Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia de lucrari - curti de plimbare Penitenciar Poarta Alba ? Sectia Valu lui Traian


Detaliu pentru invitatia numarul 353973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Numar invitatie: 353973/23.09.2013
Denumire contract: Executia de lucrari - curti de plimbare Penitenciar Poarta Alba ? Sectia Valu lui Traian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +40 241853777, fax: +40 241853524, persoana de contact: NICOLAE COSMIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +40 241853777, fax: +40 241853524, persoana de contact: NICOLAE COSMIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari - curti de plimbare Penitenciar Poarta Alba ? Sectia Valu lui Traian
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de lucrari ? ce se refera la amenajarea terenului, imprejmuire, dotarile aferente pentru realizarea urmatoarelor spatii: curti de plimbare, imprejmuire sectii conform caietului de sarcini. PROCENTUL MAXIM ACCEPTAT PENTRU CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE PENTRU INTREG ACORD CADRU ESTE DE 8%, RESPECTIV: 111750, 88 LEI.PROCENTUL MAXIM ACCEPTAT PENTRU CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE PENTRU CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT ESTE DE 8%, RESPECTIV: 98411, 33 LEI.
II.1.6) CPV: 45216113-9 - Lucrari de constructii de inchisori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 396, 886 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare 25.000 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;In cazul I.M.M.-urilor, garan?ia de participare, poate fi 50% din valoarea garantiei, doar daca ofertan?ii aduc documente justificative prin care dovedesc ca societatea lor face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii.-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251Garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare sese va trimite in original la sediul unitatii contractante, inainte de termenul limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a oferteiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Conform art. 89 alin 2 din HG 925/2006 cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. -modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FURNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -- DINCA GELU DANUT? CIACHIR MARIUS -APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN IONUT? DOMNISORU ELENA LILIANA? SIMION GALIA ? NICOLAE ADRIAN COSMIN- BARBU ANDREI FLORIN- CALIN CATALINA ? STOICA MARIA- STOICA ANCA- PICOIU VICTOR- -MIHAELA DRAGHICI ? LIBU ALEXANDRA MAGDALENA ? CARMEN BULEARCA ? NICOLAESCU MIRELA ? ALEXANDRU MADALINA3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului (original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul. Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras) lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cuvaloarea de 2.200.000 lei.Documente relevante: Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 3)bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani de activitate (experienta similara se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor) Ofertantul trebuie sa-si demonstreze experienta similara prin prezentarea a cel putin unui contract sau maxim 3 contracte similare cu o valoare totala de 1.131.730, 35 lei.Daca o asociatie de operatori economici depune o oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare aresurselor tuturor membrilor asociatiei.La evidenta capacitatii tehnice si/sauprofesionale vor fi luate in considerare resurselemateriale si umane alesubcontractantilor nominalizati inoferta exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Completare Formular nr. 6Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bunsfarsit., a)Sef de Santier - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculumvitae- Declaratie de disponibilitateb)Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)- se solicita atestatul(conform instructiunii nr.1/18.06.2013 de pe site-ul ANRMAP)- Declaratie de disponibilitatec)Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)- CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculumvitae- Declaratie de disponibilitated)Inspector S.S.M.- CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculumvitae- Declaratie de disponibilitate, Declaratie privind efectivul mediu din ultimii 3 ani al personalului angajat sial cadrelor de conducereOfertantul va depune Formular nr. 8;, Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de executie necesar realizariilucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire.- In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depusedoar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului.Lista/informatii referitoare la personalul responsabil de executia lucrarii ?Formular nr. 9, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari ? Formular nr. 10;in cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se vaprezenta pentru acestea contractele de inchiriere se va permite siprezentarea unui angajament, in copie. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cuSR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica inindeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer