Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIA LUCRARII ?RENASTEREA CENTRULUI CULTURAL CAREI?


Detaliu pentru invitatia numarul 320249
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 320249/14.02.2012
Denumire contract: EXECUTIALUCRARII?RENASTEREA CENTRULUI CULTURAL CAREI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, jud. Satu Mare, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Municipiul Carei, str. 1 Decembrie 1918, nr.17, jud. Satu Mare, Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIALUCRARII?RENASTEREA CENTRULUI CULTURAL CAREI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita executia obiectivului de investitie: ?RENASTEREA CENTRULUI CULTURAL CAREI?, in conformitate cu documentatia tehnica si cu documentatia de atribuire: ( lucrari de reparatii constructii si lucrari de instalatii in constructii.)
II.1.6) CPV: 45212320-5 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 417, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este 100000 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare in conformitate cu art.86 din HG 925.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantie :10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: in conformitate cu art. 90 alin (1) sau (3) dinHG 925. Modul de restituire: in conformitate cu art. 92 alin (4) dinHG 925.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG34/2006 - Completarea formularului 12 A(Declaratieprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180din OUG 34/2006);Cerinta 2.Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006-Completarea formularului12B (Declaratieprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare), -Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, -Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din certificate trbuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Pentru Persoane juridice/fizice straine Prezentare de documente edificatoare, princare sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, ;Cerinta 3.Participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010-Completarea formularului12A* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta 4. Evitarea conflictului de interese, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: primar - Kovacs Eugen, viceprimar -Keizer Ludovic, secretar ? Sroth Clara, administrator public ? Beko Tamas, director tehnic ? Oprea Dorel- Completarea formularului12B*-Declaratieprivind neincadrarea in dispozitiile art.69^1din OUG 34/2006; Cerinta nr. 1: Certificat constatator-Certificat constatator , emis deONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CEAN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata;Cerinta nr. 2: Atestat pentru desfasurare de activitati in domeniul restaurarii si protejarii monumentelor istorice cu obiect de activitate executie lucrari- Atestat(conf.Legea 422/2001).Pentru Persoane juridice/fizice straine: O forma de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional in acest sens in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale, in ultimii trei ani sa fie mai mare de 10000000, 00 lei.Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre B. N. R., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, in valoare de 1412811 leinegrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executia a lucrarii pentru perioada de 4 luni in perioada de executie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentarea principalelor lucrari executate -Completarea formularului "Declaratia privind lista principalelori lucrariexecutate in ultimii 5 ani".(Formular 12 F).Formularul se gaseste in cap.Modele de formulare., Cerinta nr. 2: Prezentarea obligatiilor contractuale in curs de executie -Completarea formularului: - Informatii privind obligatiile contractuale in curs( Formular 30); Formularul se gaseste in cap.Modele de formulare., Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta lui similaraprin una sau mai multe lucrari similare, executatein ultimii cinci ani, a carori valoare cumulata este de minimum 7000000 lei. Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre B. N. R.-Contract sau contractede lucrari similare executate de ofertant in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata este de minim 7000000 lei(in copie lizibila), insotite cu acte care dovedesc executia lucrariilor (Proces verbal de receptie partiala, .Proces verbal de receptie la terminarea lucrarii, Proces Verbal de receptie finala si Recomandare din partea beneficiarului)pentru aceste contracte(in original sau copie lizibila), ., Cerinta nr. 4: Ofertantul sa dispuna depersonal suficient si calificat pentru indeplinirea cu profesionalism a contractului - Completarea formularelor: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ( Formular 12 I cu anexe) si- Informatii referitoare la personalul de conducere ( Anexa nr. 17). Formularele se gaseste in cap.Modele de formulare.Prezentarea autorizatiilor si atestatelor: - Responsabilul tehnic cu executia (RTE in domeniul constructiilor civile atestat de ISC);
- Autorizatie ISCIR; - Atestat ANRE tip B pentru instalatii electrice; - Atestat ANRE tip EDI pentru instalatii de gaz; - Atestat I.G.P. pentru executie sistem de securitate;
- Atestat I.S.U. Pentru executie sistem detectie incendiu, Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa detina obligatoriu (proprii, leasing, inchiriate sau detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii necesarepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Complectarea formularului Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ( Formular 12H cu anexa).Formularul se gaseste in cap.Modele de formulare., Cerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii-Completarea formularului: -Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora( Formular 12 G ). In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ?Fara subcontractanti?. Formularul se gaseste in cap.Modele de formulare., Cerinta nr. 7: Contract de asociere (Numai in caz de Asociere) - Se va prezenta ( daca este cazul)acordul de asociere(formular 44) semnat si stampilat de membrii asociatiei.Formularul se gaseste in cap.Modele de formulare. Cerinta nr. 1: ISO 9001, Cerinta nr. 2 ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer