Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executat cadastru sistematic extravilan - etapa 1


Detaliu pentru invitatia numarul 356525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TICLENI
Numar invitatie: 356525/13.12.2013
Denumire contract: Executat cadastru sistematic extravilan - etapa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TICLENICod fiscal: 4898657, Adresa: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, ticleni, Telefon: +40 0253234416, Fax: +40 0253234361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 0253234361, fax: +40 0253234333, persoana de contact: Tirca Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Ticleni, str. Petrolistilor, nr. 769, oras Ticleni, judetul Gorj, - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executat cadastru sistematic extravilan - etapa 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -realizarea documentelor tehnice ale cadastrului (registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor, indexul alfabetic al detinatorilor, planulcadastral);
-deschiderea cartilor funciare ca urmare a identificarii detinatorilor de imobile si intabularea drepturilor reale imobiliare corelative 3300 ha.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 586.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.031, 72lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cont virament garantie de participare: RO72TREZ3375006XXX000566, deschis la Trezoreria Tg- Carbunesti, IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC: 2.015, 86lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului 2 din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului3 din Sectiunea III.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca operatorii economici participanti la procedura si-au indeplinit obligatiile de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care ca operatorii economici participanti la procedura si-au indeplinit obligatiile de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1)si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 4 din Sectiunea III.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 5 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Radu Constantin - primar, Mazilu Constantin Gheorghe- viceprimar, Geica Dragos ? secretar, Hirsu Puica - Consilier juridic, comp. Juridic, Cojocaru Maria -sef birou financiar contabil si administrativ, Tirca Maria -Consilier, comp. achizitii publice, Avram Elena- Referent comp. accesare fonduri, Glodeanu Veronica- Inspector, comp. Urbanism, Militaru Gabriela Elena- Referent, comp. Administrativ, Baiatu Camelia-inspector, Ciuculescu Minodora ?consiliercomp. Cadastru , Paraianu Maria Corina- Inspector, comp. Cadastru , Piscureanu Carmen ? inspector birou registrul agricol, Bobeanu Sorin, Branescu Constantin Alexie, Burtea Nicolae Alin, Carnuta Gabriel, Coltescu Iulian, Dunga Matei Catalin, Licurici Constantin Adrian, Munteanu Ion, Rebedia Sever, Spranceana Silviu Tudosie, Stancu Victor, Ticleanu Virgil, Ungureanu Ilie Ion, Varoagea Valentin consilieri locali.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular 6 din Sectiunea III. 1. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare operator economic in parte.Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu stampila si semnatura operatorului economic si vor fi valabile la data limita de depunerie a ofertelor.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza Art. 36. - (1) litera b) din HG 925/2006.Documentele redactate/emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine, in a caror tara de origine nu se emit documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, vor depune documente justificative echivalente celor solicitate, din care sa reiasa indeplinirea cerintelor, sau o declaratie notariala prin care confirma indeplinireaacestora.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte faptul ca domeniul de activitate a ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Certificatul poate fi prezentat in original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Prezentarea Certificatului de autorizare pentru lucrari de specialitate in domeniul cadastru, geodezie, cartografie, clasa I, emis de ANCPI, - actul normativ prin care se impune autorizarea soliciata este Orinul nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizicesi juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartinand Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul RomanieiEMITENT: MINISTERUL ADMINISTRA?IEI ?I INTERNELOR - AGEN?IA NA?IONALA DE CADASTRU ?I PUBLICITATE IMOBILIARAPUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 231 din 13 aprilie 2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 403.000lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in alta valuta pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: -curs mediu anual: - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.- pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Cursul de schimb mediu anual lei/euro este cel comunicat de B.N.R.(www.bnr.ro)Cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int)Se va prezenta Fisa de infomatii generale- Formularul7 (disponibil in sectiunea formulare).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara a ofertantuluia) Mentionare a cel putin un contract maxim 3 contracte de servicii similare in ultimii 3 ani stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (2011, 2012, 2013) pentru intabularea unei (unor) imobile in suprafata de minim (ha) 3300.b) Contractele mentionate trebuie sa acopere categoriile de servicii mentionate la punctul a) de mai sus;c)o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Dotarea tehnica a ofertantuluiEchipamentele considerate necesare pentru executia contractului sunt: - 3 statii totale, - 3receptoare GPS ( L1, L2)- 5 calculatoare PC- 3 imprimante, - 1 plotter A0, - 2 scanere- programe necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice, masuratori.-mijloace de transport.Dotarea tehnica propusa de ofertant pentru executia contractului trebuie saasigure buna derulare a acestuia, si va tine cont de complexitatea contractului., Informatii referitoare la personalul de specialitate ce va fi responsabil cuderularea contractului.Din echipa nominalizata pentru executia contractului vor face parte: - 5 persoane autorizate ANCPI din care minim o persoana autorizata categoria D-personal specializat in domeniul juridic. Informatii privind standardele de mamagement al calitatii. Certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer