Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executarea unor lucrari de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 321163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 321163/02.03.2012
Denumire contract: Executarea unor lucrari de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268472486, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cod postal 500007, cam 123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executarea unor lucrari de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea unor lucrari de reparatii curente in unitatile de invatamant preuniversitar de stat ale Municipiului Brasov in aproximativ 85 unitati de invatamant prezentate in anexa 1-tabel
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 879, 372.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantiei de participare este de 208794 lei. Modul de const conform art 86 din HG 925/2006 - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, Formular F59, sau virament bancar - cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul intrep mici si mijlocii cunatumul gar de particp solicitat mai sus va fi redus la jumatate - se va completa Formular 61. In cazul dep de oferte in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM. In conformitate cu art. 2781 alin 1 lit b din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare din gar de part se va retine suma de 9.648 lei. Garantia de participare se restituie conform dispoz art 88 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, scrisoarea de garantie bancara conform Formular 60 sau chitanta elib de casieria Primariei Municipiului Brasov.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie referitoare la situatia personala a operatorului economic- Formularul 10 ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular F 2 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006- Formular F 3.Informatii despre persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - D-na Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Investitii - D-na Lidia BulgareaSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSef Birou Contencios - D-na Valeria Mavrodin;Declaratie privind calitatea de participant - Formular 12 ;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificat constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului acordului cadru. Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Bilant la 31.12.2010 inregistrat la organele competente. Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata (stampila CONFORM CU ORIGINALUL pe fiecare pagina a bilantului, stampila operatorului economic si semnatura acestuia) pentru conformitate cu originalul. NOTA! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, membrii asociatiei vor depune bilanturile in aceleasi conditii ca si liderul de asociere.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 11 ? Informatii Generale din sectiunea ?Formulare?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 al ANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 687/28.09.2011., O declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari . Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 al ANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 687/28.09.2011., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 al ANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 687/28.09.2011., Informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari : responsabil-tehnic cu executia lucrarilor.( RTE)-licentiat al unei Facultatii de Constructii si/sau Instalatii, minim 5 muncitori calificati in lucrari de constructii, minim 2 muncitori calificati in lucrari de instalatii autorizati ( 1 electrician , 1 instalator pentru instalatii sanitare/ termice), responsabil calitate (CQ), coordonator in materie de sanatate si securitate in munca. Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 al ANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 687/28.09.2011., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractant si specializarea acestora, Informatii privind asocierea, Informatii privind tertii sustinatori Certificat conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificat conform ISO 14001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcarea gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer