Achizitie publica - Executarea parcare str. Lamaitei, nr. 20, spate bloc D1 - garsoniere (Asociatia 24 - langa Talcioc)
Detaliu pentru invitatia numarul 327855
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327855/25.05.2012
Denumire contract: Executarea parcare str. Lamaitei, nr. 20, spate bloc D1 - garsoniere (Asociatia 24 - langa Talcioc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BARLADCod fiscal: 4539912, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Telefon: 0235411760, Fax: 0235416867
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Romania, cod postal: 731182, telefon: +40 235411760, fax: +40 235416867, persoana de contact: FRATIAN MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Barlad, camera 16, str. 1 Decembrie, nr. 21, localitatea Barlad, judetul Vaslui.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea parcare str. Lamaitei, nr. 20, spate bloc D1 - garsoniere (Asociatia 24 - langa Talcioc)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa parcari in municipiul Barlad pe strada Lamaitei, nr. 20 in spatele blocului D1, langa Talcioc, pe o suprafata de 1084, 50 mp. Pentru realizarea acestor lucrari se vor executa urmatoarele categorii de lucrari: desfacerea bordurilor de piatra sau beton, demolari sau spargeri ale betonului simplu sau armat, sapatura manuala de pamant, preparare beton B100 pentru borduri, borduri prefabricate din beton pentru trotuare 20cm x 25cm pe fundatie din beton, strat de agregate naturale cilindrate avand functia de rezistenta, imbracaminte din beton BcR 3, 5 executata intr-un singur strat, transport rutier al pamantului, al materialelor, incarcarea materialelor, transport rutier beton, incarcat, descarcat borduri.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 551 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Garantia de participare se prezinta in original, la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul de garantii este: RO90TREZ6575006XXX000869 deschis la Trezoreria Barlad.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului., sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 2 din sectiunea Formulare.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular 3 din sectiunea Formulare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 5.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 6.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 4 - se va prezenta atat de catre eventualii subcontractanti cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar ing. Constantin Constantinescu, viceprimar Traian Petcu, ing. Maria Diaconu, ec. Mihaela Fratian.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, vor prezenta acordul de asociere semnat de catre membrii asociatiei, iar daca oferta comuna este declarata castigatoare au obligatia de a prezenta acordul de asociere legalizat.Documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate de catre toti membrii asocierii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului. Ofertantului care va fi clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va la solicita de catre autoritatea contractanta sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca respectivul formular a fost prezentat in copie.Pentru persoanele juridice/fizive straineDocumente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin 300.000 lei., Prezentarea copiei bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Prezentare Fisa experienta similara.Au executat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara, cu o valoare egala sau mai mare de 150.000 lei, fara TVA. Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta cel putin un contract de valoarea solicitata sau maxim 2 contracte cu o valoare cumulata. Pentru conversia in lei a contractelor in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE pentru anul incheierii contractului. Se va prezenta copia contractului/contractelor de lucrari similare (lucrari de parcari, lucrari de constructie, de fundatie, de imbracare drumuri, autostrazi) sau a copiei de pe partile relevante ale contractului/contractelor de lucrari similare., Cerinta nr. 3Se solicita prezentarea Declaratiei privind personalul ofertantilor responsabil pentru executarea contractului.Operatorul economic sa aiba angajat/ colaborator (cu contract de colaborare)/ prestator (cu contract de prestari servicii, un responsabil tehnic cu executia acestui contract, care sa fie inginer cu specializarea ?drumuri? atestat corespunzator. Se accepta si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 4Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au in dotare proprie/ inchiriere/ contract de colaborare/furnizare o statie de producere a betonului si utilaje pentru transportul betonului, respectiv betoniera., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii. Se solicita prezentarea Declaratiei constand in informatii privind partea/partile din contract, pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul de lucrari similare., Proces verbal/procese verbale de receptie la terminarea/finalizarea lucrarilor similare., Se solicita prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru lucari de drumuri. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001/ sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al mediului pentru lucrari de drumuri. Se solicita prezentarea de certificatuluiISO 14001/ sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 12:30