintea de data depunerii ofertelor pentru a fi valabil la data depunerii ofertelor , din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului acordului cadru. Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa Fisa de Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari : responsabil-tehnic cu executia lucrarilor (RTE), minim 5 muncitori calificati in lucrari de constructii, minim 2 muncitori calificati in lucrari de instalatii autorizati ( 1 electrician , 1 instalator pentru instalatii sanitare/ termice), responsabil cu sanatatea si securitate in munca. Se vor completa declaratie cu privire la personalul de specialitate, cv-urile si se prezinta actele doveditoare specialitatii fiecarui specialist. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., O declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari ., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractant si specializarea acestoraIn cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completa Formularul 18 din Sectiunea ?Formulare?. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantulcastigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri se completeaza si se prezinta formularul model ?Acord de asociere? ? Formularul 44. Daca oferta este declarata castigatoare se va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract. Oferta trebuie sa cuprinda acordul de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe toata durata acordului - cadru, decat cu aprobareaautoritatii contractante si numai in situatii exceptionale., Informatii privind tertii sustinatori In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare sau resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura capacitatea tehnica si profesionala va prezenta declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare cat si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit.c^1 si lit d din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentineconform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentineconform ISO 14001:2001, un sistem de management al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP , PRIN DESCARCAREA GRATUITA A DOCUMENTATIEI ; utilizati programul GRATUIT shellSAFE Verify.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 09:24