Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia de lucrari cuprinse in proiectul REABILITAREA PEISAGERA A PARCULUI PESCARUS SI A SPATIILOR VERZI AFERENTE STRAZII REPUBLICII SI STRAZII FUNICULAR, ORAS BOCSA, JUDETUL CARAS-SEVERIN, codul SMIS 6907 finantat prin Programul Operational Regional 2


Detaliu pentru invitatia numarul 322619
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BOCSA (PRIMARIA ORASULUI BOCSA)
Numar invitatie: 322619/23.03.2012
Denumire contract: Executia de lucrari cuprinse in proiectul REABILITAREA PEISAGERA A PARCULUI PESCARUS SI A SPATIILORVERZI AFERENTE STRAZII REPUBLICII SI STRAZII FUNICULAR, ORAS BOCSA, JUDETULCARAS-SEVERIN, codul SMIS 6907 finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BOCSA (PRIMARIA ORASULUI BOCSA)Cod fiscal: 3227939, Adresa: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Telefon: 0255/555221, Fax: 0255/555929
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, telefon: +04 355566605, fax: +04 255555929, persoana de contact: Patriciu Mirel Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, locul de deschidere sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari cuprinse in proiectul REABILITAREA PEISAGERA A PARCULUI PESCARUS SI A SPATIILORVERZI AFERENTE STRAZII REPUBLICII SI STRAZII FUNICULAR, ORAS BOCSA, JUDETULCARAS-SEVERIN, codul SMIS 6907 finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Orasul Bocsa, judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ?REABILITAREA PEISAGERA A PARCULUI PESCARUS SI A SPATIILORVERZI AFERENTE STRAZII REPUBLICII SI STRAZII FUNICULAR, ORAS BOCSA, JUDETULCARAS-SEVERIN?, proiect finantat prinProgramul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.Terenurile sunt situate in orasul Bocsa, str. Republicii, str. Funicularului si Parcul Pescarus, suprafata totala a terenului destinat amenajarii este de 29.550 mp din care parcul Pescarus are o suprafata de 5.977, 5 mp iar spatiile verzi aferente strazilor Republicii si Funicularului suprafata de 23.573, 4 mp.
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 916, 705.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 58 000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Prezentare Ordin de plata in cont nr. RO67TREZ1815006XXX003538 deschis la Trezoreria Resita cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritoriala OrasulBocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritorial Orasul Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelorDocumente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa prezinte situatiia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale;certificatul trebuie sa prezinte situatiia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Local Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul)nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Local Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioareDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Mirel Patriciu Pascu; Viceprimar ? Miculescu Petru; Director Executiv ? Balosin Alina; Inspector ? Bundy Simona; Inspector -Miculescu Laura; Inspector ? Stefanache Gianina; Inspector ?Nicolau Tünde; secretar ? Luminita Zgondea; Pantis Georgeta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate principal al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritoriala Orasul Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Cerinta nr. 2Informatii privind obligatiile contractuale in curs - daca existaOfertantul va prezenta o lista a principalelor contracte in curs de derulare , conform Formular 25 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 5.800.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, echipamenteltehnice de care dispun operatorii economicipentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de echipamentele si utilajele ce se regasesc in extrasul de utilaje, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice (statie de asfalt, statie de betoane, repartizator asfalt, autogreder, excavator, buldozer, autobascualnte, compactor, statie topo, etc ), Cerinta nr. 4?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?Ofertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? inginer horticol cu experienta profesionala;1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer cu experienta profesionala;1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul edilitar cu experienta profesionala;1 Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta profesionala;1 Inginer topograf;1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;1 Responsabil cu protectia mediului, Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Ptr oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj max, 50 pct, cu conditia respectarii prev art.361 si conexe din HG 925/2006 actualizat.Ptr preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se vor aplica formulele: 1.Punctajul , demax 50 de pct, ptr factorul de evaluare -Pretul ofertei se acorda astfel: a)50 pct ptr pretul ofertei mai mic sau egal cu 2479199.2925lei; -intre 50 pct si 45 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 2479199.2925lei si 2625034.545lei.Punctaj(n)=50-((pret(n)-2479199.2925): 145835.2525)x5;
-Punctaj(n)=punctajul ofertei n; -pret(n)=pretul ofertei n; b)-intre 45 pct si 40 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 2625034.545lei si 2770869.7975lei;Punctaj(n)=45-((pret(n)- 2625034.545): 145835.2525)x5; -Punctaj(n)=punctajul ofertei n; -pret(n)=pretul ofertei n; c)-intre 40 pct si 35 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 2770869.7975leisi 2916705.05lei ; Punctaj(n)=40-((pret(n)-2770869.7975): 145835.2525)x5; Punctaj(n)=punctajul ofertei n; pret(n)=pretul ofertei n;
Durata de executie al lucrarii
50
Descriere: Durata de executie al lucrarilor decurge de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor pana la data intocmirii p-v dereceptieila terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul.Durata de executie al lucrariinu poate fi mai mic de 6 luni sau mai mare de 9 luni (motiv de excludere).Pentru cea mai scurta durata de executie al lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, dar nu mai mic decat perioada minimala impusa de catre autoritatea contractanta (respectiv 6 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 15 puncte;Pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 6 luni, maxim 9 luni) punctajul se va acorda astfel: Pn = (Dmin/Dn) x punctajul maxim alocat.Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata;D min? durata de executie al lucrarilorminima ofertata;Dn? durata de executie al lucrarilorcuprinsa in oferta evaluata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer