Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII: ?Baza sportiva multifunctionala in comuna Capusu Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 339705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)
Numar invitatie: 339705/20.11.2012
Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII: ?Baza sportiva multifunctionala in comuna Capusu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)Cod fiscal: 5909401, Adresa: STR. PRINCIPALANR.24, Capusu Mare, Telefon: 0264350006, Fax: 0264350006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala ? Comuna Capu?u Mare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII: ?Baza sportiva multifunctionala in comuna Capusu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Total lucrari de executie (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista)ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII: ?Baza sportiva multifunctionala in comuna Capusu Mare?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 787, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare . Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata, care sa ateste viramentul acesteia in contul RO19TREZ22124510220XXXXX deschis in numele Comunei Capusu Mare la Trezoreria Huedin. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria Comunei Capusu Mare, sat Capusu Mare, str. Principala, nr. 24, judetul Cluj); Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: 4.567, 00 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, in cuantum de 10% din valoare contractului fara TVA. sau 2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaPrezentareformular 1-forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Prezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Zoltan P. Racz(Presedinte) ? Viceprimar, Gheorghe Bolchis (Membru)- Secretar, Francisc Abraham (membru) - Contabil, Gheorghe Iancu (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante).Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilieri locali, sunt urmatoarele: Racz P. ZoltanCoruti IoanDinea Nicu-AurelHalmagyi DanielIancu VictorKolcsar LaszloMarincus LucianRostas VasileSimon IoanStan IonelStanescu Rodica VeronaTorok-Gyurko Istvan-LehelTorok Pistuka FranciscPrezentare formular 26 - forma de prezentare in original . Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca : Ofertantul are autorizate activitati legate in mod direct de obiectul contractuluiTotodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.-Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)FORMULARE: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, - Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de : minim 700.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.- bilanturile contabile din ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente, Informatii privind accesul la facilitati de creditareOfertantul va dovedi ca va avea acces, la data semnarii contractului de lucrari, la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru primele 3 luni de derulare a contractului de lucrari, in valoare de minim 200.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos.-Experienta relevanta in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare) in executia si proiectarea unei lucrari similare;
-prezentarea unui contract de minim 700.000 lei fara TVAIn cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va filuata in considerare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati., Persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului: Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus: Sef de santier ? amplasament Capusu Mare- Min. 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarire comunala? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL / MTCT /MDLPL / MDRL) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Inginer tehnico-edilitare- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Inginer instalatii electrice- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar., Nota: Prin sintagma ?contract similar? se intelege un contract in domeniul constructiilor civile pe execu?ie de obiective de investi?ii similare.- Secalificaofertantiicaredispundepersonalulastfeldimensionatincatsaasigureproiectarea si executarealucrarilor, Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate (taloane/ facturi/ contracte de comodat, contracte de leasing, contracte de inchiriere, contracte de colaborare sau orice alte tipuri de acte doveditoare, conform legii).Utilaje minime obligatorii: -betoniera- compactor-camion-unelte specifice lucrarii, Ofertantul trebuie sa faca dovada efectivelor medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind sustinerea tehnica si financiara Certificatul ISO 9001sau echivalent, Certificatul ISO 14001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer