Achizitie publica - Executarea lucrarilor de reparatii pentru LEA 110 kV din gestiunea S.C. ENEL Distributie Banat S.A.-Centrul Inalta Tensiune
Detaliu pentru invitatia numarul 328602
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328602/05.06.2012
Denumire contract: Executarea lucrarilor de reparatii pentru LEA 110 kV din gestiunea S.C. ENEL Distributie Banat S.A.-Centrul Inalta Tensiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., str. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0212065072, fax: +40 0372871085, persoana de contact: Daniela Sarbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., str. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea lucrarilor de reparatii pentru LEA 110 kV din gestiunea S.C. ENEL Distributie Banat S.A.-Centrul Inalta Tensiune
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care fac obiectul achizitiei sunt lucrari efectuate pe LEA 110 kV existente, respectiv reparatii planificate (R1) si reparatii accidentale ca urmare a unor avarii (RA).Valoarea maxima a Acordului-cadru pentru: Lot 1:727.834 lei (fara TVA)Lot 2:772.200 lei (fara TVA)Valoarea minima a Acordului-cadru pentru: Lot 1:363917 lei (fara TVA)Lot 2:386100 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 500, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot1:12000lei(6000 lei ptr IMM);Lot2:12800lei(6400 lei ptr IMM).2.Perioada de valab.: cel putin eg.cu perioada de valab. a of., si curge de la term.lim.de dep.a of. 3. Mod de constit.: a) prin instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., in orig.;se va prez.in lb.romana, pana la data si ora deschid.of., si treb.sa prevada daca plata garant.se va exec.: ? conditionat, resp.dupa constatarea culpei pers.garantate, in conf. cu contr.garantat;sau ? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; SAU b) prin depunerea unui ordin de plata sau fila CEC, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca, in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA. 4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original. 5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 6.In cazul unei contest. In conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 (actualiz), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimate a AC -sumele: Lot 1-4507, 83 lei;Lot2-4552, 20 lei(calculate conform litera b). 7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
A.Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din val.contr.subs fara TVA. B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este de 24 luni. C. Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prev. si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contr subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3 Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Aprobare buget: Director General Enel Distributie Banat-Giuseppe Fanizzi-Director Retea Enel Distributie Banat-Afilon Moica-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Daniela Sarbu-Responsabili cu derularea contractului, Gabriel Ciucasu - Ing. Sef Centrul Inalta Tensiune Banat;Sef UOIT Arad-Cosmin Tutunaru;Sef UOIT Deva-Tudor Cernaianu;Sef UOIT Resita-Adrian Constantin;Sef UOIT Timisoara-Marius Hamat;Sef UOIT V. Jiului-Traian StefFormularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Documentul trebuie sa fie emis cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor.- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul de tipul celui mentionat mai sus, emis recent (cu cel mult 30 zilede zile inainte de data deschiderii ofertelor) in original/copie legalizata.2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executarea de linii electrice aeriene cu tensiunea nominala de 110 kV (C2B/D2);Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin: Lot 1:727800 lei fara TVA (363900 lei fara TVA ? IMM-uri).Lot 2:772000 lei fara TVA (386000 lei fara TVA ? IMM-uri).In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR: 2009 ? 1 Euro =4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro =4.2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare lot ofertat o lista care va cuprinde o lucrare similara executata in ultimii 5 ani, respectiv lucrari LEA 110 kV. Aceasta lista va cuprinde cel putin informatii despre un contract prin care se confirma executia de lucrari de natura similara in valoare de minim: pentru Lotul 1-290000 lei(fara TVA);pentru Lotul 2- 300000 lei(fara TVA). Lucrarile vor fi insotite de documente relevante (contracte, procese verbale de receptie, etc.) in vederea dovedirii exp. similare si de recomandari(aferente lucr respective) emise de beneficiarii lucrarilor respective., Pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind personalultehnic de pecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru si prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca, Pentru fiecare lot ofertat Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru., Pentru fiecare lot ofertat informatii privind subcontr.In situatia in care of. intentioneaza sa subcontr. parti din contr.de exec., are oblig.de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr. resp. indicarea procentajului din total lucr.; 2.Indicarea activit. ce vor fi realiz. de subcontr. si valoarea ac.; 3. Datele de recunoastere ale subcontr., precum si specializarea acestora; 4.La incheierea contr.(in situatia in care este desemnat castig.) are oblig. de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contr. Res mat si umane ale subcontr. declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indepl., daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus of.are subcontr., intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb. indepl. de acesta. Subcontr. nu pot subcontr. la randul lor parte din activ. alocate., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol. cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Doc. de atrib.este public.in SEAP (anexata prezentei invit.de particip;Pers.contact: D.Sarbu;tel.0730080918;fax: 0372971085
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 08:54