Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - executarea specializata in anul 2012 de catre firme autorizate a lucrarii: ,,REABILITARE CLADIRI ATELIERE INMA


Detaliu pentru invitatia numarul 331894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei Alimentare
Numar invitatie: 331894/18.07.2012
Denumire contract: executarea specializata in anul 2012 de catre firme autorizate a lucrarii: , ,REABILITARE CLADIRI ATELIERE INMA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei AlimentareCod fiscal: RO2795310, Adresa: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 269.32.74, Fax: 269.32.73
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 2693274, fax: +40 2693273, persoana de contact: Cristina Carcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813telefon: +40 2693274, fax: +40 2693273, persoana de contact: Cristina Carcel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executarea specializata in anul 2012 de catre firme autorizate a lucrarii: , ,REABILITARE CLADIRI ATELIERE INMA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Amenajari interioare: a. decopertare si reparatii pereti, plafoane, armare cu plasa din fibra de sticla;b. gletuire, zugravire pereti si tavane;c. tavane casetate;d. placari ceramice cu faianta si gresie;einlocuirea sistemului de etansare usi-ferestre ;f. inlocuirea retelelor de utilitati: energie electrica, termica, instalatii sanitare.2. Amenajari exterioare: a. decopertare si reparatii pereti exteriori;b. termoizolatia peretilor exteriori: aplicare, prindere mecanica si finisare placi de polistiren armate cu plasa din fibra de sticla;c. hidroizolatia fundatiei si a subsolului cladirii: aplicare polistiren extrudat de inalta densitate prin fixare mecanica simembrana PVC pentru fundatii;d. refacere acoperis : aplicare panouri termoizolante tip sandwich pe structura metalica;e. montare sistem colectare si evacuare ape pluviale
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 927, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 18000 lei, perioada de valabilitate-60 de zile.Modalitati de constituire acceptate, conform reglementarilor aferente materiei achizitiilor publice: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: Cont: RO78RNCB0072026604710001, dechis la BCR sector 1 .?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Prin depunere la casieria autoritatii contractante .Dovada constitutirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Pt. constituirea garantiei in cuantum de 50% conf. art.16 ali.(2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM se va atasa o declaratie privind incadrare intreprinderii in categoria IMM;in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia ca reprezinta un IMM.Garantia de participare se va constitui numai in lei.In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 278¹ alin. (1) din O.U.G. 34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioare ?In masura in care Consiliul respingecontestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) Intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei + 0, 1 % din ceeace depaseste 420.001 lei"Conform formulei de calcul specificata mai sus , se va retine suma de 4707, 49 lei, in cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, daca aceasta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOfertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuta la art. 181 din ordonantaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata.c) -Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante-original sau copie conform cu originalul( se raporteaza la obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor);
-Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante-original sau copie conform cu originalul( se raporteaza la obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor); Persoane juridice/fizice romane: Copie dupa certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);Persoane juridice /fizice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) privind situatia economico-financiara necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, a)Prezentarea formularului * Informatii generale*Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin 2.000.000 lei;, b) Bilantul contabil pe ultimul an financiar, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e)privind situatia capacitatii tehnice necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, a)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(calc.prin raportare la data limita pt. depunerea ofertelor), continand valori, perioade de executie, beneficiari. Lucrarile se confirma prin prezentarea unor documente doveditoare (proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), semnate de beneficiar;, b) Fisa experienta similaraOfertantul va prezenta copii de pe partile relevante a minim 2 contracte de experienta similara duse la bun sfarsit si receptionate la sfarsitul executiei in valoare de cel putin 1.000.000 lei., c) Recomandari- Se vor prezenta minim 2 recomandari pentru executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, semnata de directorul de la beneficiarul unde a avut loc executia de lucrari.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executarii sau in perioada de garantie s-au inregistrat neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, d) Resurse tehniceSe va prezenta o declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice insotite de documentele doveditoare aferente pe care operatorul economic le detine si le utilizeaza la indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima: se vor prezenta documente doveditoare pentru disponibilitatea urmatoarelor utilaje si echipamente: automacara, autocamion, buldoexcavator, betoniera electrica, grupelectrogen, e) Resurse umaneSe va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate Informatii si/sau nivel(uri) minim(e)necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, a)Certificare a sistemului de management alcalitatii: ISO 9001 sau similaraSe va prezenta o certificare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, b) Certificare a sistemului de management almediului : ISO 14001 sau similaraSe va prezenta o certificare ISO-14001 privind standardele de protectie a mediului, valabil la data deschiderii ofertelor ce va fi prezentat de catre executant sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer